LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
S.o.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2008 10:23

Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door S.o.S »

Beste lezers,

Ik ben het spuugzat met xs4all !! ik kan ze wel rauw op eten, de manier hoeze met mijn klacht omgaan is zeer slecht en teleurstellend voor zo'n groot bedrijf als Xs4all.
Daarom vindt ik het tijd om actie, zodat ik eindelijk een keer reactie krijg van Xs4all.

Klacht is aangetekend ingediend bij Xs4all escalatie op 28 aug 2008 . Volgens de 2 medewerker medewerkers die ik gesproken heb op verschillende datum's is het erg druk + dat er zelfs mensen zijn die al vanaf juni / juli op reactie wachten.


Dat ze niet lekker bezig zijn, kunnen jullie hier uit wel begrijpen.
Hier onder kunt u de kopie zien van mijn klacht.


Geachte heer / mevrouw,

Dit is mijn laatste waarschuwing voor Xs4all.

1e, Xs4all had mij beloofd om zijn diensten te leveren op 25 juli. 2008 Helaas geen diensten gekregen op 25 juli 2008 !!

2e, Het Bedrijf waar jullie samen mee werken Guidion Installatie bedrijf heeft mij 2 x in de steek gelaten door zijn afspraken niet na te komen en heeft mij thuis telkens laten wachten. Door zulke stomme smoesjes !! waar een kind van 5 niet eens in geloofd !!

1e, Monteur is ziek
2e, Omdat de monteur in almere is, is het voor hem te ver om naar dronten te komen.

3e, Xs4al heeft opnieuw een brief verstuurd om zijn diensten te leveren op 7 aug. 2008 Helaas weer geen diensten gekregen op 7 aug. 2008 !!

4e. Ondertussen heb ik zo vaak naar jullie gebeld, omdat jullie niet aan de beloofde leverdatum hebben gehouden.

5e. Ik heb zelf een monteur moeten bestellen bij KPN. En de factuur bedraagt € 100. En nog steeds geen reactie gekregen wanneer ik de bedrag terug gestort op mijn rekening krijg. Waar ik op zit te wachten. Zie factuur.

6e. 8 Aug. 2008 heb ik duidelijk gemaakt via de telefoon dat ik de aanvraag wil annuleren. En toch is het niet serieus genomen door de Sales / Verkoop afdeling. Door steeds standaard antwoorden op te geven op mijn verzoek voor ontbinding van mijn contract.

8e. Hierbij ontstaat een contract breuk. Daardoor heb ik de recht om mijn abonnement te annuleren omdat ik voor de lever datum duidelijk heb gemaakt dat ik de diensten niet meer wil en door niet nagekomen afspraken.

9e. Ik zit nu bij upc. de zijn diensten binnen 10 dagen picca bello heeft geleverd.

10e.Ik zal absoluut geen gebruik maken van de diensten van Xs4all.

11e. Ik ga er van uit dat mijn brief serieus genomen zal worden, anders zal ik hellaas de geschillencommissie inschakelen + onze advocaat voor een recht zaak op alle kosten van Xs4al + Tros wegens oplichting. Want zo vuur rood zijn mijn ogen geworden.

Hierbij verzoek ik kosteloos ontbinding van mijn contract en vergoeding van alle gemaakte kosten. Hierbij geef ik Xs4all 10 werkdagen de tijd om het op te lossen en te reageren.

Met vriendelijk groet ...

28-08-2008 ____________


Internet verbinding is 12 aug 2008 geleverd, waar ik niks meer aan heb. Want mijn vertrouwen is totaal kwijt !!

Ik ben nu echt van plan om de geschillencommissie in te schakelen + advocaat. Want alle papieren heb ik bij de hand.

Graag u reactie's.

S.o.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2008 10:23

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door S.o.S »

Heeft iemand enige tip voor mij ?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u hen in deze periode schriftelijk aangetekend in gebreke gesteld?

Gebruikelijk is dat u eerst in gebreke stelt en vervolgens annuleert als uw probleem niet opgelost is.

