LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sjikkerdennis
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2010 12:11

Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door sjikkerdennis »

Hallo,

Ik ben sinds oktober 2011 klant van Tele2. Ik heb hier een totaalpakket van internet, TV en Bellen. Bij het aansluiten van deze diensten ging er al heel veel mis, zodat ik een tijd zonder deze diensten heb moeten doen. Ik gebruik veel het internet voor mijn werk, maar iedere keer valt de verbinding weg en moet ik weer een paar minuutjes wachten tot het weer werkt. Hoogst irritant.
Als ik s'avonds lekker Tv wil kijken is er vaak storing op de TV. Veel 'blokjes' en slecht signaal. Waar ik mijn router ook neerzet...
Soms wil ik een film huren via de videotheek en dan krijg ik een film die niet compleet is. (43 minuten) of een totaal andere film die ik heb besteld. Soms doet ie het gewoon niet, maar wel factureren.
Opnemen doet ie ook niet goed, want vaak stopt hij al eerder met opnemen en kan ik dus de laatste 10 tot 15 minuten niet bekijken. (voetbal bijvoorbeeld)

Eigenlijk alle diensten die me beloofd zijn werken gewoon niet goed en daar baal ik ontzettend van. Nu wil ik verhuizen en dan schijnt het 3!!!weken te duren voordat ik weer internet,TV en Bellen heb. Dat is voor mij echt de druppel! Ik vraag naar alternatieven, maar die zijn niet te bieden voor de tussenliggende periode. Dat betekend dat ik niet kan werken of s'avonds lekker TV kan kijken.

Ondanks de klachten beginnen de 'studenten' van het callcentre alleen maar over afkoopsommen voor het restende van het contract. Dit wil ik uiteraard niet betalen aangezien ik eigenlijk over niks tevreden ben bij Tele2. Ik vind dat deze diensten netjes geregeld moeten zijn en als er iedere wat is, dat Tele2 dan groot moet zijn en klanten moet laten gaan.

Zijn er mensen die ook dergelijke ervaringen hebben en hoe hebben jullie dit opgelost?

Gr. Dennis

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wellicht is het handig juridisch advies in te winnen bij een wetswinkel. Volgens mij zijn er inmiddels voldoende gronden de overeenkomst te gaan ontbinden.

Waarschijnlijk zal de webcare afdeling van Tele2 binnenkort een bericht plaatsen hier..

Op dit forum zijn verschillende topics te vinden over Tele2. Mogelijk staan daar nog meer nuttige weetjes en tips in.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door tiptoo »

Met Emmy75 eens, ga eens naar het juridisch loket, en stel samen een brief op waarin tele2 in gebreke wordt gesteld, voor het niet leveren van waar je om gevraagd hebt. succes.

aaten
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:43
Locatie: Utrecht

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door aaten »

Dennis,

Heb je uberhaupt de klachten al wel eens kenbaar gemaakt bij Tele2? Dat is je eerste stap in aanleg naar een ontbinding van de overeenkomst, je moet het bedrijf eerst de mogelijkheid geven om binnen een redelijke termijn de problemen op te lossen. Heb je dat nog niet gedaan heb je op dit moment geen enkele juridische reden om tot ontbinding over te gaan.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Sjikkerdennis,

Vervelend dat je producten niet naar behoren werken!
Ik wil je hierbij graag van dienst zijn en uitzoeken wat ik hierin voor je kan betekenen.
Om je probleem in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Sjikkerdennis - Trosradar.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Sjikkerdennis,

Ik heb je gegevens goed ontvangen en zal je probleem in behandeling nemen.
Ik kom er nog bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste sjikkerdennis,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat er is afgesproken dat je abonnement wordt opgezegd, omdat je verhuisd bent naar een adres buiten het dekkingsgebied.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

damianrowanhuisman
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2011 18:48

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door damianrowanhuisman »

Vanaf 30 maart 2011 heb ik onuitstaanbare problemen met het Pakket Internet en BellenOnbeperkt.
Internet valt vaak weg en maar niet te praten over de telefonie.Dagelijks ben ik verschillende keren onbereikbaar. Zelf kan ik wel bellen. De mensen die mij vaak nodig hebben bellen mijn mobiele nummer. Op aanraden van Tele2 heb ik uitgezocht met welke providers de gedupeerden bellen.
Ik heb veel "nuttige" tips ontvangen van de kantenservice , virtuele assisitent en via een chatsessie. Niets heeft geholpen. Dit alles heeft mij al 150,- euro aan installatie gekost, mobiel terugbellen en uren klantenservice ,010 eurocent per minuut. Mij is beloofd teruggebeld te worden, maar nee.
Ik overweeg dan ook mijn abonnement te beeindigen, via de rechtsbijstand. De geleverde diensten voldoen absoluut niet en leveren soms gevaarlijke situaties op, omdat zowel mijn man als ik minder mobiel zijn. Sjaan.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste damianrowanhuisman,

Wat vervelend dat je problemen hebt met je abonnement en hiervoor nog geen passende oplossing is geboden bij de klantenservice! Ik wil dit graag voor je oppakken. Kun je mij je postcode, huisnummer en klantnummer sturen? Dit kan naar [email protected] o.v.v. "damianrowanhuisman/ trosradar".

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste damianrowanhuisman,

Ik heb je gegevens ontvangen, bedankt hiervoor! Ik ga ermee aan de slag en kom er z.s.m. bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Opzeggen Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste damianrowanhuisman,

Mijn collega's hebben telefonisch contact met je opgenomen en hebben een nieuw modem naar je toegestuurd. Er wordt nog contact met je opgenomen om na te gaan of hiermee je probleem is verholpen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten