LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstap ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lambertine.roos-de-graaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2017 12:56
Contacteer:

overstap ziggo

Ongelezen bericht door lambertine.roos-de-graaf »

Ik ben na jaren overgestapt naar kpn ,op 16 maart beeindigde ik mijn abonnement .Alles ging oke dacht ik ,maar ik kreeg van ziggo nog een rekening over april .Deze weigerde ik te betalen . Eind april kreeg ik te horen dat ik nog 41 euro van hun tegoed had .Eind mei kreeg ik een mail , dat ik het tv kastje niet had terug gestuurd .Deze werd verrekend met de 41 euro .Ik had de bonnen van de parketdienst bewaard ,ziggo gebeld kosten 3,20 euro .Eind juni weer bericht ,dit is u eindrekening u krijgt 41 euro van ons binnen 2 maanden Het is nu september en ik heb nog steeds mijn geld niet terug

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door reggie2 »

Vraag het eens op Facebook of Twitter , meestal krijg je daar snel antwoord.

stofzuigertje

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meld via E mail naar dit forum.

Weten ze gelijk waarom zoveel juist weglopen en weinig nieuwe klanten er bij komen.
Als je niet betrouwbaar bent, hun reclame is duurder dan jou €41,- en ik zal me voorlopig ondanks de snellere online verbinding niet overstappen!

Dus stuur een link naar dit topic en ze mogen hier dan reageren.
Wel gelijk je oude klant nummer erbij ......

PS, zorg voor lege vaas als je als excuus een bloemetje kreeg!

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ik ben dik tevreden met Ziggo. Of er veel mensen weglopen is jouw uitspraak!

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door aarie25 »

Ook ik ben al ruim 12 jaar een tevreden klant van Upc en Ziggo.
Nooit tot weinig storing of problemen gehad.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

reggie2 schreef:Ik ben dik tevreden met Ziggo. Of er veel mensen weglopen is jouw uitspraak!
Dat is niet enkel zijn uitspraak maar gewoon een feit. In het eerste kwartaal verloor Ziggo (dus zonder Vodafone) 18.000 klanten, in circa 2 jaar (sinds overname door UPC) verloor Ziggo ruim 250.000 klanten.

Persoonlijk heb ik geen Ziggo sinds zij besloten al hun DNS verkeer via Ierland te laten verlopen omdat hun eigen netwerk het verkeer niet aankon. Los van de televisie problemen die veroorzaakt werden door een update aan hun zijde en de beroerde wifi van hun modems en de gebrekkige helpdesk die mij aanschaf dat routering enkel wordt ondersteund op zakelijke verbindingen. Zit nu bij een provider die snap dat je enkel door te routeren kan internetten en dat zonder routering er geen internet is.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Vreemde situatie. Dat kijken we graag even voor je na! Wil je mij een privébericht sturen met jouw oude klantnummer en adres?

Groet,
Ben - Ziggo Webcare

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: overstap ziggo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

lambertine.roos-de-graaf schreef:Ik ben na jaren overgestapt naar kpn ,op 16 maart beeindigde ik mijn abonnement .Alles ging oke dacht ik ,maar ik kreeg van ziggo nog een rekening over april .Deze weigerde ik te betalen . Eind april kreeg ik te horen dat ik nog 41 euro van hun tegoed had .Eind mei kreeg ik een mail , dat ik het tv kastje niet had terug gestuurd .Deze werd verrekend met de 41 euro .Ik had de bonnen van de parketdienst bewaard ,ziggo gebeld kosten 3,20 euro .Eind juni weer bericht ,dit is u eindrekening u krijgt 41 euro van ons binnen 2 maanden Het is nu september en ik heb nog steeds mijn geld niet terug
April moest je € 41,00 betalen, dit was onterecht en heb je niet betaald.
Daarna ziet Ziggo dit in en crediteert de € 41,00
Daarna was er iets met een kastje en Ziggo berekend weer € 41,00
Daarna passen ze dit aan.

Dus

41 - 41 + 41 - 41 = € 0,00

Dat jij in April niet betaald hebt betekend niet dat Ziggo deze factuur opeens heeft laten verdwijnen. Volgens je eigen verhaal heb je dus geen recht op iets en is het meer de miscommunicatie binnen Ziggo dat niemand dit simpel kan uitleggen.

Gesloten