LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Black-Friday Smart tv KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
harm.marh
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh »

op het kpn forum wemelt het van de klachten over de leveringen van de samsung smart tv bij de black friday actie.
vele wachten al weken op levering.
k kan er hier nog niks over vinden, zijn er meer die hier klachten over hebben?

ook de klantenservice doet (ook bij mij) je trouw aan het lijntje houden en steeds maar weer de levering uitstellende wegens drukte?
bij mij zou men het contract aanpassen daar ik eerst 50% korting zou krijgen, echter binnen de opzegtermijn begon men met de samsung smart tv en wilde men mijn contract cq korting wel omzetten in een tv.
echter dat was nov 2019, nu jan 2020 incasseert men trouw al de 3e vd 6 termijnen (inc korting) ipv het leveren van de tv.
hoelang kan kpn mij nog aan het lijntje houden ??

ik heb alle printscreens en zelfs de telefoon gesprekken die klantenservice naar mij toe belde met de bevestiging dat ik de tv spoedig zou ontvangen als bewijs op tape.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb »

harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
op het kpn forum wemelt het van de klachten over de leveringen van de samsung smart tv bij de black friday actie.
vele wachten al weken op levering.
De levertermijn was 2 weken na de besteldatum, dit heeft gewoon met de wettelijke annuleringstermijn te maken. KPN geeft op hun forum aan dat door het succes van de actie het tot 4 weken kan duren. Is deze termijn al bij u voorbij? Want de actie is immers van december.
harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
Ik kan er hier nog niks over vinden, zijn er meer die hier klachten over hebben?
Er is hier nog geen topic over geweest, maar ook op het KPN forum valt het aantal klachten wel mee en melden meerdere al dat ze de TV hebben ontvangen.

harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
Ook de klantenservice doet (ook bij mij) je trouw aan het lijntje houden en steeds maar weer de levering uitstellende wegens drukte?
bij mij zou men het contract aanpassen daar ik eerst 50% korting zou krijgen, echter binnen de opzegtermijn begon men met de samsung smart tv en wilde men mijn contract cq korting wel omzetten in een tv.
echter dat was nov 2019, nu jan 2020 incasseert men trouw al de 3e vd 6 termijnen (inc korting) ipv het leveren van de tv.
hoelang kan kpn mij nog aan het lijntje houden ??
Staat de TV wel op uw order bevestiging? Want de keus is een TV of korting, het is geen en/en actie.
harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
Ik heb alle printscreens en zelfs de telefoon gesprekken die klantenservice naar mij toe belde met de bevestiging dat ik de tv spoedig zou ontvangen als bewijs op tape.
Op het KPN forum zijn ze zeer actief en reageren ze ook inhoudelijk op specifieke vragen, dit kunnen wij hier niet. KPN is niet actief op het Radar Forum, stel je vraag op hun forum. Zoals je al reeds is gemeld is er vertraging in de levering, dit kan niemand bij KPN veranderen.

Erthanax
Berichten: 9694
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Erthanax »

harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
(...) bij mij zou men het contract aanpassen daar ik eerst 50% korting zou krijgen, echter binnen de opzegtermijn begon men met de samsung smart tv en wilde men mijn contract cq korting wel omzetten in een tv.
echter dat was nov 2019, nu jan 2020 incasseert men trouw al de 3e vd 6 termijnen (inc korting) ipv het leveren van de tv. (...)
U realiseert zich toch wel dat u die korting moet terugbetalen als het met dat televisietoestel zou lukken? Dat laatste betwijfel ik overigens. Als uw contract was omgezet, had u immers geen korting gekregen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wettelijke annuleringstermijn is altijd veertien dagen na ontvangst, niet na bestelling.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Bij niet kunnen leveren mag je de gesloten overeenkomst ontbinden, dat ze tekort voorraad hebben is niet jou probleem.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En dan moeten ze je wel de beloofde korting geven. Of wil je beide?

harm.marh
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh »

@Kees2850 dat is ook mij wel duidelijk, inmiddels via hun forum div antwoorden, en steeds is het even geduld, even geduld, vertragingen en wat niet meer aan vervelend smoesen, t laatste antwoord was dat ze intern even zou kijken . maar inmiddels eind januari, en nog steeds geen duidelijkheid, (stelletje oplichters) de maandelijkse notás zijn ze erg vlot mee steeds te incasseren, maar antwoord en of de tv afstruren Homaar.
En het meest irritante is nog: dat klantenservice mij zelf heeft terug gebeld dat men alles kon omzetten, en ik binnen kort de tv zou krijgen, dat was begin december. (heb gelukkig alle gesprekken wel op tape opgenomen, evenals printsreens van hun online chat)

harm.marh
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh »

