LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC mail is naadje.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door trail46 »

bprosman schreef:
de storing is echt en actueel
Ik zie het, dat bestrijd ik ook niet ben alleen nieuwschierig naar de achtergronden.
Ben ik ook want dat er iets niet goed zit met de Mailservers van UPC is wel duidelijk. Zelf verstuur ik al vele jaren mijn mail via hun maar de laatste tijd is het wel erg vaak niet-werkend (weliswaar slechts kort) en ook traag. Stuurde afgelopen Zondag 3 e-mails die maandag bij de ontvangers aan kwamen??

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door bprosman »

Kennissen van me wel (Eindhoven regio), en die had ik er nog niet over gehoord, vandaar.
Jij hebt niks te bestrijden
Als ik me niet vergis is dit een openbaar forum waar iedereen vrij is te reageren.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

trail46 schreef:
bprosman schreef:
de storing is echt en actueel
Ik zie het, dat bestrijd ik ook niet ben alleen nieuwschierig naar de achtergronden.
Ben ik ook want dat er iets niet goed zit met de Mailservers van UPC is wel duidelijk. Zelf verstuur ik al vele jaren mijn mail via hun maar de laatste tijd is het wel erg vaak niet-werkend (weliswaar slechts kort) en ook traag. Stuurde afgelopen Zondag 3 e-mails die maandag bij de ontvangers aan kwamen??

Joh upc is gewoon naadje met de mail, ben er 4 maanden bij en er zijn niks dat problemen met de mail.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

staat nu in de telegraaf dat upc een storing heeft!.....met mailverkeer...

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:staat nu in de telegraaf dat upc een storing heeft!.....met mailverkeer...


als upc gebruiker merk ik het vanzelf,geen krant voor nodig :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
rozemarijntje schreef:staat nu in de telegraaf dat upc een storing heeft!.....met mailverkeer...


als upc gebruiker merk ik het vanzelf,geen krant voor nodig :lol:

Dan mogen ze onderhand wel dagelijks het in de krant zetten, wat een provider :lol:

Mail is niet te versturen en niet te ontvangen. Dit is al vaker bij upc voorgekomen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ze denken doen we het zo :lol: :lol: :lol: ...dan gaan de mensen niet zoveel klagen

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

devious schreef:het hapert weleens, maar geen-mail heb ik nog niet gehad :shock:
Had ik volgens mij beter niet kunnen posten: nu heb ik inderdaad geen mail en is er een officiele storing mbt mailservers van UPC.... :shock: :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

devious schreef:
devious schreef:het hapert weleens, maar geen-mail heb ik nog niet gehad :shock:
Had ik volgens mij beter niet kunnen posten: nu heb ik inderdaad geen mail en is er een officiele storing mbt mailservers van UPC.... :shock: :lol:

Heb je niet eerst afgeklopt dan? :lol:
Bovendien heb ik het vermoeden dat Ciske werkt met de "webmail" versie en niet met een lokale pop3/imap client.
Zeer domme vermoedens , misschien eerst vragen voor dat je met je conclusie klaarstaat wijsneus.


Marcel van UPC, gooi aub effe je pb functie open.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

pop/imap/webmail > van hetzelfde laken een pak.

clients gebruik je in je eigen domein, webmail is een GUI van de server. Server down? GUI aan gort en in je domein geen mail.
Heel soms, heeeeel soms betreft het een port probleem waardoor de GUI up blijft en de pop/imap niet werkt. Maar dat is zeldzaam.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

En dit alles is een reden dat ik geheel geen gebruik maak van provider mail.
Ik houd het mooi bij gmail.

Daarbij als ik overstap hoef ik niet tig mensen in te lichten dat mailadres is gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door witte angora »

Teunbosseman schreef:En dit alles is een reden dat ik geheel geen gebruik maak van provider mail.
Ik houd het mooi bij gmail.

