LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
schattebout
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:11

Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door schattebout »

Wij zijn sinds maart 2006 klant geworden bij UPC voor het pakketje Telefonie, Internet en Kabel.
Ik was er niet mee eens, mede door de negatieve verhalen en ervaringen van vrienden en kennissen met UPC, maar mijn partner had wel vertrouwen in hen.

Op 18 mei j.l. werden we afgesloten. Wat blijkt: wij schijnen nog een openstaand factuur te hebben van 191,-- euro.

Natuurlijk bellen met UPC, want we hadden nog nooit een factuur ontvangen. Wat blijkt: ze hadden reeds 2 facturen naar EEN VERKEERD ADRES GESTUURD. Ze hadden een verkeerd factuurdadres vanons geregistreerd staan.

Maar een meneer van hun afdeling crediteuren, had een air van: " ook al hadden jullie nooit een factuur ontvangen, dan nog had de automatische incasseo goed moeten gaan, er had voldoende saldo op moeten staan.

Maar wij hadden hem uitgelegd dat de bankrekeningnummer waar de (gedwongen) automatische incasso loopt, een gezamenlijke rekening is, waar we beide geld storten wat nodig is. Wij wonen sinds kort samen. Maar als wij niet weten wat we moeten betalen, kan het ook niet betaald worden.

Ten tweede ging er bij ons ook geen alarmbellen af, omdat de verschillende internetproviders ook verschillende instapdata hebben. Wij weten toch niet hoe ze één het administratief verwerkt, m.a.w. wanneer we een factuur kunnen verwachten.

Na 2 brieven (waarin we kenbaar maakten dat we ons onheus bejegend voelden en ons contract wensten te beeïndigen), waarvan één aangetekend naar Lelystad en Leeuwarden en een mail per internet en vele telefoontjes later kregen wij eindelijk antwoord (na een maand). Maar Het was dus hetzelfde antwoord als hierboven. P.S. wij hadden júist telefonie in het pakketje genomen om ons GSM kosten te beperken, maar wij hadden een paar dagen moeten wachten (na de betaling van het factuur), voordat we weer werden aangesloten en hadden dus ook een paar dagen op ons GSM moeten bellen.
Regel van UPC: na betaling van de factuur duurt het nog 72 uur voordat je gedeblokkeerd wordt.

Ons derde factuurd sloeg alles. Hierin hebben ze herinneringskosten van 15,50 in berekend.

Ik ben des duivels op mijn partner (omdat hij niet wilde luisteren) en op UPC. De ARROGANTIE EN DE MACHTSGEBRUIK, ongelofelijk.
Op hun site staat zelfs dat ze één of ander AWARD hadden gewonnen voor hun Klantenservice. Mijn bloed steeg gewoon.

Sowieso vind ik het belachelijk dat je voor elke stap bij UPC kosten moet betalen, vb: afsluitkosten, kosten voor het overstappen naar een ander UPC internetkeuze (Easy Chello, etc.).

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door Lau10 »

Is de relatie nog aan met je partner en-of met UPC ?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door agro »

Misschien kan je eens bellen met de hogere regionen bij upc, zie mijn commentaar en mogelijke oplossing;
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 6&start=15

Trek je verder niet al te veel aan van wat lau zoal schrijft.
Zie wat deze elders post;

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=120

Verder commentaar lijkt me overbodig

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door Lau10 »

Verder commentaar is indetrdaad overbodig, UPC CHELLO is GEWELDIG

schattebout
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:11

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door schattebout »

He Lau10. Wordt je per uur door UPC betaald of krijg je een riante managersalaris?

schattebout
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:11

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door schattebout »

Yes.....dankzij jullie adviezen, zoals het hogerop zoeken en de gouden tip van één van jullie hoe je telefoonnummers, e-mailadressen, etc. moest vinden, had ik contact gehad met de heer v.d. Aart - Manager Communications van UPC. Ik heb hem persoonlijk gsproken en daarna de kopieën van mijn brieven, mails naar hem verzonden.
Resultaat is dat mijn contract met UPC per direkt beeïndigt kan worden.

Zo zie je maar.... de aanhouders wint.
Maar, ik moet eerlijk zeggen, ja.....de hogere pieten menen het echt goed en het helpt echt als je contact met hen zoekt. Ze hebben hun salaris dan ook dubbel en dwars verdient. Uiterst vriendelijk en klantgericht.

Maar ik ga naar KPN en Planet en Lau10 met mijn partner en mij is het ook nog steeds goed hoor!

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door Beathoven »

Mooi dat het opgelost is, maar zoiets moet natuurlijk al eerder getackeld worden.

Barnier
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jun 2006 17:33

Re: Ja, ook mijn partner is ingetuind door de reclame van UPC

Ongelezen bericht door Barnier »

Hallo,Ik zie omdat upc een rekening op een verkeerd adres heeft gestuurd en jullie zijn afgesloten en het toch hebben betaald en op de volgende rekening 15,50 euro aan herinnerings kosten moeten gaan betalen.Ik heb zelf te laat een rekening van hun per post gehad,Ik was hoogzwanger en kon door het vele vocht in mijn voeten neit ver meer lopen.Kon niet eens meer naar de brieven bus.Dus heb ik per ongeluk 2 weekjes later op de bus gedaan.Ik krijg nu net een rekening met heinnerings kosten.Ik heb nooit een herinnering gehad.dus kan ik jullie situatie goed begrijpen.Maar goed het is al de 3e keer dat wij problemen met UPC hebben gehad.

succes verder.Grts MAriska

Gesloten