Wie van @radar kan mij (en tig vele anderen ) helpen bij de problemen bij kpn !
door klanterservice, en de vele moderatoren op hun forum worden we alsmaar aan het lijntje gehouden met de beloften dat de bestellingen van leveringen van de smart tv genoteerd staan.
echter voor mij geld nu al dat ik de 9e week wachten in ga, en door elke *** smoes nog langer aan t lijntje word gehouden,
eerst was het jou contract moet ff aangepast worden, dan was het hij staat besteld, dan is het weer we kunnen niet leveren momenteel, nu krijg k weer ja hij is besteld binnenkort krijg je de t&t code. maar onder tussen geberud en komt er niks,
zoals bij vele gedupeerde op hun forum. het verzamelen van alle klachten op het forum lukt ook niet eg, daar men elke klacht appart in zijn/haar formum verplaatst, dan lijkt het dus of er induvidueel maar klachten zijn

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb »

harm.marh schreef:
01 feb 2020 16:18
Wie van @radar kan mij (en tig vele anderen ) helpen bij de problemen bij kpn !
door klanterservice, en de vele moderatoren op hun forum worden we alsmaar aan het lijntje gehouden met de beloften dat de bestellingen van leveringen van de smart tv genoteerd staan.
echter voor mij geld nu al dat ik de 9e week wachten in ga, en door elke *** smoes nog langer aan t lijntje word gehouden,
eerst was het jou contract moet ff aangepast worden, dan was het hij staat besteld, dan is het weer we kunnen niet leveren momenteel, nu krijg k weer ja hij is besteld binnenkort krijg je de t&t code. maar onder tussen geberud en komt er niks,
zoals bij vele gedupeerde op hun forum. het verzamelen van alle klachten op het forum lukt ook niet eg, daar men elke klacht appart in zijn/haar formum verplaatst, dan lijkt het dus of er induvidueel maar klachten zijn
Schriftelijk ingebreke stellen met een termijn van bijvoorbeeld 14 dagen en anders naar de geschillen commissie.

Nijogeth
Berichten: 9993
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik lees op de site dat er al vanaf het begin bij staat dat het langer kan duren.

harm.marh
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh »

Nijogeth schreef:
01 feb 2020 17:02
Ik lees op de site dat er al vanaf het begin bij staat dat het langer kan duren.

dat klopt, er is vertraging. echter waarom hebben klanten uit december, januari en nu zelfs februari dan al hun tv ontvangen, en zijn er vele net al mij uit november, december, januari en februari die hun tv nog steeds niet krijgen???
hier word geselecteerd wie wel en wie niet, of t nu iemand is met en tv en internet, of iemand die alleen internet heeft is mij onduidelijk maar word wel steeds duidelijker.

inmiddels word ik dus met ku tsmoesjes als : we zijn druk, er is vertaging, nu met de corona kunnen we ze niet geleverd krijgen, en wat al niet meer , tot zelfs aan toe dat men zegt: houd nu maar es op met zuren en wacht gewoon tot wij hm sturen, dat wachten is inmiddels bijna 5 maand na aangaan van een contract hoor,

Als ik hun verwijs naar een tussen oplossing, door een tegoedbon of door hun opdracht dezelfde vai coolbleu te laten bezorgen waar ze ruim op voorraad zijn en in 24u geleverd worden, worden ze pissig en kappen een gesprek af.

harm.marh
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh »

er staat op hun forum dat het 48u duurt eer er een moderator antwoord.
nou met dit bericht en bijgevoegde tv foto van coolbleu was dat in 4 minuten, en werd mn bericht direct verwijdert naar een onbelangrijke topic waar iedereen klaagt en men niks meer doet.

Beste KPN,
het is inmiddels al 16 maart, wat inhoud dat ik sedert 26 november 2019 onderhand al 16 weken wacht op mijn beloofde Smart tv die beloofd is bij het aangaan van mijn aansluiting bij KPN.
Sedert die zelfde 16 weken, hoor ik niets meer of concreets dan: sorry meneer we zijn bezig, sorry uw klacht is nog steeds in behandeling, sorry we weten op dit moment niks meer.
Vind U het vreemd dat IK mij een beetje vlink genaaid ga voelen, en t gevoel krijg dat er uberhaubt gewoon geen tv meer geleverd ga worden en ik alleen goed was om een contract aan te gaan!
KIJK om U heen, via Coolbleu o.a en vele andere webshops, heb ik binnen 24uur een zelfde toestel als die jullie hadden beloofd.
gezien ik onderhand bijna 5 maanden al wacht zou een enigste oplossing zijn dit geval tot een einde te brengen, mij een tegoed bon te geven voor getoonde tv, of dat U coolbleu de opdracht geeft er eé'n uit te leveren. Het scheelt U dan ook nog eens €50- en porto kosten, daar de tv bij hun goedkoper is.
ik hoop dat U mij nu na bijna 5 maanden eens tegemoed wilt gaan komen,
m.vr.gr.
h.wieringa

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is nog geen vier maanden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ga maar naar de geschillencommissie.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Als KPN bij Coolblue zou moeten inkoper. Kost ze dat heel veel extra geld. Coolblue kan wel 50 euro goedkoper zijn maar dat is op een consumentenprijs.
KPN koop groot en goedkoper in.
Wel balen dat het zo lang duurt.

Gesloten