Zoek bewijs van * dat * u gebeld heeft op 8 augustus ( liefst met de naam van degene die u op ....uur te woord heeft gestaan)

Het is afwachten of u een schriftelijke bevestiging einde contract ontvangt of wat een gang naar de Geschillencommissie oplevert.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Toevoeging:
maak een lijst van * alle * data dat u gebeld heeft indien mogelijk.
Dit omdat de tijdspanne tussen oplevering en het bellen op 8 augustus acceptabel is.

S.o.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2008 10:23

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door S.o.S »

Heeft u hen in deze periode schriftelijk aangetekend in gebreke gesteld?

Idd, er 28 Aug schriftelijk aangetekent naar xs4all verstuurd.
Omdat we niet op besluit kwamen, zowel telefonisch & Per mail.

Zoek bewijs van * dat * u gebeld heeft op 8 augustus ( liefst met de naam van degene die u op ....uur te woord heeft gestaan)

Geen enkel probleem, ik kan mijn factuur van afgelopen 6 maanden inzien. Wanneer ik naar xs4all heb gebeld + de installatiebedrijf.


Ik vind dit echt niet kunnen, het is zeer druk bij xs4all escalatie afdeling volgens de medewerker. Hier uit kunnen we begrijpen dat veel klanten klachten hebben. Omdat er zelfs mensen zijn die vanaf juni / juli op een bericht wachten van Xs4all.

De modem is al inmiddels voor 12 aug opgestuurd naar xs4all.[/b]

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het probleem lijkt mij dat deze brief * na oplevering* is verstuurd.
Als ik uw verhaal goed begrepen werd uiteindelijk op 12 augustus opgeleverd.
Het is dus vooral van belang wat zich voor die datum heeft afgespeeld, omdat dit zal meespelen bij de Geschillencommissie, mocht u hier naar toe moeten.

S.o.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2008 10:23

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door S.o.S »

Voor 12 Aug 2008, is er mail verkeer geweest tussen Xs4all en mij, waarin ik ook had aangegeven dat ik de abbonument wil opzeggen / ontbinding, door de bovenste gebeurtenissen.

Dat bewijz heb ik allemaal in mijn email, en is ook vast en zeker geregistreerd in de log.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Deze ook afdrukken en meenemen mocht een gang naar gsc nodig zijn.

S.o.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2008 10:23

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door S.o.S »

Beste is dus om me te meldem bij de Geschillencommissie.
Trouwens dankje voor de tip's
Als je zo naar de situatie kijkt, kom ik van die contract af bij xs4all ? waar ik me totaal niet gelukkig voel

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als er nog geen reactie binnen is op uw aangetekende brief van 28 augustus denk ik dat het verstandig is om dit probleem voor te leggen bij de GSC.
Nog geen aanmaningen tot betaling of automatische incasso's gehad?

nafland
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2008 21:12

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door nafland »

Ook bij mij werd nergens op gereageerd, brief niet ontvangen, mails niet ontvangen, herhaaldelijk bellen naar de Helpdesk en een hele slechte terugkoppeling van de klacht, maar wel de rekeningen blijven sturen en daarna nog dreigen met incassokosten.

De reclame van XS4ALL spant helemaal de kroon : als u even geen verbinding heeft hoeft u ook niets te betalen..................HAHA, de grap van XS4ALL zeker, ik moest wel degelijk betalen .
Schurken zijn het

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Spuugzat met X4all + Guidion installatie bedrijf.

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik denk dat dit bedrijf ook weer door KPN is opgekocht en sindsdien zijn er problemen. Net als Tiscali naar Telfort en dus ook Planet Internet. Duur en zeker niet de meest prettige en beste providers geworden.

Ik zou altijd een kleinere provider nemen. Goed hanteerbaar en de mensen weten wie je bent. Je bent in alle gevallen geen nummer. Freeonline wilt klein blijven, maar ik weet dat niet van SpeedXS en TweakDSL. Freeonline en TweakDSL is van Cambrium. Ik kom echt nooit klachten van hun tegen, dus gewoon goed te noemen. Probeer dat eens. Waar ik ook nooit klachten van tegen kom is van Solcon, dat is een christelijk internetbedrijf, waarbij ik u gerust kan stellen, dat er geen Messias over uw bureaublad komt te fietsen, die zegt:"Bekeert U, Bekeert U". Zij doen het allemaal goed. Ik zou daar eens een kijkje nemen.

Succes,

Uranus.

Gesloten