LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Reclame UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

Al maanden probeert dat rare mens van UPC in de reclame iemand over te halen om KPN op te zeggen en alles bij UPC te nemen

Schijnbaar heeft hij dat nog steeds niet gedaan, dus eigenlijk best wel slim van hem...

Zou dit de verborgen TIP in deze reclame zijn?????

Doe het niet want je krijgt spijt?????

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door skippy »

op een dag neem je een echte internetprovider, nee niet upc of 1 van de andere kabelbedrijven

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

gewoon overstappen naar UPC, de Topper

Huugie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2006 18:48

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Huugie »

Wat is er top aan UPC dan?

Alles wat UPC heeft kan je voor minder geld bij een ander krijgen.

IkBenJan

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door IkBenJan »

TOP-tarieven
TOP-wachttijden
TOP-personeelsverloop
TOP-irritatiefactor

Hoeveel wil je verder nog weten.

Verder haalt UPC altijd een mooie TOP in lijstjes n.a.v. consumenten onderzoeken. Klachtenlijstjes wel te verstaan.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik Ben Jan, mooi voor jouw Jan.


Topper is die UPC op alle fronten, betrouwbaar en goedkoop.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

nou mag je van mij alle woorden gebruiken om UPC op te hemelen als jij dat nodig vindt.... Maar betrouwbaar??????????????????????
Sorry maar dat gaat mij een beetje VEEL te ver

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik ben ook een tevreden klant van upc, heb internet, telefoon en kabel tv. Nooit geen problemen gehad en wordt door de helpdesk snel en netjes geholpen. Wat ik wel wil zeggen is dat ze je niet de digitale tv door je neus moeten drukken want dat is nog lang niet wat het moet zijn, ik stuur de mediabox weer retour.
Het is ook maar hoe je je zelf opstelt in een telefoon gesprek, meteen hoog van de toren blazen met een klacht wekt toch wel irritatie op van beide kanten.

M.v.g.Ronald.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

Nooit geen problemen gehad en wordt door de helpdesk snel en netjes geholpen.
Uhhhh ik bel mijn provider nooit als ik geen problemen heb..... En dus ook nog nooit aan de telefoon gehad :lol:

Of moet ik nooit geen zien, zoals mij ooit bij wiskunde is geleerd????

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Wat ik wel wil zeggen is dat ze je niet de digitale tv door je neus moeten drukken want dat is nog lang niet wat het moet zijn, ik stuur de mediabox weer retour.

Je krijgt van UPC netjes een brief en een demo voor de mediabox, na een telefoontje aan de excellente help desk werd mijn naam gestreept voor bezorging van de verhitte mediabox. TOP


Hoffie, jij kunt niet bellen via UPC. :D

Cern
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 dec 2005 14:07

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Cern »

UPC is OK...

Bellen met UPC is OK. In het begin enkele aanloop problemen gehad.
Internet met UPC is OK. Nooit geen problemen gehad.
TV met UPC is ook OK. Geen noemenswaardige problemen.

Waar de problemen beginnen bij UPC is als er iets fout gaat. Ondeskundig en ongeintresseerd personeel die niets liever doen het probleem doorschuiven. Onbereikbaarheid van de juiste personen. Iedereen zit verscholen acher een call center. Niet beantwoorden van mail en brieven.

Ik denk als ze ooit dit gedeelte ook eens goed en net zo vakkundig zouden aanpakken als hun produkten dan zou het een top bedrijf zijn.

Over de prijsstelling kan ik kort zijn. Die is goed naar hetgeen ze leveren.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

Over de prijsstelling kan ik kort zijn. Die is goed naar hetgeen ze leveren
Moet je toch eens verder kijken dan je neus lang is, kan je voor heel aangename verrassingen komen staan, en wordt upc zeker aan de kant geschoven.

Enne Laurent waneer wordt ik eindelijk eens afgesloten zoals door jou al een maand geleden werd beweerd, en denk ook dat Hoffie met smart op de afsluiting zit te wachten, of bazel je zomaar wat?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Hoffie en Agro is een persoon,

Nee jij wordt niet afgesloten, het wachte is tot jij op de knieen terug kruipt naar UPC en al die geweldige onderdelen van UPC.

Binnen een half jaar heeft UPC de kabels van Casema en Essent over genomen en een marktaandeeel van 55 %. Mooi Toch .

