LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
woutertjuh88
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2007 20:07

Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!

Ongelezen bericht door woutertjuh88 »

Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!! Fraude??

Sinds +/- 2004 hebben wij een abbonement bij planet gestart. begin 2007 zijn we overgestapt naar kpn (adslplusbellen). wij waren een aantal dagen te laat met het stoppen van planet(onze fout) op 1 april zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en is mijn vader verhuisd net als het internet van Planet.(stond op zijn naam) WIJ (mijn moeder en ik) hebben het abbonement van KPN overgenomen voor internetplusbellen.
in juni 2007 zijn de gegevens van planet gewijzigd via mijn vader(via de website van planet) en zijn alle gegevens van mijn moeder ingevuld (ZONDER TOESTEMMING OF HANDTEKENING VAN HAAR!) vanaf dat moment haald planet geld van mijn moeders rekening na velen malen emailen (we krijgen elke keer de email van wij hebben geen gegevens genoeg van u om uw vraag te kunnen beantwoorden..) hebben we per email te horen gekregen dat wij GEEN KLANT van planet zijn. wij hoopte dat alles nu na 3 maanden er eindelijk van af te zijn.... maar helaas.. planet gaat gewoon door met het afschrijven van geld van een NIET Klant! na nog weer emailen en bellen (we werden halverwegen het gesprek weggedrukt door planet) Heerlijke helpdesk :evil: !!!
zijn we opzoek gegaan naar een kantoor van planet.. daar aangekomen hebben wij daar een medewerker gesproken van planet en die vertelde ons dat het abbonement direct werd stopgezet. wij hebben toen nog aangifte gedaan wegens fraude.

Een aantal dagen later kregen wij een brief dat het abbonement was stopgezet. maar vanaf die dag wordt er er nog steeds elke maand weer wat afgeschreven. ook zat er ineens een rekening bij met een - factuur. dit lijkt mij dat WIJ dan geld van ze krijgen.. maar dat was dus niet zo.. daarvan hebben we niks meer gehoord!!
Elke keer boeken wij het geld weer terug want wij zijn GEEN klant van Planet en zullen dat ook nooit meer worden!!
Je gaat geen geld jatten van onschuldige mensen!!


Zijn er mensen die nog een idee hebben om dit op te lossen??
Wij zijn RADELOOS!!

groeten...

robkempers
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00

Re: Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!

Ongelezen bericht door robkempers »

De adminiustratie is net als andere providers een ramp en de helpdesk is al net zo slecht maar dat ligt aan de kwaliteit van het personeel, ik heb 25 jaar in de verkoop gezeten en geleerd dat een klant koning is alleeen dar hebben zij bij helpdesken niets van gehoord. U moet een schriftelijke klacht indienen via de directie KPN, tevens hiervan een kopie van deze brief naar de administratie van Planet. Meestal wordt je hierna goed geholpen.
Ik begrijp niet waarom Opta niet veel meer hierna kijkt inplaats van andere gevallen service is net zo belangrijk voor de klant en dat wordt in Nederland vergeten

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!

Ongelezen bericht door queenfan »

ga eens na de primafoon wie weet helpt dat.

succes er mee

Michel75
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jan 2008 18:48

Re: Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!

Ongelezen bericht door Michel75 »

De medewerkers van de primafoonwinkels zijn in het algemeen niet goed op de hoogte.

Er kan eventueel een brief gestuurd worden aan:

KPN
Postbus 30.000
2500 GA Den Haag

tav E. Blok of J. Middeldorp

In de "meeste" gevallen zal je klacht goed worden opgelost.

Gesloten