LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Upc...geen verbinding

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hendri
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2004 13:24

Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door hendri »

ik ben sinds 7-7 geabonneerd op Upc starter. Ik woon sinds kort samen en heb geen kpn aansluiting. Vandaar dat ik gekozen heb voor upc. Maar ik heb de aansluiting sinds 7-7 maar het internet niet. Op mijn motorola modem branden nooit alle lampjes. het online lampje brand altijd en het receive lampje. Ik heb inmiddels 5 monteurs aan huis gehad en die waren meestal na een half uur weg waarna het internet het ook deed.............voor een uur.....dan was het weer mis. Het signaal is waarschijnlijk niet goed. Maar ze kunnen het niet verhelpen..schande gewoon!!! ik heb nu iets van...waar ben ik aan begonnen. Als het goed is wordt ik teruggebeld door een medewerker van UPC maar dat zal ook wel niks uithalen. Modem is ook al een keer verwisseld hielp ook niet...

nog meer mensen met zo'n probleem?

Gast

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door Gast »

Duizenden! Join the club!!

Gast

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door Gast »

Dat een van de redenen waarom ik ben weggegaan, nu de spookrekeningen nog en je bent volwaardig lid

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door puma73 »

Hier nog iemand die om die redenen is weggegaan

m van aken

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door m van aken »

ook ik heb vaak geen verbinding en ook mijn lampjes branden niet allemaal heb al vaak gebeld maar wordt weinig aan gwdaan ria van aken.

Gast

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door Gast »

nu is er een monteur thuis bezig (ben nu op werk) van UPC en die vertelde me dat de onderaannemer het niet goed opgelost heeft. Ik werd vandaag zelfs teruggebeld door UPC (tot 3x over). De monteur gaat nu alle kabels door meten en kijken of alles goed is (in de kast aan de weg). Nou ik ben benieuwd. Het is in ieder geval iets

hendri
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2004 13:24

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door hendri »

gisteren is de monteur geweest en hij was erg fanatiek...helaas heeft hij de storing niet op kunnen lossen maar....hij komt woensdag terug en belt me dan of de storing verholpen is anders zoekt hij verder. ik heb nu wel het idee dat er serieus naar een oplossing wordt gezocht

Lada

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door Lada »

Het komt mij allemaal zo bekend voor. Straks krijg je rekeningen voor niet geleverde diensten. Onbeschofte UPC medewerkers aan de telefoon en tenslotte de deurwaarder op de stoep. Waar ben je aan begonnen. Laat weghalen die bende en neem een andere provider.

Gast

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door Gast »

Lada,

Als jij net zo betrouwbaar bent als de autovariant, dan hecht ik niet veel waarde aan je woorden. :wink:
Laten we eerst het relaas van Hendri maar afwachten.

hendri
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2004 13:24

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door hendri »

Nou bij mij zijn ze anders ontzettend aardig. Ik kreeg een bedrijfsleider van het netwerkbeheer aan de telefoon en bood zijn excuses aan dat het zo gelopen was en zouden alles op alles zetten om het op te lossen. De monteur zou vandaag bellen of het opgelost was en dat heeft hij netjes gedaan. Ik heb hem medegedeeld dat het nog niet opgelost was en dat de verbinding zo af en toe nog weg valt. Hij: O, nou dan ga ik gewoon in stapjes terugwerken en ga ik de versterker vervangen en dan bel ik je weer of het dan goed is.

Dus ik heb wel het idee dat men het serieus probeert op te lossen.

@ Lada: Ik woon net samen en om kosten een beetje te sparen hebben wij geen kpn aansluiting. Anders was ik wel voor ADSL gegaan. Maar dat is voor ons starters allemaal een beetje prijzig. Daarom is voor ons het (goedkoopste) abonnement een goed alternatief

hendri
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2004 13:24

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door hendri »

Ze hebben nu een nieuwe versterker in de kast aan de weg geplaatst. Volgens mij is het probleem nu verholpen want heb nu constant verbinding. Nog even wachten dus....maar heb goede hoop

Lada

Re: Upc...geen verbinding

Ongelezen bericht door Lada »

Koop je een nieuwe auto. Je klaagt bij de garage en daar zijn ze heel aardig. Ze gaan er nieuwe onderdelen inzetten maar daar moet je wel even op wachten. Wel alvast betalen svp. Maar ze zijn wel aardig.
Nu maar afwachten of je kan gaan rijden met je nieuwe auto.
Nou, nou wat zijn ze aardig.

Gesloten