LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hulleman47
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2017 14:17

Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door hulleman47 »

Problemen met administratie MIJNDOMEIN

Ondanks dat een domeinnaam is opgezegd blijft de firma me achtervolgen met een rekening die ze naar een niet bestaand mailadres hebben gestuurd.
Wat je niet ontvangt, kun je niet betalen ook.

Vorig jaar deed dat probleem zich voor en konden ze verhoogd met een boete wel een ander mailadres tevoorschijn toveren.

Uiteraard werd de domeinnaam op gezegd.

Dit jaar echter weer op dezelfde manier lastig gevallen.

Gezocht andere Forumleden van RADAR die ook problemen met de fa. MijnDomein hebben of hebben gehad.

A.T.W. Hulleman
Laatst gewijzigd door Radar op 11 sep 2017 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp, e-mailadres verwijderd

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door bprosman »

De enige problemen die ik tegenkom met "Mijndomein" opzeggen is dat OF het email adress van de domeineigenaar niet (meer) klopt OF domeineigenaren zeggen niet via de portal op zoals het hoort.
Oh ja... en ik werk er niet, wel al meer dan 10 jaar tevreden klant.

Diversion1997
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2017 13:59

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door Diversion1997 »

Fijn om te lezen dat er meer klachten zijn over MijnDomein. MijnDomein heeft haar administratie duidelijk niet op orde maar wil daar geen verantwoordelijkheid voor nemen en schuift deze af naar de klant. Ik ben nu al tien maanden bezig over een betaling die ik gedaan heb maar waarvan MijnDomein zegt deze niet ontvangen te hebben. Van de ene deurwaarder (Bos Incasso) naar de andere (het LAVG). Met allerlei dreigementen proberen ze hun eigen fouten te verdoezelen. Dit heeft me al veel tijd, energie en ongemak bezorgd maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik betaald heb (heb hier ook bewijs van). Momenteel ligt de zaak bij de rechter en hoop ik dat er snel een einde komt aan deze ellende. Intussen heb ik de domeinnamen opgezegd maar MIjnDomein accepteert dat niet hangende de rechtszaak. :evil:

BMF
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jan 2015 15:55

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door BMF »

Al heel lang klant bij Mijndomein. Onlangs heb ik mijn tweede domeinnaam opgezegd en geen problemen mee.
Zorgen dat er automatisch geïncasseerd kan worden dan kan het niet mis gaan en anders betalingskenmerk gebruiken.
Zonder betalingskenmerk kan een betaling niet geplaatst worden.

Speedy123
Berichten: 1162
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door Speedy123 »

hulleman47 schreef:Problemen met administratie MIJNDOMEIN

Ondanks dat een domeinnaam is opgezegd blijft de firma me achtervolgen met een rekening die ze naar een niet bestaand mailadres hebben gestuurd.
Wat je niet ontvangt, kun je niet betalen ook.

Vorig jaar deed dat probleem zich voor en konden ze verhoogd met een boete wel een ander mailadres tevoorschijn toveren.

Uiteraard werd de domeinnaam op gezegd.

Dit jaar echter weer op dezelfde manier lastig gevallen.

Gezocht andere Forumleden van RADAR die ook problemen met de fa. MijnDomein hebben of hebben gehad.

A.T.W. Hulleman
Een aanmaning is wettelijk verplicht en de eisende partij dient te bewijzen dat u een aanmaning ontvangen heeft voordat er kosten in rekening gebracht mogen worden. De hoge raad is hier vrij duidelijk over geweest. over de ksoten hoeft u zich dus niet zoveel zorgen te maken.

Een ander probleem is de eigering van de provider om uw opzegging te accepteren. Indien de provider besluit u te dagen bij de rechter om haar fatuur betaald te krijgen, moet u aantonen dat u opgezegd heeft. Een copy van de opzeggings email kan dan voldoende zijn.

sieberig
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2018 14:50

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door sieberig »

Ook ik heb dezelfde ervaring, dit wordt het derde jaar dat ik gevraagd wordt te betalen. Als ik via mail (Heel vreemd dat zij geen telefonisch bereikbaarheid hebben, en ik geloof niet in het onzinverhaal dat dat de klant vele onnodige beleuro's bespaard) vraag hoe dit zit krijg ik alleen maar te horen dat dit via een vaste opzegprocedure gaat. Als ik aangeef dat ik deze heb doorlopen geven zij aan dat 'het niet bevestigt is'. Ik weiger nu echt voor komend jaar te gaan betalen maar begrijp uit reacties dat dit wel een hoop gedoe gaat opleveren tot aan de rechter aan toe. Dat is dan maar zo. Ik zeg altijd maar 1 x kan gebeuren, 2 x is pech 3 is een patroon.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door bprosman »

Als je die procedure doorlopen hebt heb je een bevestigingsmail. Toevallig niet de zelfde fout ald de vorige ? Een niet up-to-date email adres geconfigureerd ?

