LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onbeschofte bahandeling bij helpdesk planet internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
angela30
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2008 18:48

onbeschofte bahandeling bij helpdesk planet internet

Ongelezen bericht door angela30 »

ik heb nu al een paar keer problemen gehad met de diensten van planet..
zo heb ik al een paar keer gebeld met de mededeling dat automatisch incasseren niet meer gaat en dat ik de facturen overmaak via internet bankieren..
toch blijft planet het proberen om vervolgens brieven en aanmaningen te sturen dat het bedrag niet kan worden afgeschreven en dat ik een achterstand heb opgebouwd.
zo laatst dus ook weer..ik maak het gevraagde bedrag over om vervolgens te worden afgesloten..heb meerdere malen gebeld en ja hoor na 4 dagen was het bedrag binnen en werd ik weer aangesloten..3 dagen daarna krijg ik een brief dat er een nog hoger bedrag open staat en dat er nog steeds niks betaald is..ik bel vervolgens met een medewerker van planet en kan aantonen dat ik in mijn gelijk sta waarop hij vervolgens de telefoon erop gooit..na 3 keer proberen terug te bellen krijg ik een collega van hem aan de lijn met het antwoord dat ik hem voor dief uit heb gemaakt en noem maar op..heb 2 getuigen dat dat niet zo was..maar daar wilde mevrouw niet naar luisteren..in de eerste instantie was het geld wat ik had gestort niet binnen gekomen volgens haar maar na lang aandringen van mijn kant werd er gezocht en was het wel binnen maar niet gebruikt voor mijn internetrekening maar voor een zogenaamde telefoonrekening van 2006 !! die nog open stond..ik kan dus fluiten naar mijn 116 euro en of ik het binnen enkele werkdagen nogmaals wilde overmaken met een verhoging van nog eens 57 euro..mijn verhaal kon ik niet doen want mevrouw had geen zin in een discussie met mij en gooit ook deze keer de hoorn op de haak..
nou vraag ik je !!!!

Paullus
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:15

Re: onbeschofte bahandeling bij helpdesk planet internet

Ongelezen bericht door Paullus »

Het is een administratieve chaos bij KPN/ Planet.
Dat wordt nog erger als bedragen op andere manieren betaald worden dan via de incasso. Maak je zelf geld over altijd het volledige betalingskenmerk vermelden anders raken ze helemaal in de war.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: onbeschofte bahandeling bij helpdesk planet internet

Ongelezen bericht door Big-V »

Mag ik vragen waarom je niet gewoon via automatische incasso betaalt?

butterfly22
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2008 08:16

Re: onbeschofte bahandeling bij helpdesk planet internet

Ongelezen bericht door butterfly22 »

Planet internet is ook via automatische incasso en niet via internetbankieren.Als dat niet meer gaat in uw geval is dat lastig daar ben ik het mee eens maar dan krijg je ook idd een aanmanining omdat je automatische incasso is mislukt echter kan dit ook niet op acceptgiro gezet worden.

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: onbeschofte bahandeling bij helpdesk planet internet

Ongelezen bericht door Wheeler »

Er zijn inderdaad veel problemen bij Planet - KPN.

Het grootste probleem is dat ze elkaar de schuld in de schoenen schuiven, en ja, daar zijn wij als consument nu eenmaal de dupe van.

Heeft u problemen met één van beide partijen, neem dan contact op met uw rechtsbijstand.

Deze lost u problemen binnen enkele dagen voor u op.

Gesloten