LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
noukie
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:24

Re: tele2

Ongelezen bericht door noukie »

Ik was altijd zeer tevreden met tele2, adsl lite via tele2 en gesprekskosten via tele2. Dus toen de aanbieding van tele2 compleet kwam heb ik gebeld, 23 november, meteen gevraagd of het dus makkelijk was omdat ik toch al bij tele2 zat. Ja, was geen enkel probleem want was alleen omzetten naar ander abonnement en KPN opzeggen. 27 November zette tele2 alles in werking en ik zag dat op de site, maar een aantal uren later stond er op diezelfde site dat ze de boel hadden geannuleerd. Ik ben meteen gaan bellen. Ja, er was iets fout gegaan en zou meteen recht gezet worden. Maar elke dag keek ik en niks, bleef geannuleerd. Ondertussen kreeg ik van KPN het bericht dat 8 januari de boel bij hun stopgezet zou worden. Dus ik weer bellen met tele2. Nee, zeiden ze me daar, dat wordt teruggedraaid. Maar nee hoor, een dag later belde ik weer, weer iemand anders, die zei me dat het gewoon door zou gaan en dat we gewoon dan 8 januari tele2 compleet zouden hebben. Ik vertrouwde het niet en belde 2 dagen later weer en toen werd me gezegd dat het wel 8 tot 10 dagen zou duren. Weer een telefoongesprek later werden die 8 tot 10 dagen wel zo'n 2 weken zeker. Nogmaals een telefoongesprek later moesten we opnieuw aangemeld worden, nieuwe klant want er was iets met de lijn en ze konden het niet omzetten. Ik weet niet eens hoeveel telefoontjes we al met tele 2 hebben gepleegd en hoeveel mailtjes we hebben gestuurd. Volgens de site is alles technisch klaar sinds 17 januari, ook is het bedrag van 19,95 afgeschreven, maar een modem, niks ontvangen tot nu toe en elke week krijgen we een ander verhaal. Er komt geen enkele vorm van excuus, terwijl de fout bij hun ligt, zij hebben 27 november toen alles geannuleerd maar wel KPN opgezet. Ondertussen zitten we sinds 8 januari zonder adsl. Ik vind het schandalig hoe ze met hun klanten omgaan, ja die callcenters kunnen er niks aan doen, die kunnen je ook niet verder helpen want ze weten niks, alleen wat je zelf ook op de site kunt zien. Dat er dingen fout gaan, of een leverancier van de modems achter loopt, kan gebeuren, maar laat dan je klanten het even weten, netjes met excuses. Oh ja, we kregen van eentje wel 2 voetbalkaartjes aangeboden voor een wedstrijd in Sittard, wat moeten we daar nou mee?????

kesteren
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:01

Re: tele2

Ongelezen bericht door kesteren »

Hallo,
Ook bij mij problemen met opleveren Tele2 Compleet. Heb me aangemeld per 9 januari 2007, de opleverdatum zou in eerste instantie 19 maart 2007 zijn. Dus mijn Het Net-abonnement ingaande medio maart opgezegd. Sluit mooi aan denk je dan.
Maar Tele2 blijkt zeer flexibel, in negatieve zin dan. Iedere week werd de datum van 19 maart opgeschoven volgens de salami-taktiek: inmiddels is datum verschoven naar 28 april.
Heb vandaag een mail gestuurd naar Tele 2 waarin ze aangeraden heb een andere strategie te gaan volgen door eens open kaart te spelen en hun toekomstige klanten een definitieve opleveringsdatum te verschaffen.
Het wordt tijd dat Tros Radar en andere consumentenorganisaties ook Tele 2 namens veel gedupeerden eens ter verantwoording roept, zoals KPN en @Home ook al is gebeurd.

noukie
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:24

Re: tele2

Ongelezen bericht door noukie »

Hoi,

Ja, het is niet te geloven. Vandaag belde tele2 voor het eerst zelf op, ik had ze maar weer eens een mailtje gestuurd (mailen en bellen, elke week). Nu zeggen ze dat het modem uiterlijk het eind van de week verzonden zal worden, dus niet arriveren maar verzenden, verhaal is alweer veranderd. Ik zei deze meneer: Weet u dat wel zeker, want ik heb nu al zoveel verschillende verhalen te horen gekregen dat ik er nog weinig vertrouwen in heb. En hoe kan het dat mensen die na me technisch de boel rond hadden het modem al wel hebben ontvangen?
De meneer zei me: Ja, dat is vreemd inderdaad, je zou denken dat het op volgorde gaat. Ja, bij u gaat het wel allemaal mis.
Ja, zei ik tegen deze meneer, en er wordt ook niks aan gedaan om het wel goed te laten verlopen.

