LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service GSMweb bij reparatie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
SusanGoorden
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2012 19:57

Slechte service GSMweb bij reparatie

Ongelezen bericht door SusanGoorden »

23 juli heb ik mijn defecte telefoon, aangeschaft bij GSMweb naar hen toegestuurd voor reparatie. Bij de telefoon heb ik het standaardformulier bijgevoegd met mijn recente adres en emailadres. Helaas is de gerepareerde telefoon toch naar mijn oude adres gestuurd met een notitie naar mijn oude emailadres, waardoor ik moest bellen toen het naar mijn idee lang duurde. De telefoon is toen door GSMweb teruggehaald en naar mijn juiste adres gestuurd.
Echter, zonder batterij en klepje die ik wel degelijk had meegestuurd. Hierop heb ik direct telefonisch contact opgenomen op 25 augustus. Helaas heb ik nog 3 keer moeten bellen omdat de batterij maar niet opgestuurd werd. Elke keer werd er beloofd om contact op te nemen met de technische partner waar de batterij zich bevindt, maar geen resultaat. Ik heb natuurlijk niets te maken met de interne logistiek van GSMweb en partners en daar zou ik geen hinder van moeten ondervinden. Aan de telefoon is mij nog nooit excuses aangeboden en uit de gesprekken blijkt een gebrekkige administratie waarbij mijn adres nog steeds niet is aangepast en lang niet alle telefoongesprekken zijn genoteerd. Tot op de dag van vandaag: 5 september heb ik mijn batterij nog steeds niet ontvangen. Het is mijn eigendom wat ze nu al ruim een maand achterhouden.

Gesloten