Mailadres zoon binnen dezelfde provider (Ziggo) overzetten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Moneyman
Berichten: 30117
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mailadres zoon binnen dezelfde provider (Ziggo) overzetten

Ongelezen bericht door Moneyman »

JozJan schreef:
19 apr 2023 09:12
Moneyman schreef:
18 apr 2023 13:38
Zoals daar zijn?
Je moet een account aanmaken bij (bv) Google, wat je ongewenst zou kunnen vinden ivm privacy. Het zijn vaak gratis diensten, niemand garandeert dat die aangeboden blijven worden (al dan niet gratis).
Mijn advies was: neem geen domein-gebonden mailadres als je je adres wilt houden.

Dan heb je dus in ieder geval twee makkelijke opties: een gratis account, of een eigen domein. Beiden is prima te regelen. Heb je geen zin of verstand om iets te regelen, neem dan een hotmail, live, of gmailadres ofzo, en wil je dat niet, regel dan voor nog geen euro per maand een eigen domein.

Wil je dat ook niet, dan ligt de lat gewoon te hoog en moet je stikken of slikken.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Mailadres zoon binnen dezelfde provider (Ziggo) overzetten

Ongelezen bericht door JozJan »

Daar hebben we ook geen discussie over, dat er prima andere opties zijn. Maar dat zijn dan dus wel opties om vooraf rekening mee te houden. Als je een emailadres hebt dat je wil behouden dan is dat niet mogelijk. Ik vind (vond) dat jammer, zeke romdat er best iets aan gedaan had kunnen worden. Maar voor nu ene gepasseerd station.

PGros
Berichten: 1140
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Mailadres zoon binnen dezelfde provider (Ziggo) overzetten

Ongelezen bericht door PGros »

Moneyman schreef:
19 apr 2023 09:16
Mijn advies was: neem geen domein-gebonden mailadres als je je adres wilt houden.
Ik snap wat je bedoelt maar een e-mail adres is altijd domein-gebonden.

Moneyman
Berichten: 30117
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mailadres zoon binnen dezelfde provider (Ziggo) overzetten

Ongelezen bericht door Moneyman »

JozJan schreef:
19 apr 2023 09:25
Daar hebben we ook geen discussie over, dat er prima andere opties zijn.
Het gesprek daarover ontstond omdat jij dit aangaf:
Overigens, de oplossing om een provider onafhankelijk mailadres te nemen (gmail etc) heeft natuurlijk ook zo zijn nadelen.
Dat suggereert dat er nogal drempels te nemen zijn, terwijl dat dus heel erg meevalt.
PGros schreef:
19 apr 2023 09:28
Moneyman schreef:
19 apr 2023 09:16
Mijn advies was: neem geen domein-gebonden mailadres als je je adres wilt houden.
Ik snap wat je bedoelt maar een e-mail adres is altijd domein-gebonden.
hahahaha dat had inderdaad provider-gebonden moeten zijn :wink:

Plaats reactie