Ik vind het inderdaad echt waardeloos hoe ze de klanten behandelen en inderdaad moeten ze gewoon open kaart spelen en niet elke keer de klant maar aan het lijntje houden.
Het wordt inderdaad tijd dat tele2 eens flink aangepakt wordt, want de onzin van dat ze het niet aan zagen komen dat het zo storm zou lopen en dat ze het daardoor niet aan kunnen dat pik ik niet. Je weet van te voren dat je veel aanvragen kunt verwachten als je met zo'n goedkope aanbieding komt! En als je dat niet aan kan moet je niet met zo'n aanbieding komen of er meteen bij zeggen (in de reclame's al) dat het wel een aantal maanden zal duren voordat het werkelijk allemaal rond is.

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: tele2

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik heb sinds maart 2006 Tele2 Compleet en daarvoor had ik Versatel. Zolang ik bij hun zit heb ik nog geen problemen gehad en alles werkt uitstekend en vlekkeloos. Ik heb met Tele2 Compleet geen omkijken naar mijn verbinding. Bellen en internetten werkt zoals het hoort altijd werkt het.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: tele2

Ongelezen bericht door Inter »

Nu zeggen ze dat het modem uiterlijk het eind van de week verzonden zal worden, dus niet arriveren maar verzenden, verhaal is alweer veranderd. Ik zei deze meneer: Weet u dat wel zeker, want ik heb nu al zoveel verschillende verhalen te horen gekregen dat ik er nog weinig vertrouwen in heb. En hoe kan het dat mensen die na me technisch de boel rond hadden het modem al wel hebben ontvangen?
Je moet ze maar eens verschillende keren bellen .(eigenlijk zinloos )Ieder keer een ander tijdstip voor het modem.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: tele2

Ongelezen bericht door Inter »

Ik heb sinds maart 2006 Tele2 Compleet en daarvoor had ik Versatel. Zolang ik bij hun zit heb ik nog geen problemen gehad en alles werkt uitstekend en vlekkeloos. Ik heb met Tele2 Compleet geen omkijken naar mijn verbinding. Bellen en internetten werkt zoals het hoort altijd werkt het.
Wat ben jij gelukkig .
Maar dan heb je het natuurlijk over een periode dat het even wat beter ging.
Het zal bij mij ook werken als ze maar eens keer dat modem gingen leveren .

noukie
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:24

Re: tele2

Ongelezen bericht door noukie »

Ja, bel ze meerdere keren per week op verschillende tijdstippen en krijg dus ook elke keer een ander verhaal.
Ja, bij mij zal het ook wel goed gaan werken als ik het modem eenmaal heb! De vraag is alleen wanneer dat zal zijn.

WebServiceTele2

Re: tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Hallo allemaal ik lees hier een aantal berichten over de levering van het modem. Wij hebben hier al een bericht over geplaatst. Dit bericht is te vinden via de volgende link.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46606 pagina 3

Hopelijk kunnen we u verder helpen.

Vriendelijke groet,
Web Service team Tele2

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: tele2

Ongelezen bericht door Inter »

WebServiceTele2


Geplaatst op 16 Feb 2007 13:35 door WebServiceTele2
Hallo, Ik lees hier een aantal berichten over de levering van modems. Hierover hebben wij een bericht gepost. Deze is te vinden via de volgende link.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46606 pagina 3

Hopelijk kunnen wij u hier verder mee helpen.

