LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Borg UPC modem omgekeerde bewijslast

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Reinier Koning

Borg UPC modem omgekeerde bewijslast

Ongelezen bericht door Reinier Koning »

Onlangs is mijn oude UPC modem omgewisseld voor een nieuw modem. Een paar weken later ben ik verhuisd. In 1999 heb ik 100 gulden borg betaald voor het oude modem. Op de rekening van UPC staat nu 45 Euro borg voor mijn nieuwe modem. Gebeld met UPC en daar is de administratie van toen A2000 voor 2001 niet aanwezig. Ik :evil: moet maar een kopie van mijn rekening uit 1999 toesturen. Argument is dat er acties zijn geweest waar mensen geen borg voor hun modem hoefden te betalen. Eigenlijk ook een idiote gedachte van mij dat ik dacht dat UPC haar administratie wel op orde zou hebben. Ik waag er een briefje aan maar over een aantal weken is UPC uit mijn huishouden verdwenen.

Rama

Re: Borg UPC modem omgekeerde bewijslast

Ongelezen bericht door Rama »

Ook wij hebben in 1999 fl 100,-- borg betaald voor ons modem, wat toen nog quicknet heten, en geleverd werd door Eneco. Enige maanden geleden zijn wij overgegaan op ADSL. Je begrijpt het natuurlijk, krijgen onze borg niet terug. Op de nota van Eneco staat niet vermeld dat wij fl. 100,00 hebben betaald, dat stond in een folder die wij niet meer hebben, dus je kunt gewoon fluiten naar je geld. Wel was UPC zo brutaal om het modem bij ons ophalen, waar ze dus geen recht op hadden.

Groetjes Rama

Gast

Re: Borg UPC modem omgekeerde bewijslast

Ongelezen bericht door Gast »

U, staat voor uiterst.
P, staat voor problematies.
C, staat voor contactarm.
Wat je ook hebt met UPC zal ten alle tijden voor problemen blijven zorgen.
Administratief is het een grote puinhoop om dat ze niet over correct personeel beschikken, ze leven daar allemaal langs elkaar heen de een weet niet wat een ander aan het doen is.
KPN die kan het wel en als je belt wordt je uiterst keurig behandeld, en dat kan je van UPC niet verwachten. :idea:

Gesloten