LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Mooie bedrijf,
Per 18 mei verhuist mijn internet, maar ik niet.
Ik heb nooit geen toestemming gegeven, maar zorgen dat ik geen probleem heb, ho maar.... hieronder de brief aan [email protected] spreekt boekdelen
Geachte dames en heren,
Via de sms werd ik op de hoogte gesteld dat mijn internet en telefoon verhuist per 18 mei.
Door mij is nooit een verhuizing doorgegeven aan u.
Direct reageerde ik op uw berichten, maar een medewerker verteld mij dat de verhuizing terug draaien 21 dagen duurt.
Niemand (ook niet een hoger geplaatst iemand) kan iets doen. Onacceptabel.
In het kort,
Ik heb geen opdracht gegeven, nog toestemming gegeven.
ik betaal trouw de rekening
ik ontvang van u geen enkel vorm van service
email is in 10 minuten aan de andere kant van de wereld, maar u heeft 21 dagen nodig om een verhuizing ongedaan te maken die uw eigen fout is.
Ik krijg van u een schamel bedrag van t.w.v. het maandbedrag. Denkt u zelf hiermee weg te komen voor zoveel ellende?
U bied geen mogelijkheden (uiteraard op uw kosten) om dit op te lossen.
U begrijpt dat ik het volgende heb gedaan.
Ik heb de telefoon gepakt
Heb xs4all gebeld
Heb vanaf morgen een dongle
Heb mijn laatste incasso terug gehaald
Nieuwe incasso's worden geweigerd.
Bedragen zijn door u te verkrijgen als uw rekening duidelijk en volledig gespecificeerd is.
Er geen BKR door u op mijn naam word gezet.
U de schadevergoeding laat wegvallen tegen uw nieuwe faktuur, ik kan namelijk geen gebruik maken van dit alles omdat ik nog niet op dat adres woon, dus ik heb er niets aan.
Mijn rechtsbijstand geïnformeerd.
Ik overweeg om een schadevergoeding bij u in te dienen.
Ik behoud mij het recht van publicatie
Ik heb vanaf morgen weer gewoon internet, u bent een klant armer, en ik zal niet de laatste zijn.
U snapt dat ik geen enkel begrip heb voor de starheid organisatie. Meerdere malen heeft u werknemer gevraagd aan een "collega "naar mogelijkheden, doorschakelen naar of de volgende dag een verantwoordelijke persoon het laten regelen mocht allemaal niet. U moet alles met ons regelen, was de officiële lezing ( uw interne regel ).
Maar ondanks dat u de fout maakt kan er niets, helemaal niets.
Daarom ook mijn incasso terugboeking, want uw afhandeling moet helemaal kloppen voor ik u uw geld verstrek. U "fatsoenlijkheid" is ver te zoeken, als het nodig is.Ik vereis een juiste afhandeling met correcte overzichten, i.c.m. de vergoeding/verrekening.
Per 18 mei verhuist mijn internet, maar ik niet.
Ik heb nooit geen toestemming gegeven, maar zorgen dat ik geen probleem heb, ho maar.... hieronder de brief aan [email protected] spreekt boekdelen
Geachte dames en heren,
Via de sms werd ik op de hoogte gesteld dat mijn internet en telefoon verhuist per 18 mei.
Door mij is nooit een verhuizing doorgegeven aan u.
Direct reageerde ik op uw berichten, maar een medewerker verteld mij dat de verhuizing terug draaien 21 dagen duurt.
Niemand (ook niet een hoger geplaatst iemand) kan iets doen. Onacceptabel.
In het kort,
Ik heb geen opdracht gegeven, nog toestemming gegeven.
ik betaal trouw de rekening
ik ontvang van u geen enkel vorm van service
email is in 10 minuten aan de andere kant van de wereld, maar u heeft 21 dagen nodig om een verhuizing ongedaan te maken die uw eigen fout is.
Ik krijg van u een schamel bedrag van t.w.v. het maandbedrag. Denkt u zelf hiermee weg te komen voor zoveel ellende?
U bied geen mogelijkheden (uiteraard op uw kosten) om dit op te lossen.
U begrijpt dat ik het volgende heb gedaan.