Vriendelijke groet,
Web Service team Tele2
Je bedoelt dit :
Wij willen u graag individueel verder helpen en uw probleem proberen op te lossen. Hiervoor hebben wij echter wel uw klantnummer (of andere klantgegevens) nodig. U kunt deze posten middels een reply in dit onderwerp.

Indien wij over deze beschikken zullen wij u spoedig persoonlijk te woord proberen te staan en de problemen op te lossen. Let op: Dit betreft enkel mensen die wachten op de levering van hun modem.
Dit heb je ook al op het Kassa forum geplaatst .
Daar reageer je niet meer .Als het helpt om mijn klantnummer te zeggen wil ik dat niet hier doen.
Dan worden jullie lastig gevallen met allerlei clowns met mijn nummer .

Mail me even als je me echt verder wilt helpen.

frietsaus
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 23:40

Re: tele2

Ongelezen bericht door frietsaus »

Hallo,

ik heb zelf een Tele 2 compleet TV abonnement met voetbal en dus ADSL. Nu is het dus zo dat dit sowieso al zeer moeilijk tot stand kwam (niet leverbaar zus, vertraging zo). En nu wil dus het geval dat ze nadat ze begin dit jaar zomaar een prijsverhoging doorvoerde (overigens met mijn toestemming...mja foutje) waarover niks in het 'contract' stond ze mijn voetbal afgesloten hebben. Internet en TV doet het allemaal nog, maar voor het voetbal dien ik nu pay-per-view te doen. Tenminste, ik kreeg een mailtje over het feit dat ik geen abonnement heb voor alle voetbalwedstrijden :? Vreemd, want ik heb sinds het begin van de huidige competitie elk weekend heerlijk voetbal gekeken. Maar nu hebben die prutsers het voor elkaar. Vervolgens mailde ik naar klantenservice, en ik kreeg mijn mailtje terug. Hun mailbox zou vol zitten (natuurlijk met fanmail). Maar ja, ik weet het eventjes niet meer, ik ga morgen in ieder geval even bellen en ik blijf elke dag mailen net zo lang totdat ze terugmailen en me smeken niet meer te mailen.
Desnoods ga ik met dit geval naar een advocaat, ik gok dat ik het wel win. Rest mij nog te zeggen dat Tele 2 inderdaad een *** bedrijf is. Mijn vader is ook al de dupe geweest, maar dat verhaal komt de volgende keer!

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: tele2

Ongelezen bericht door Inter »

Vervolgens mailde ik naar klantenservice, en ik kreeg mijn mailtje terug. Hun mailbox zou vol zitten
Dat is niet omdat hun mailbox vol zit .
Je kan niet antwoorden op de reacties van de klantenservice via smtp op [email protected]
Doe het met [email protected] die werkt wel.
Heb wel gemerkt dat het dan weer langer duurt dan als je dit doet met het vragenformulier.

Janbeul
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2004 17:22

Re: tele2

Ongelezen bericht door Janbeul »

Toch blij dat ik hieronder al die reacties kan lezen. Enige tijd geleden zat ik bij @Home met internet en telefonie. BEGIN DAAR NIET AAN!!! :evil: @HOME valt elke twee tot drie dagen voor vaak meer dan een volle dag uit. Dan heb je niets meer: geen telefonie en geen internet. Vervolgens bellen met je mobiel: daar gaat je 'voordeel'. Honderden keren bellen naar de helpdesk, elke keer een flutreactie waar je niets aan hebt. Ook updaten ze je modem zonder je te waarschuwen. Dan heb je ineens geen verbinding meer, en moet je bellen met je mobiel wat er nu weer mis is. 'U moet even uw modem aan en uit zetten, dan is het weer opgelost. We hebben nl. een updatetje, vandaar'. Tja, fijn voor bejaarde mensen etc. Ook op formele, aangetekende klachtbrieven wordt niet gereageerd. Toen maar mijn rechtsbijstandsverzekeraar ingeschakeld, en kon ik er ineens binnen een week vanaf. Nu bij tele2/versatel vwb internet. Nooit storingen. Vwb telefoon weer een gewone vaste aansluiting bij KPN. Dat ga ik de komende jaren niet veranderen. Internettelefonie is nergens acceptabel!! Begin er dus niet aan. :idea:

