Gratis ring deurbel e-fiber

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Dingdongwegbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2023 12:37

Gratis ring deurbel e-fiber

Ongelezen bericht door Dingdongwegbel »

Ik heb echt zo iets sneu.. maar ik wil het toch melden! E fiber was aan het stunten, in augustus kreeg ik een brief in de brievenbus dat als we via hun zouden overstappen naar een nieuwe internetprovider we een ring doorbell cadeau zouden krijgen! Ik helemaal blij en op de site gekeken. Het scheelde 5 euro per maand als ik overstapte naar een door hun geselecteerde provider dus doen! Ik gedaan hoop ellende gehad met overstappen, internet deed het niet... vervelende klantenservice... maar, ik zou een deurbel krijgen en aangezien het een mooi cadeautje was mocht ik niet klagen. In oktober voelde ik nattigheid aangezien we nog niks hadden ontvangen na het invullen van het formulier waar de deurbel naar toe gestuurd moest worden. Nu na 15! Mails later en 15 smoesjes later hebben we nog niks ontvangen.. leveringsproblemen, nog meer problemen en ik kreeg vandaag het mailtje dat de mail met de adresgegevens vertraagd was en ik die aan het eind van het jaar kon verwachten.. (die heb ik al maanden geleden ingevuld) zijn hun nu in gebreken? Kan ik hier iets mee?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Gratis ring deurbel e-fiber

Ongelezen bericht door Jablan »

Het gaat om deze actie 'Een gratis Ring Video Doorbell bij een glasvezelabonnement'

De actievoorwaarden zijn prettig vrijblijvend: E-Fiber heeft een beperkt aantal Cadeaus beschikbaar. Op is op.
Cadeau is in dit geval zo'n deurbel.

Je kunt afwachten of de postduif nog een deurbel brengt. Zekerheid is er niet - op basis van de actie en voorwaarden.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gratis ring deurbel e-fiber

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u bent vast als klant binnen.😁

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gratis ring deurbel e-fiber

Ongelezen bericht door BL2 »

Ja dit is echt heel sneu.
Het wonderwoord "gratis" kwam weer eens voorbij......

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Gratis ring deurbel e-fiber

Ongelezen bericht door 16again »

Jablan schreef:
18 dec 2023 15:26
Het gaat om deze actie 'Een gratis Ring Video Doorbell bij een glasvezelabonnement'

De actievoorwaarden zijn prettig vrijblijvend: E-Fiber heeft een beperkt aantal Cadeaus beschikbaar. Op is op.
Dan heb je wat mij betreft recht op het aankoopbedrag van die deurbel. Of ontbinden van de overeenkomst.

Normaal geldt op=op bij een aanbieding, maar dan komt er geen overeenkomst tot stand.

Dingdongwegbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2023 12:37

Re: Gratis ring deurbel e-fiber

Ongelezen bericht door Dingdongwegbel »

Het klopt allemaal hierboven maar in de voorwaarden staat dat als je een mail heb gekregen om de gegevens in te vullen waar de deurbel heen gestuurd moet worden word bevestigd dat je er een krijgt...

Plaats reactie