Odido reclameslogan, 'haast je ...'

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mario Schols
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jan 2022 16:44

Odido reclameslogan, 'haast je ...'

Ongelezen bericht door Mario Schols »

Wij zijn trouwe Tele2 abonnees. Al jaren. En ook wij hebben toevallig glasvezel tot in huis gekregen van KPN. En een ándere kabelboer heeft buiten de zaak klaar liggen voor verdere aansluiting. En die wordt beheerd door ... Odido.
Op 29 december 2023 hebben we in Heerhugowaard bij Odido een contract afgesloten met de belofte dat het na ongeveer 8 weken wel rond zou zijn. Nou ....... we wachten nog steeds op een afspraak om de handel thuis te kunnen laten installeren. Oftewel op de KPN kast, of een te installeren kast van Odido. Telefonisch mijn ongenoegen hierover geuit, afspraken gemaakt, maar het blijft wéér stil.
Odido, haast je .... we gaan naar een andere provider. Dat contract .... mag wat ons betreft zó de vullisbak in.

Thijs124
Berichten: 709
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Odido reclameslogan, 'haast je ...'

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als je iets bij Odido wil bereiken, gebruik dan de community.
Ik sta versteld hoe snel daar vaak iets geregeld kan worden. Telefoon en chat is slecht.
Ik wil ook glas, maar hier is Delta nog bezig met aanleggen. Maar dat duurt ook lang. Odido huurt wel van Delta maar heeft er verder helaas geen beheer over.
Voorlopig blijft ADSL met 100 Mb wel sneller werken dan voorheen Tele2

Plaats reactie