LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
henriette1608
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2010 21:19

Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door henriette1608 »

Mag kpn ons 2 a 3 maand laten wachten op een onterechte afschrijving van abonnementsgeld.
We hebben per 10 september ons abonnement opgezegd dit staat ook in hun computer maar door een fout bij hun is dit niet doorgesluisd en kregen we nu gewoon een rekening .deze is van 13 september/12 oktober.
We hebben automatische incasso dus dit geld wordt van onze rekening gehaald.
Ik heb kpn gebeld en ze geven de fout toe maar i.p.v het niet incasseren van het geld wordt het afgeschreven en kan ik 2 a 3 maand wachten op teruggave.Het gaat om een bedrag van € 82,26
Storneren kan volgens hun ook niet want dan krijg ik aanmaningen waar ik niet op zit te wachten.
Mag dit zomaar .

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door Wonderwall »

Storneren kan wel. Die aanmaningen zijn hun probleem.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door ciske »

Als kpn de opzegging heeft bevestigd, kan je wel zeker storneren, waarom niet???Afsluiten kunnen ze je niet meer.

eagle3824
Berichten: 55
Lid geworden op: 03 mei 2008 17:37

Re: Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door eagle3824 »

Ik heb een aantal jaren geleden iets soortgelijks meegemaakt met kpn. Na beeindiging van een abbo werd er nog gespreks kosten (terecht) en abbo kosten ( onterecht) afgeschreven. Na contact met pn kwamen ze met hetzelfde kul verhaal dat ik 3 maanden moest wachten. Ik heb ze toen een mail gestuurd dat ze het onterechte deel moesten terug betalen binnen 2 weken of dat ik anders het gehele bedrag zou storneren. Geen reactie dus na 3 weken het bedrag gestorneerd en wederom een mail gestuurd nu dat ik het bedrag gestornee heb en of ze me een correcte factuur met betalingsgegevens wilden sturen. Wederom geen reactie. Totdat ik een aantal maanden later een brief kreeg van een incasso buro om de gesprekskosten vermeerderd met incassokosten te betalen. Hierop de hoofdsom overgemaakt en naar het incasso buro gereageerd dat de hoofdsom betaalt was en ik niet accoord ging met de incassokosten ivm het ontbreken van een correcte factuur.hier ging het incasso buro in eerste instanie niet mee accoord tot ik aangaf dat ze me dan maar moesten dagvaarden. Daarna niets meer van gehoord

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Als je het niet eens bent met desbetreffende afschrijving, dan storneer je toch! KPN of wie dan ook heeft hier niets over te zeggen/te bepalen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door devious »

Je hebt het over WOB? Dat is iets heel anders en zelfs daar is 6 weken niet gecommuniceerd. En altijd eerst de in gebreke stelling, na 6 weken kun je het vervolg sturen. Blijft raar dat het ook bij bedrijven zo belachelijk bureaucratisch moet gaan.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mag Kpn mij 2 a 3 maand laten wachten

Ongelezen bericht door olaf79 »

KPN moet een redelijke termijn handteren. Ik heb ooit gelezen dat 6 weken nog net als redelijk wordt gezien, dat is wel het maximale. Dat is ook de termijn die de wet handteerd voor de overheid

Gesloten