LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC voorwaarden zijn veranderd

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
noord brabant

UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door noord brabant »

sinds 2000 heb ik een UPC internetabonnement. Dat abonnement wil ik nu om zetten naar een goedkopere versie. Ondanks dat het niet in mijn leveringsvoorwaarden van het jaar 2000 staat wil UPC dat ik me opnieuw voor 12 maanden aan hen bindt. Kan dat zomaar?Volgens UPC is dat veranderd sinds 1 februari j.l. en kan ik geen goedkopere versie krijgen als ik me niet hiermee akkoord verklaar. Namens verschillende mensen meld ik dit die hier tegenaan lopen en het onredelijk vinden van UPC

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat erom, dat ze de klanten dan nog een jaar kunnen houden.
Is natuurlijk logisch, anders heeft upc er meer werk aan, dan dat ze zouden kunnen verdienen.
Zoals in andere topics gemeld, zou er misschien een modemruil moeten plaatsvinden. Dat zou upc zo'n 70 euro per klant kosten (100 euro voor een monteur en ze rekenen 30 euro voor het downgraden). Als die klant dan na 1 maand opzegt, is het veel te duur geweest.
Ik weet niet hoe dat dan zit met de voorwaarden, maar als upc dat als een voorwaarde stelt, denk ik, dat je daar weinig aan kan doen.
Het is wat sneu voor mensen die langer klant zijn. Maar ja, als je voor bepaalde mensen een uitzondering gaat maken, dan kan je nooit ergens een lijn trekken en dat heb je wel nodig.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

noord brabant, ik zou daarom maar wat anders nemen. Dit is de manier hoe UPC met haar klanten om gaat. Dit is de lijn die ze trekken. Maar het is niet de lijn die je hoeft te accepteren. Vote with your feet!!

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

waarom moet toch altijd gratis??????

€ 30.-- kosten is niets in vergelijking tot de werkelijke kosten.

Laat eens bijvoorbeeld een monteur langskomen om even naar je tv te kijken,alleen de voorrijkosten zijn al dubbel zo hoog, heeft ie nog niks gedaan.

Het is logisch dat UPC en alle andere ISP's een nieuwe contract periode aangaan.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo gast. Het is niet gratis. Je betaalt voor de UPC dienst. Als ik mijn betalingsbewijs naar upc fax dan ga ik toch ook niet om een vergoeding lopen zeuren. Moet ik het dan wel gratis doen?

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

een fax sturen kost je een paar eurocent, een monteur aansturen kost al minimaal € 65.-- zonder dat deze ook maar iets gedaan heeft.

Je vergelijk gaat dus even werkelijk nergens over.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen willen nou eenmaal voor een dubbeltje (als dat al niet te veel is) op de eerste rang zitten.
€ 30.- is natuurlijk niet niets, maar alleen de zon komt voor niets op.
Helaas zijn er zaken in het leven waar betaald voor moet worden.
Dat zal altijd zo blijven.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Maar gast daar moet je een brief meesturen om uit te leggen wat er is gebeurd. Je gaat naar de Primafoon winkel waar je ook weer betaalt of je stuurt het per post. Waar het om gaat is dat het geld kost. En meestal moet je dit ritueel een aantal keer herhalen voordat het bij UPC doorkomt.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Het is immers een mogelijkheid die UPC zelf aanbiedt. Zeg dan als u binnen een jaar na wijziging opzegt kost dat 30 euro doet u dat niet dan kost het ook niets. UPC tevreden en klant tevreden.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door agro »

Eeen goede raad, neem ADSL

Heb je geen gedonder meer, met die arrogante UPC.

Ik heb nu bijna een jaar ÄDSL het bevalt uitstekend.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Moet het wel in jou buurt mogelijk zijn!

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Een jaar ADSL en nog niet volwassen genoeg om niet te stoken.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door agro »

Hoezo stoken, ze vragen er toch om.
k heb nu al meer dan een jaar € 43,77 tegoed in verband met dubbel faktureren van UPC.

Wat ook de reden is dat ik ADSL heb genomen.

Nu nog een alternatief voor de tv ontvangst en ben dan helemaal verlost van UPC.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

UPC blijft stoken. Ik ben al 2 jaar weg en UPC blijft beweren dat ze geld van me tegoed hebben.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk is UPC de meest slechte aanbieder van internet iig qua service en klantvriendelijkheid, want dit zijn zaken waar ze bij upc werkelijk nog nooit van gehoort hebben. Ze hebben daar zelf hun zaken niet op orde en daar moeten hun klanten voor boeten.
Ondanks dit "fantastische" management blijft het wel de snelste aanbieder in zijn prijsklasse. En adsl haalt bij deze prijzen deze snelheid bij lange na niet. Bij adsl wordt meestal een hoop belooft maar deze snelheden worden veelal met andere gedeeld. Dus als er 8 Mb wordt aangeboden moet je dat vaak nog delen door 4 of zelfs nog meer gebruikers.

Een klant van uuuh ja dat SHlT bedrijf UPC

groetjes Neander

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door agro »

Oeps klein foutje.
ADSL is niet veel langzamer dan UPC, ADSL basic 2048 kb/sec UPC ca 2500 kb/sec.
En dit zeggen ze ook nog maar kort bij UPC en dat omdat bij ADSL onlangs de snelheden zijn verhoogt.

Een jaar geleden had ik een download snelhed vanaf de sever van UPC ven 90 kb/sec nu met ADSL vanaf de server van mijn provider 223 KB/sec.

Niet bij ADSL worden de verbindingen gedeeld maar bij de Kabel worden de verbindingen gedeeld, dus hoe meer abonnees bij jou in de buurt op de kabel des te langzamer zal het gaan.

Alex & zack FDD

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Alex & zack FDD »

aan alle UPC kontelikkers, doneer een vast maandelijksbedrag op rekening van UPC Nijmegen en we zetten de snelheden open voor supersnel internetten,

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

adsl is niet zo snel als de meeste denken....Ik heb namelijk al een jaar of 3 chello en mijn snelheid was 3 jaar geleden ook al 180 KB/s en nu is dat alleen wat hoger, de snelheid waar jij het over hebt is een goedkoper abonnement. Wat je zegt klopt niet hlemaal. Met kabel kan het zijn let wel het hoeft dus niet dat je snelheid iets gedrukt wordt door meerdere gebruikers. Maar dan nog hou je altijd minimaal 75% van je maximum snelheid over. Bij adsl is het zo dat je in deze prijsklasse altijd deelt met andere(minimaal 4) Dit betekent als je alle 4 online bent je maximaal 1/4 van je snelheid overhoud en ben je van deze 4 als enige online pak je de volle 100%. Alleen de duurdere abonnementen van adsl bieden 1 op 1 aan en die prijzen liggen vanaf 79 euro

gr. alweer
neander

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door agro »

Een jaar geleden had UPC nog maar 1 abonnementsvorm, en had ik vanaf de server van UPC een download van 90KB/sec.

Via kabel worden wel degelijk de verbindingen gedeeld dit in tegenstelling van ADSL.

Gast

Re: UPC voorwaarden zijn veranderd

Ongelezen bericht door Gast »

ADSL is "je eigen oprit" naar breedband internet.
Bij kabel is dat niet zo.

Gesloten