Overname Youfone door KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door witte angora »

Net op RTL-nieuws het bericht dat KPN haar concurrent Youfone heeft overgenomen. Een provider aan de onderkant van de markt met 540.000 abonnees. Er wordt gezegd dat er niks veranderd, maar dat KPN ook een aandeel aan de 'onderkant' van de markt wil.

Laat ik nou een klant zijn van het voormalige Telfort, ook door KPN ingelijfd, daar zou volgens mij ook niks veranderen. Maar op het telefoonabonnement na zit ik nu gewoon bij KPN, voor internet en TV betaal ik volgens mij nu exact hetzelfde als de KPN-abonnees. En de Telfortabonnementen voor mobiel worden toch ook niet meer verkocht.

Dus ja - hoeveel is die toezegging waard?

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hebt u nu een Youfone of Telfort mobiel abonnement?

Als ze een nieuw aanbod doen, kunt u altijd zelf vergelijken.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee, Telfort mobiel. Een nieuw aanbod heb ik nooit gekregen, het abonnement staat bekend als Telfort 2012-2014 of zo. Dat is niet veranderd. Maar wat wel is veranderd, onder het mom van kostenbesparing, is tv en internet. Dat is in de loop van de tijd gelijk getrokken met KPN.

En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maar wat u niet weet is wat Telfort gedaan zou hebben als ze nog bestaan hadden. Ook die zullen prijsverhogingen doorgevoerd kunnen hebben en ook die zouden hun pakket moeten aanpassen aan de huidige tijd.
Het toenmalige abonnement kan je niet vergelijken met de huidige.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door rwolters »

witte angora schreef:
24 jun 2023 20:46
Nee, Telfort mobiel. Een nieuw aanbod heb ik nooit gekregen, het abonnement staat bekend als Telfort 2012-2014 of zo. Dat is niet veranderd. Maar wat wel is veranderd, onder het mom van kostenbesparing, is tv en internet. Dat is in de loop van de tijd gelijk getrokken met KPN.

En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.
Heb je dan nog steeds geen 4G?

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door witte angora »

rwolters schreef:
24 jun 2023 21:09
witte angora schreef:
24 jun 2023 20:46
Nee, Telfort mobiel. Een nieuw aanbod heb ik nooit gekregen, het abonnement staat bekend als Telfort 2012-2014 of zo. Dat is niet veranderd. Maar wat wel is veranderd, onder het mom van kostenbesparing, is tv en internet. Dat is in de loop van de tijd gelijk getrokken met KPN.

En dan komt dus de vraag wat de toezegging van KPN waard is.
Heb je dan nog steeds geen 4G?
Volgens mij wel?

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als het beestje maar een naam heeft toch?

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik ben overgestapt van KPN naar Lebara sinds vorige week. KPN is 11, 45 € per maand voor onbeperkt bellen en sms’en. Nu dat ik bij Lebara zit betaal ik 6 € per maand. Geen aansluitkosten gratis nummerbehoud en een cadeaukaart van Bol.com

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Overname Youfone door KPN

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Vaak bedoelen bedrijven met er verandert niks dat klanten minimaal hetzelfde dienstverlening mag verwachten. Net zoals klanten hetzelfde afstandsbediening en modem behouden.

Tijdens het looptijd van het abonnement mag er niks veranderen, wel mag een inflatie correctie uitgevoerd worden.

Hierna mag provider een nieuwe tariefsverhoging toepassen. Vaak krijgen klanten korting als ze beloven 1 of 2 jaar klant blijven.

Na 1 of 2 jarige abonnement mag u naar een andere provider gaan. Keuze genoeg.

Plaats reactie