Daarbij als ik overstap hoef ik niet tig mensen in te lichten dat mailadres is gewijzigd.
Jij weet het. :wink:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

tot GMail weer eens down is...

ach. het maakt niet uit wat je gebruikt, als het je maar gelukkig maakt 8)

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

devious schreef:tot GMail weer eens down is...

ach. het maakt niet uit wat je gebruikt, als het je maar gelukkig maakt 8)
Oh, heb al heel wat jaartjes gmail en kan de downtijd van gmail op 1 hand tellen, terwijl providermail....wel de handen van de hele woonwijk zijn nog niet genoeg.
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 27 feb 2013 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

witte angora schreef:
Teunbosseman schreef:En dit alles is een reden dat ik geheel geen gebruik maak van provider mail.
Ik houd het mooi bij gmail.

Daarbij als ik overstap hoef ik niet tig mensen in te lichten dat mailadres is gewijzigd.
Jij weet het. :wink:

Tuurlijk 8)

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door nevermind »

Teunbosseman schreef:En dit alles is een reden dat ik geheel geen gebruik maak van provider mail.
Ik houd het mooi bij gmail.

Daarbij als ik overstap hoef ik niet tig mensen in te lichten dat mailadres is gewijzigd.

Met al de onveilige problemen van deze geweldige "provider".
Een G-Mail adres is goed voor het aanmaken van accounts op internet waar daarna gevraagd wordt, maar mijn privé berichten laat ik niet over dit soort mailverkeer lopen.

http://ukrant.nl/wordpress/2011/2012/12 ... -onveilig/

witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door witte angora »

devious schreef:tot GMail weer eens down is...

ach. het maakt niet uit wat je gebruikt, als het je maar gelukkig maakt 8)
Ik gebruik Gmail al jaren, maar nog geen problemen mee gehad eigenlijk.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

nevermind schreef:
Teunbosseman schreef:En dit alles is een reden dat ik geheel geen gebruik maak van provider mail.
Ik houd het mooi bij gmail.

Daarbij als ik overstap hoef ik niet tig mensen in te lichten dat mailadres is gewijzigd.

Met al de onveilige problemen van deze geweldige "provider".
Een G-Mail adres is goed voor het aanmaken van accounts op internet waar daarna gevraagd wordt, maar mijn privé berichten laat ik niet over dit soort mailverkeer lopen.

http://ukrant.nl/wordpress/2011/2012/12 ... -onveilig/

Gmail is geen provider, maar een dienst,
Zo is hotmail / yahoo etc etc net zo goed ----- voor het aanmaken van accounts op internet waar daarna gevraagd wordt ------ of dacht je dat deze niet onveilig waren ??

Zakelijk gebruik wij ook googlemail ( onderdeel van ) en ken collega bedrijven welke dit al tijdje doen en welke behoorlijke, laat ik het zo zeggen, gevoelige informatie hebben.

Als ik vergelijk hoeveel spam er in mn hotmail komt en deze vergelijk met mn gmail en dan ook weer vergelijk met googlemail....wel dan spant hotmail de kroon met onveilige meuk.

Maar ieder zo zijn voorkeur he.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

"rule by fear"

Google maakt als enige in de wereld gebruik van een gaatje in de Amerikaanse wet. En mailtrace kan niet worden uitgevoerd doordat Google bepaalde onderdelen blokkeert en na de mail zelfs wist. de Mail zelf kan wel worden nagelzen, maar dat kan bij alle ISP's en mail-diensten. Zelfs je oude SMSjes zijn ergens opgeslagen. Lekker boeiûh. Als je echt iets duisters van plan bent weet je maar al te goed wat je moet doen om niet getraceerd te worden.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

devious schreef:tot GMail weer eens down is...

ach. het maakt niet uit wat je gebruikt, als het je maar gelukkig maakt 8)
Nog nooit gehad,vanaf begin gmail....top



Kon hotmail niet aantippen..idd als je maar happy bent :lol:

Gesloten