Gertjan30
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2007 23:29

Re: tele2

Ongelezen bericht door Gertjan30 »

Al jaren internet van zonnet / versatel / tele2. Nauwelijks problemen, maar nu, na verhuizing op 22 december, lukt het Tele2 niet mijn "tele2 basis" te verhuizen. Nu al 60 dagen geen internet! Klantenservice weet niets. Zeggen dat ik nog wat geduld moet hebben. Maar zeggen dat al bijna 2 maanden! Ondertussen wordt er, volgens mij, volstrekt niets gedaan. Ik vermoed dat de technische jongens en meisjes van Tele2 ruim 2 maanden achterstand hebben. En over de oren in de problemen zitten. Dus alle probleempjes gaan maanden duren. Stijlloos.

Wel, ik heb onderhand mijn buik geheel vol van Tele2! Ze hebben nog tot donderdagavond om de zaak te herstellen. Daarna wordt Tele2 opgezegd. De juffrouw van de klantenservice zei vandaag dat dat misschien wel een goed idee is. Ze weten daar kennelijk zelf ook wel dat het een zootje is.
Dit heeft me al heel veel tijd en ellende gekost. Het is compleet bezopen. Nogmaals, het ging hier om een normale verhuizing.
Kortom, een hele slechte provider; Ik moet iedereen Tele2 zeer afraden tot ze de boel op orde hebben.

noukie
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:24

Re: tele2

Ongelezen bericht door noukie »

Heb eindelijk het modem ontvangen. Na de aanmelding op 23 november 2006 en vele, vele, vele telefoontjes en mailtjes naar tele 2 hebben we weer adsl. Tot nu toe werkt het goed. Ik zag dat tele2 klantenservice hier ergens reageerde over individueel verder helpen. Wij hebben steeds individueel contact gehad met tele2 en elke keer kregen we andere antwoorden. Wat mij het meest ergert is dat je aan het lijntje wordt gehouden en er nooit iets van een excuus is gekomen. Kregen ook constant andere voorlichting en dat er wordt gezegd dat het makkelijk is om van adsl lite van tele2 naar tele 2 compleet over te stappen is ook gewoon onzin want wij werden gewoon compleet afgesloten en als nieuwe klant aangemeld. Ik zal ook nieuwe klanten afraden om zich bij tele2 aan te melden, totdat ze de boel weer aan kunnen.

sweety
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2007 13:23

Re: tele2

Ongelezen bericht door sweety »

ik heb dus ook ruim een jaar tele 2 compleet lite en heb er ook vanaf het begin problemen mee
mijn modem deed het niet en ik zou een nieuwe toegezonden krijgen
dus ik maar steeds telefonisch contact met ze opgenomen en gezegd dat ik nu gewoon voor iets betaal wat ik niet heb
ze zeiden dat de modem omgeruild zou worden en al wat er gebeurde helemaal niks
ik heb zeker 6 maanden met een modem gezeten waar ik niets aan had
ik was blij dat ik mijn eerst modem nog had en dat die het nog wel deed
tele 2 zei dat ik recht had op een terugbetaling van € 250.00 vanwege teveel betaald geld
ik allang al blij maar moet nu nog steeds die €250.00 terug ontvangen
ze kunnen daar bij tele 2 heel beroerd rekenen als het voor de klant is maar voor hun zelf in het voordeel
aan de achterzijde van de nota is er dus 3 maal € 42.00 en €25.00 afgetrokken wat bij mij dus op een bedrag van €152.00 komt
aan de voorzijde staat als enige bij de tegoeden het bedrag van €70.25 en daarmee is het voor tele 2 afgedaan
ik snap niet hoe ze het berekend hebben maar ik zit ermee
ik zei als jullie het bedrag aan de achterzijde aftrekken hoor je het ook aan de voorzijde te zien maar dat was niet zo
ze snapten er zelf ook weinig van

Groetjes Simone

Rooler
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2009 09:00

Re: tele2

Ongelezen bericht door Rooler »

