LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slordige Tele 2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gedupeerde84
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2012 12:24

Slordige Tele 2

Ongelezen bericht door Gedupeerde84 »

Beste mensen,
Door de naar mijn idee slechte internetverbinding van Tele2 tegenover een internetprovider welke ik daarvoor had, besloot ik om over te gaan naar een andere internetprovider. Dit hoorde gedaan te worden op 22 maart 2012. Ik heb daar ook een bevestiging van gekregen van Tele 2.
Tot mijn verbazing zag ik vanochtend,dat ik geen internetverbinding meer had en met een opstartscherm werd geconfronteerd dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Na langdurig zoeken (doormiddel van internet met mijn mobiele telefoon)ben ik uiteindelijk achter het "klantenservice"-nummer gekomen. Ik belde vervolgens de klantenservice en tot mijn verbazing werd daar medegedeeld dat ik geen betalingsachterstand had, maar dat de verbinding was afgesloten in verband met de overschakeling van een nieuwe internetprovider. Volgens de medewerkster diende dit op 8 maart 2012 al te gebeuren. Er zijn volgens mij duidelijke afspraken geweest dat mijn internet overgezet zou worden op 22 maart 2012.
Wat gebeurt daar bij Tele 2?!!
Onder andere voor mijn werk heb ik toegang nodig tot het internet. Kan een internetprovider, omdat zij mijn internetafsluiting vervroegd hier zomaar mee wegkomen. Ik heb op papier staan dat het contract beeindigd wordt op 22 maart 2012. Ik heb dus geen betalingsachterstand (betaal alles op tijd en zojuist bij de bank geweest) Wie kan mij helpen? En wie kent dit soort ongein van Tele 2 nog meer?

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Slordige Tele 2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Gedupeerde84,

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de afmelding, mijn excuses hiervoor! Je bericht is ook via een andere weg binnengekomen en opgepakt. Je abonnement is geheractiveerd en er wordt nog contact met je opgenomen voor een passende afhandeling.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

TazMania
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2011 15:05

Re: Slordige Tele 2

Ongelezen bericht door TazMania »

Hoi,

Bij een ADSL verbinding is dit normaal, waarom .......

De nieuwe provider heeft een lege lijn nodig om het aan te sluiten en dit kan tot 3 weken duren.
En die zegt de verbinding bij oude provider op en die heeft dat helaas maar te doen want die nieuwe provider werkt in opdracht van de klant!

Vandaar dat je dit mee maakt en helaas jij niet alleen het gebeurt bij bijna alle providers.

Gevolg wachten op de aansluiting of op het 2e aderpaar (als je die hebt) laten aansluiten.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Slordige Tele 2

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Hoeft helemaal niet lang te duren. Mijn oplevering ging juist snel.
Op de opleverdatum rond half 8 s'ochtens was het singaal van Telfort weg
en nog geen 10 minuten later werkte Tele2 internet en telefoon. Later op de avond ook TV.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Slordige Tele 2

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou ja als het goed is ,is het nu geregeld?
bij mij is ook alles goed verlopen toen..

laat dan ook even weten of je idd weer aansluiting hebt,dan weten we of tele 2 zich aan zijn woord heeft gehouden,is voor ons makkelijk maar ook netjes tov tele 2...

Gesloten