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

UPC heeft gheen problemen, maar mensen als Hoffie en Agro zijn probleem gevallen, probeer die maar eens kwijt te raken, UPC is met dit persoonlijk probleem bezig en gaat die gasten afsluiten.

zie: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15
En dan....
Nee jij wordt niet afgesloten
wat is het nu?

En dit dan:
Hoffie en Agro is een persoon,
Gaarne uitleg waarop je dit baseert, vraag ip adressen bij moderator eens op, misschien wordt je dan iets duidelijk.

Als ik het zo bekijk wijken je uitspraken en herhalingen niet veel af van wat Har destijds op dit forum deed.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door G7 »

Nu Agro, ik dacht het, jij zegt het! :lol: :wink:

De grootse fan van UPC :!:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

G7,
Hoffie
Agro

Zullen van de 1 miljoen klanten van UPC-Chello niet meer gelijk gestemde zijn ??> NATUURLIJK

Ik ben blij dat in het verleden ook anderen reageren op de aversie van hoffie en agro ten opzichte van UPC.

Een ip nummer verschil zegt meer over het aantal mail adressen wat een persoon kan hebben.

G7 ik dacht dat wij het wel eens met elkaar eens waren LOL prettige zondag verder :D

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Beathoven »

TOP-tarieven
TOP-wachttijden
TOP-personeelsverloop
TOP-irritatiefactor
Dat is natuurlijk een heel persoonlijke ervaring. Hiermee zul je zeker niet voor alle klanten spreken. Ik ben iig over alle fronten positief. De wachttijden zijn b.v. in de avond iets langer omdat dan iedereen thuis met internet bezig gaat, als je overdag belt heb je zonder te wachten iemand aan de lijn.

Daarnaast is de technische helpdesk altijd tot 10 uur 's avonds open en op veel feestdagen ook.

Ik heb er weleens heen gebeld, maar eigenlijk heb ik nooit echt een helpdesk nodig gehad. Ik kan me prima redden met de informatie die een provider aanbied. Het is vaak alleen een kwestie van handleiding lezen en logisch nadenken bij een installatie. Werkt het, dan blijft het ook werken.
Verder haalt UPC altijd een mooie TOP in lijstjes n.a.v. consumenten onderzoeken. Klachtenlijstjes wel te verstaan.
Valt erg mee, bij kassa stonden ze in de middenmoot. Ze hadden welliswaar een 3,5 maar de hoogste aanbieder had ook slechts een 4,5 of 5,5. Volgens mij was dat KPN wat mij heel erg verbaast want qua service zijn die op sommige vlakken nogal bot richting de klant. Denk hierbij aan het ondersteunen van veelgebruikte alternatieve besturingssystemen zoals Mac OS. Dit kappen ze gewoon af door te zeggen 'bieden we geen ondersteuning voor' terwijl het echt 3 stappen is om het ADSL modem te activeren onder OS X.

De reden dat ze allemaal onvoldoende scoorden was omdat ze allemaal soortgelijke problemen hadden. De onbudsman zou o.a. graag willen zien dat klanten b.v. bij het in de wacht staan 'voor' het gesprek geen gesprekskosten afdragen en pas als ze een medewerker aan de lijn krijgen moeten betalen. Tot nu toe is er nog geen aanbieder die aan deze algemene eisen voldoet.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

Een ip nummer verschil zegt meer over het aantal mail adressen wat een persoon kan hebben.
Nou snap ik waarom je bij upc werkt het is vanwege je gedegen kennis.
Tevens wordt hier perfect het niveau van de helpdesk aldaar door je weergegeven, en heeft ikbenjan dan toch gelijk elders.
zie: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 3&start=75

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door mve2 »

En wie zegt dat hij bij upc werk? ja oke jij zegt het maar of we dat zo serieus moeten nemen dat betwijfel ik.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

UPC heeft gheen problemen, maar mensen als Hoffie en Agro zijn probleem gevallen, probeer die maar eens kwijt te raken, UPC is met dit persoonlijk probleem bezig en gaat die gasten afsluiten
Wie kan er zulke beweringen doen anders dan iemand die bij upc werkt, (alleen iemand die er werkt kan weten waar upc mee bezig is toch?) of is het gewoon gebazel, of proberen de boel op stang te jagen, en over serieus gesproken, hoe serieus neem je iemand die dit soort beweringen doet?

zie: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15

Gesloten