Ik heb 29 december 2008 via internet aangegeven dat ik mijn Tele2 Compleet wil verhuizen (met positieve postcode-check) vanaf 20 januari 2009, afgelopen dinsdag dus.
Omdat ik rond 18.00 nog geen verbinding had ben ik gaan bellen. Aan de lijn werd mij vertelt dat er op dit moment geen plaats is op de server-centrale in wijk van mijn nieuw adres. Wanneer ze mij wel kunnen aansluiten is onbekend, dat kan 1 week duren, het kan ook 3 maanden duren, kan ook langer duren.
Ik moet dus gewoon wachten tot een buurman opzegt.
Nu werd mij ook ten oren gelegd dat ik de tijd wanneer ik zonder internet en telefonie zit ook gewoon moet betalen, daar het niet de schuld is van Tele2.
Ik kan niet geloven dat dit zo maar kan en mag gebeuren. Tele2 kan mij gewoon de dienst niet leveren dus kunnen ze mij toch ook niet laten betalen? Ik ben er in iedergeval al 3 dagen van overstuur!
Ik heb dezelfde dag ook een email verstuurd naar [email protected] (dat op dit forum meerdere malen aangeboden wordt door Tele2 zelf?) maar nog geen reactie gehad. Weet iemand of dit ff kan duren, of je wel in behandling wordt genomen en heeft iemand ervaring/advies met bovenstaande?

Groetjes
Roel

barodaca
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 09:52

Re: tele2

Ongelezen bericht door barodaca »

Ook ik had na een positieve postcode check mijn verhuizing aangevraagd. Bleek helemaal fout te gaan. Op 14 okt. aangevraagd voor 1 dec ivm thuiswerken. Helaas, niets. Bellen, bellen en nog eens bellen. Op oudejaarsdag eindelijk internet. Maar dat was maar voor een weekje, toen hebben ze me weer afgesloten voor 1 of andere vage reden, telkens vertellen ze weer iets niets te kunnen doen. Ben nu alweer weken verder, terugbellen doen ze niet. Loop hier echt honderden euro's mis door het niet kunnen werken thuis. Ben er absoluut niet over te spreken, had vanaf 2003 geen problemen tot afgelopen december de verhuizing.

nelb
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2009 19:10

Re: tele2

Ongelezen bericht door nelb »

Ik heb er vorig jaar ook voor gekozen om overtestappen naar tele2.
Leek goedkoop, snel internet s´avond en in het weekend gratis bellen en digitale televisie. Niks bleek minder waar.
*Internet snelheid ligt rond de 600 a 700 kbs.
Vaak ineens super traag rond de 90kbs en moet het modem weer gereset worden.
*Rekeningen die niet kloppen, betaal nog meer als voorheen.
Telefonie word niet gratis gerekend s´avonds en in het weekend.
*En de digitale tv word wel digitaal aangeleverd maar tot het kasje, een scart kabel verzend analogen signalen. HDMI word gebruikt voor digitale signalen.
*De decoder is super traag, is echt niet vooruit te branden.
*Beeldkwaliteit is echt bagger, echt heel slecht veel blokjes in het beeld vooral al ben je een beetje aan het zappen.
Ga zo maar door....
Ik ben er echt goed ziek van, nooit moeten doen.
Contract loopt nog 21 maanden, ik wil er echt heel graag van af.

Groet, Nel

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Allemaal

Stuur mij  alstublieft een email met mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  en kan voor jullie kijken wat er aan de hand is. En zal mijn uiiterste best doen om problemen te verhelpen
Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: tele2

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Nou laten we het zo zeggen, Tele2 doet er alles aan om nergens op te hoeven reageren, ik heb zelf een abonement gehad en heb ruim een jaar terug opgezegt, toch bleven ze maar afschrijven, ik heb de bank opdracht gegeven hun afschrijvingen te blokkeren zodat ze niets meer kunnen afschrijven.
Ik laat het op een rechzaak aan komen, heb voldoende gedaan alles te annuleren, alleen Tele2 is oost indisch doof!!!
NOOIT GEEN TELE2 MEER!!!
Vrije meningsuiting ( stelletje boeven ).

Gesloten