LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange netwerk probleem

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
joery2
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2008 20:14

orange netwerk probleem

Ongelezen bericht door joery2 »

Ik had een vraag ik heb een mobiel orange abo heb elke dag uren dat ik niet gebeld kan worden als ik gebeld word dan krijgt die gene te horen dat het nummer niet bestaat.Daar in tegen als ik zelf wil bellen krijg ik 2x een toon tehoren en hangt weer op heb vol berijk maar tog kan ik niet bellen dat duurt uren en dan kan ik weer bellen. Ik de klantensurfes opgebelt uren mee aan de tel gehangen hun zeggen meneer het ligt aan u tel maar dat kan niet maar ik tog proberen en nog steets het zelfde probleem ik weer belen ja meneer dan weten wij het ook niet meer ik elke dag bellen omdat ik het zelfde probeem hou zou ik trug gebelt worden nee hoor en dat tot 5 x aan toe en nog steets niet trug gebeld kon eerder me ab opzeggen omdat ik een orange muziek ab heb en dat niet meer bestaat sins 1 oktober ik een brief sturen ik zeg mijn ab op door alles wat ik net noemde bel ik vanaaf weer op zeggen ze ja meneer u opzegging is afgewezen bel ik 1200 word ik doorverbonde word er opgehangen ik weer bellen word er weer opgehangen zijn er nog meer mensen met het zelfde probleem of weet iemand een oplossing of een nummer dat ik iemand hoger op kan krijgen mensen neem nooit een ab van orange onder het netwerk t-mobiel alleen maar problemen en op lossen ho maar

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: orange netwerk probleem

Ongelezen bericht door jaywalker »

Beste joery2, Orange is geen internetprovider, dus graag uw vraag stellen bij het onderwerp telefonie waar dit thuis hoort, ook is de spellingscontrole geen overbodige luxe..........

Gesloten