LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
teigertje29
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2010 20:29

KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door teigertje29 »

Enige tijd geleden stond er een stand in het winkelcentrum om KPN glasvezel te promoten. Wij hadden op dat moment al glasverzel via een andere aanbieder en KPN had een leuke aanbieding. Zodoende hadden wij ons hiervoor aangemeld...
Hier begonnen de problemen.
In eerste instantie zou er een monteur komen installeren op 5 november 2010. Wij wilden deze afspraak verzetten, maar toen bleek dat er helemaal geen afspraak in het systeem stond. Voor niets van alles geregeld.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 26 november. Wij vol goede moed een dag vrijgenomen voor de monteur. Belt die man `s middags om aan te geven dat er een onderdeel niet zou zijn, wat later bleek dat de levensweg niet in orde was. Waar wij later achter kwamen dat dit een extra handeling is die een medewerker in de computer moet uitvoeren om de lijn vrij te krijgen. In de tussentijd hadden wij de huidige aanbieder al opgezegd en deze had ook de lijn al vrijgegeven (iets wat ook dient te gebeuren bij glasvezel). De reden dat de monteur een onderdeel zou missen was dus al een smoes.
Wij in de tussentijd vaak met KPN gebeld waar in sommige gevallen de medewerkers van de klantenservice zomaar de verbinding verbreken als het ze te moeilijk wordt.
Opnieuw een afspraak maken voor 10 december..we beginnen de moed op te geven dat het nu wel goed gaat dus bellen we met de klantenservice van de huidige aanbieder, deze geeft aan dat alles in orde is wat hun betreft.
Niet wat KPN betreft dus...De monteur die op 10 december komt krijgt de boel niet aan de praat. Schijnt nu dus dat de verkoopdienst van KPN een aanmelding krijgt, deze in het systeem zet en een foutmelding krijgt bij klanten die al glasvezel hebben, waarna ze de hele aanmelding uit het systeem halen en er dus ook geen aanvullende actie wordt ondernomen.
Wij hebben op dit moment geen telefoon, televisie of internet meer. Na nogmaals langdurig telefonisch contact via GSM (10 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik....je weet het wel..) Uiteindelijk de oude aanbieder gebeld en daar maar weer het abonnement aangegaan.
Zaterdags 11 december is er nogmaals een monteur geweest, deze heeft ons de situatie uitgelegd en gaf ook aan dat er van de 5 nieuwe aanmeldingen en 4 niet werken...Puinhoop dus.
Elke keer als er contact wordt opgenomen met de klantenservice hoor je keer op keer een lulsmoes en ze kunnen er helemaal niets. Wij hebben uiteindelijk gebeld met de klantenservice om dan maar de boel te annuleren, ja de medewerker die ons toen te woord stond kon nota bene niet in de systemen dus we moesten maandag maar terug bellen!!!
Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt om de boel te laten ophalen, hiervoor hadden we morgen 21 december de afspraak staan, we zouden hiervoor stickers toegestuurd krijgen om op de pakketten te plakken, maar, je raad het al, die zijn er niet. Weer bellen dan maar met de klantenservice.... Staat er helemaal geen ophaalopdracht in de computer. Lekker zootje dus. :x :x :x :evil: :evil:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

nou zou zeggen laten ze zelf maar contact met je opnemen voor de spullen , kpn is super slecht dus het verbaasd mij niks , jammer voor je maar je bent beter af bij een ander.

twink
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2009 23:31

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door twink »