Ik heb de telefoon gepakt
Heb xs4all gebeld
Heb vanaf morgen een dongle
Heb mijn laatste incasso terug gehaald
Nieuwe incasso's worden geweigerd.
Bedragen zijn door u te verkrijgen als uw rekening duidelijk en volledig gespecificeerd is.
Er geen BKR door u op mijn naam word gezet.
U de schadevergoeding laat wegvallen tegen uw nieuwe faktuur, ik kan namelijk geen gebruik maken van dit alles omdat ik nog niet op dat adres woon, dus ik heb er niets aan.
Mijn rechtsbijstand geïnformeerd.
Ik overweeg om een schadevergoeding bij u in te dienen.
Ik behoud mij het recht van publicatie
Ik heb vanaf morgen weer gewoon internet, u bent een klant armer, en ik zal niet de laatste zijn.
U snapt dat ik geen enkel begrip heb voor de starheid organisatie. Meerdere malen heeft u werknemer gevraagd aan een "collega "naar mogelijkheden, doorschakelen naar of de volgende dag een verantwoordelijke persoon het laten regelen mocht allemaal niet. U moet alles met ons regelen, was de officiële lezing ( uw interne regel ).
Maar ondanks dat u de fout maakt kan er niets, helemaal niets.
Daarom ook mijn incasso terugboeking, want uw afhandeling moet helemaal kloppen voor ik u uw geld verstrek. U "fatsoenlijkheid" is ver te zoeken, als het nodig is.Ik vereis een juiste afhandeling met correcte overzichten, i.c.m. de vergoeding/verrekening.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Beste 4Franzy,
Het spijt me te lezen dat er buiten jou om een verhuizing van je producten is ingevoerd. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me te lezen dat er buiten jou om een verhuizing van je producten is ingevoerd. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
en het blijkt maar al te duidelijk hoe er met klanten omgegaan wordt.Het spijt me te lezen dat er buiten jou om een verhuizing van je producten is ingevoerd. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected].
ik heb altijd geleerd om mensen die ik niet ken en überhaupt klanten met U aan te spreken.
mensen met JOU en JE aan te spreken toont geen enkel respect van tele2 naar klanten toe.
wegwezen bij dit onbeschofte bedrijf.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Beste 4Fransy,
Onlangs heb ik je om je gegevens gevraagd. Helaas heb ik hierop nog geen reactie van je mogen ontvangen. Zou je me alsnog je gegevens willen sturen via [email protected], zodat ik je probleem in behandeling kan nemen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Onlangs heb ik je om je gegevens gevraagd. Helaas heb ik hierop nog geen reactie van je mogen ontvangen. Zou je me alsnog je gegevens willen sturen via [email protected], zodat ik je probleem in behandeling kan nemen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Je gaat dus wel verhuizen?
Zo ja, hoe weet Tele2 dat dan als jij niks hebt doorgegeven?
Zo ja, hoe weet Tele2 dat dan als jij niks hebt doorgegeven?
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Ik heb dat ook geleerd maar dat kan je niet verwachten op een forum.pollie66 schreef: ik heb altijd geleerd om mensen die ik niet ken en überhaupt klanten met U aan te spreken.
mensen met JOU en JE aan te spreken toont geen enkel respect van tele2 naar klanten toe.
wegwezen bij dit onbeschofte bedrijf.
Tele2 moeten mensen gewoon nooit aan beginnen.
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Scherp!sephora30 schreef:Je gaat dus wel verhuizen?
Zo ja, hoe weet Tele2 dat dan als jij niks hebt doorgegeven?
Lijkt me ook inderdaad eerder een fout van de TS zelf.
U de schadevergoeding laat wegvallen tegen uw nieuwe faktuur, ik kan namelijk geen gebruik maken van dit alles omdat ik nog niet op dat adres woon, dus ik heb er niets aan.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 verhuist mij zonder toestemming
Beste 4Fransy,
Een tijdje terug heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen zodat ik je probleem in behandeling kon nemen. Helaas heb ik hierop geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Een tijdje terug heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen zodat ik je probleem in behandeling kon nemen. Helaas heb ik hierop geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2