Friendsclub
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2018 11:36

Re: Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam

Ongelezen bericht door Friendsclub »

Ook ik ervaar de ellende van Mijn Domein !


Zie hieronder de communicatie !

[persoonsgegevens verwijderd]

24 jan. 22:27 CET


Beste [persoonsgegevens verwijderd],



Met alle respect ! De stappen die jij mij omschrijft in je onderstaande bericht heb ik netjes doorlopen. Dus ook de mail met link ter controle die ik heb gekregen heb ik aangeklikt.

Dat dit bij jullie niet is doorgekomen is voor mij een raadsel. Maar dit is wel degelijk gebeurt.



Het is wel duidelijk n via mijn bericht van 14 december 2017vdat wij willen stoppen. Zoals je ook kunt zien komt deze mail van het email adres waar ik bij jullie sta geregistreerd. Mijn mening is dan ook dan jullie best mijn opzegging kunnen accepteren zonder gedoe. Ik ben ook van mening dat je zo niet met een klant omgaat die 13 jaar klant van jullie is geweest en altijd keurig netjes op tijd heeft betaald. Dus het zou jullie sieren om het hier gewoon bij te laten en het contract op te zeggen.



Met vriendelijke groeten,



Andre van Overhagen



Van: [persoonsgegevens verwijderd]
Verzonden: woensdag 24 januari 2018 13:52
Aan: André [persoonsgegevens verwijderd]
Onderwerp: Reactie op: #828686 - Opzeggen




[persoonsgegevens verwijderd]

24 jan. 13:51 CET


Beste Andre,

Allereerst vind ik het vervelend dat je eerder geen contact met ons hebt kunnen krijgen. Als je ons via https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/requests/new een vraag stelt, kun je daarna door naar het contactformulier.
Je krijgt automatisch een ticketnummer waarmee je ten alle tijden de status bij ons kunt opvragen. Daarnaast kun je ons ook bereiken via social media.

Voor het domein friendsclubchf.nl is er geen opzegging bij ons bekend:

[persoonsgegevens verwijderd] friendsclubchf.nl Webhosting pakket 28-12-2005 11:20:04 39.00 Domein is actief

Op 14-12-2017 heb je de opzegging aangevraagd echter had dit bevestigd moeten worden via de link die per e-mail is gestuurd naar [persoonsgegevens verwijderd]. Dit is namelijk het e-mailadres die is gekoppeld aan jouw account.


14-12-2017 22:42:29 André Opzegging aangevraagd voor friendsclubchf.nl op 2018-12-27

De bevestiging is nodig om te verifiëren dat jij de rechtmatige eigenaar van de domeinnaam bent. Hiermee voorkom je dat een derde onbedoeld met jouw domein aan de haal kan. Zolang de opzegging niet bevestigd wordt, blijft de domeinnaam actief. Dit heb je ook als melding gekregen toen de opzegging werd aangevraagd.

Ik raad je aan om de opzegging alsnog te doen via Domeinnaam opzeggen.

Aangezien er voor het verlengen kosten zijn gemaakt kan de factuur niet kwijtgescholden worden. Uit coulance stel ik je graag het volgende voor;

Als je jouw webhosting pakket downgrade naar ons goedkoopte pakket, namelijk een domeinnaam pakket, dan zorg ik ervoor dat de factuur met €30,00 verlaagd wordt. Zo betaal je voor het laatste registratiejaar alleen de registratiekosten van €9,00.

Je kunt een downgrade aanvragen op de volgende wijze:

Stap 1: Ga naar onze beheerpagina; https://mijnaccount.mijndomein.nl
Stap 2: Klik rechts in het scherm op de knop upgraden bij de domeinnaam waarvan het pakket gedowngraded dient te worden
Stap 3: In het scherm wat opent aan de rechterzijde klik je op het gewenste pakket
Stap 4: Vervolgens kies je voor downgrade naar een Domeinnaam pakket, E-mail pakket of Webhosting pakket.
Stap 5: Volg de stappen en kies al laatste voltooien. De downgrade naar een domeinnaam pakket is gratis.

De downgrade is afgerond binnen één uur (meestal korter) en je ontvangt hierover bericht op het e-mailadres welke gebruikt wordt om in te loggen op de beheerpagina van mijndomein.nl

Houd er bij een downgrade naar een domeinnaam pakket rekening mee dat je direct daarna geen toegang meer hebt tot jouw website en/of e-mailadressen.

Wanneer wij een downgrade van Websitemaker uitvoeren is de gemaakte website in het Websitemakerpakket per direct niet meer beschikbaar, dit kan niet worden hersteld.

Ik vertrouw erop dat je je kunt vinden in de geboden oplossing. Vergeet je mij geen terugkoppeling te geven als bovenstaande gedaan is? Ik ga dan graag voor je aan de slag.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd] | mijndomein.nl Klantbeleving

Word nu ook Premium member bij Mijndomein: https://www.mijndomein.nl/premium-member
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2018 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gesloten