Kpn is zeer agressief klanten aan het werven :mrgreen: .
Bij de supermarkt maken ze boel onveilig
Gister 2x telefonisch gebeld.
En...vandaag verkoper aan de deur, die even aan tafel iets wilde bespreken.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

twink schreef:Kpn is zeer agressief klanten aan het werven :mrgreen: .
Bij de supermarkt maken ze boel onveilig
Gister 2x telefonisch gebeld.
En...vandaag verkoper aan de deur, die even aan tafel iets wilde bespreken.
:lol: ze verliezen waarschijnlijk te veel klanten :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

twink schreef:Kpn is zeer agressief klanten aan het werven :mrgreen: .
Bij de supermarkt maken ze boel onveilig
Gister 2x telefonisch gebeld.
En...vandaag verkoper aan de deur, die even aan tafel iets wilde bespreken.
Er is zoiets als een colportage wet en een bel me niet register, ik zou me erbij aansluiten om van het gebel aan de foon en deur af te zijn, kom net van een supermarkt af en zag daar geen KPN wervers :wink:

ps: als je klant bent bij KPN mogen ze wel telefonisch contact opnemen, kijk even op de site van Consuwijzer met de link bel me niet register:
aanvulling van Consuwijzer :Let op
Als u klant bent (geweest) van een bedrijf, kan zo'n bedrijf uw gegevens vragen. Als u die geeft, mag het bedrijf u altijd bellen. Ook wanneer u in het register staat ingeschreven. Pas wanneer u aangeeft dat u ook door dit bedrijf niet meer gebeld wilt worden, moet hij daarmee stoppen.
Laatst gewijzigd door Henri42 op 28 jan 2011 19:36, 2 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
ps: als je klant bent bij KPN mogen ze wel telefonisch contact opnemen,
nee hoor Henri, als je klant bent mogen ze je ook niet lastig vallen als je dat niet wilt, gewoon duidelijk zijn ben je er zo vanaf :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:
ps: als je klant bent bij KPN mogen ze wel telefonisch contact opnemen,
nee hoor Henri, als je klant bent mogen ze je ook niet lastig vallen als je dat niet wilt, gewoon duidelijk zijn ben je er zo vanaf :mrgreen:
zie aanvulling/wijziging op m,n vorig lijntje.
Ik heb er overigens geen probleem mee dat een bedrijf waar ik zaken mee doen me belt, dat valt voor mij niet onder de categorie van lastig vallen, als het maar niet onder het eten of borreltijd is,dan moet ik ze lozen :wink:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: jij met je lijntjes , bij mij wel Henri , als ik aangeef dat ik niet lastig gevallen wil worden ook niet door mijn provider dan hebben ze dat te accepteren doen ze het niet hebben ze een probleem :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef::mrgreen: jij met je lijntjes , bij mij wel Henri , als ik aangeef dat ik niet lastig gevallen wil worden ook niet door mijn provider dan hebben ze dat te accepteren doen ze het niet hebben ze een probleem :wink:

cc: uit een voorgaand lijntje van Consuwijzer: nu als bold aangegeven : Pas wanneer u aangeeft dat u ook door dit bedrijf niet meer gebeld wilt worden, moet hij daarmee stoppen.

janwillembevelander
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2011 22:33

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door janwillembevelander »

hallo allemaal,

wij hebben afgelopen november een mega storing gehad van kpn, we hadden niks meer, geen internet, tv en bellen konden we ook niet meer. Na 10 x te hebben gebeld kwam er actie vanaf kpn, namelijk een monteur sturen die mij bij voorbaad al wist te vertellen toen ik de deur open deed voor hem dat hij de storing niet kon en mocht oplossen! Weer een keer of 10 gebeld met kpn, werden er woedend om!! 6 januari jl is de storing eindelijk helemaal verholpen!! maar nu zitten wij met een hele hoge telefoon rekening en de kosten van t abonnent die wij niet willen betalen. Er zo die dag gelijk iemand met ons contact opnemen omtrend de kosten declaratie. Het is nu 13 februari, weer 15 telefoontjes verder en nog geen sta verder!!

wie heeft hier ook een soort gelijk verhaal mee gemaakt want ik wil het hier niet bij laten zitten.

mvg janwillem

Sarge01
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2010 19:35

Re: KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!

Ongelezen bericht door Sarge01 »

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthre ... post_11707

voor als mensen wat te lezen willen hebben.

Gesloten