LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema Nooit Doen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
robkempers
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00

Casema Nooit Doen

Ongelezen bericht door robkempers »

Als er een mafia provider en tv kabelmaatschappij is dan is dat Casema wel.
Komen nooit hun voorwaarden na, bij storingen kan je hulp wel vergeten.

Mijn zoon heeft in 2001 een internet abonnement afgesloten bij Casema, daarin staat duidelijk dat er een maand opzegtermijn heeft ook voor de TV.
Hij wilde omdat Telfort voor een schappelijk prijs een 20mb heeft overstappen. Aangevraagd en levertijd was goed en het werkte ook nog eens heel erg goed. Toen met Casema gebeld op de site staat duidelijk dat je telefonisch kunt opzeggen. Na een tijd aan de telefoongezeten te hebben en het klantnummer ingevoerd te hebben kreeg ik een dame aan de telefoon na een heel reeks van vragen vroeg ze pas meneer wat wilt u. Ik wil het abonnement opzeggen van mijn zoon, meneer maar dat kan helemaal niet telefonisch dat moet u schriftelijk doen en dat kan per per 1 juli. Ik vertelde haar dat mijn overeenkomst 1 maand is. Waarop ik een antwoord kreeg meneer in 2005 zijn de voorwaarden gewijzigd, maar wij hebben daar geen berciht van gehad. Volgens Casema heeft een ieder die gehad. Nu wij niet. Vervolgens hebben wij dan ook maar de TV opgezegd en overgestapt en goedkoper naar digitaal. Ook hier liepen wij tegen de muur op want deze kan niet eerder opgezegd worden als het einde van de perioden.
Ik vind het gewoon een mafia provider als zij eenzijdig de overeenkomst kan wijzigen zonder dit aan ons mee te delen vervolgens zeggen zij meneer bewijs u maar eens dat u het niet ontvangen heeft. Raar als ik opzeg moet ik wel kunnen bezijzen en als zij dit niet doen wel.
Vervolgens ben ik naar het juridisch loket geweest en volgens hun sta ik 100% in mijn recht, alleen het probleem is als je gelijk hebt krijg je dit niet altijd want de geschillen commisie bestaat uit tel. bedrijven en je moet eerst nog eens 50 euro overmaken. Dus je laat he maar lopen.

EEN GROOT ADVIES IK SLUIT BIJ DIVERSE MENSEN INTERNET AAN OOK BIJ CASEMA MAAR IK HEB NOG NOOIT ZO'N ONVRIENDELIJKE EN HARD BEDRIJF GEZIEN ALS CASEMA MAAR DAT HEB JE ALS JE EEN MACHTS POSITIE HEBT. NOOIT DOEN

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Casema Nooit Doen

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kunnen zij bewijzen dat zij de brief naar u toegestuurd hebben?

Advies:
stuur een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin u vraagt om een bewijs van versturen van een brief waarin staat dat er een belangrijke eenzijdige wijziging van het contract heeft plaats gevonden.
Voorbeeld
Telfort beweerde b.v. ook dat zij mij een brief gestuurd hadden die ik ook nooit ontvangen heb. Ik heb hen erop gewezen dat zij ook een aangetekende brief kunnen sturen ( dit ivm de moeizame communicatie)

Indien zij niet kunnen bewijzen dat de brief gestuurd is, lijkt het mij niet meer dan redelijk dat u het contract kunt ontbinden.

U zou hier een Poll kunnen plaatsen met de vraag of mensen die lang bij Casema klant zijn een brief gehad hebben. Zo niet, dan weet u zeker dat u in het gelijk staat.

maar ja, gelijk hebben is niet automatisch gelijk krijgen.

Gesloten