LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

dan gewoon je tijd uitdienen heb ik ook gedaan , zou zonde zijn als je er geld bij moet leggen in die brief staat ook dat je het aan ken geven van onbeperkt bellen , had ik al maar ik ben de 15 de januari daar gelukkig weg bij kpn
volgens mij zeg je hier toch dat je nog een abbo bij kpn hebt. hmmmmmm????
je spreekt jezelf een beetje heel erg tegen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef: volgens mij zeg je hier toch dat je nog een abbo bij kpn hebt. hmmmmmm????
.
:lol: klopt en ik spreek mezelf niet tegen want ben er zo goed als af , hoe zit dat nu met jou Roy? :mrgreen:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

werkt all jaren voor de kabel bedrijven hahahaha ik lich nu helemaal in de deuk
:lol: :lol: geen commentaar.............nederlands??????
jij werkt niet eens bij upc
jammer, dus wel, alleen niet rechtstreeks.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

oeps, tiptoo heeft een grote fan. :( vindt het wel wat te ver gaan......

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef:oeps, tiptoo heeft een grote fan. :( vindt het wel wat te ver gaan......
:lol: denk dat die trol eerder jouw fan is Roy , ben je klaar mee :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
renegade66 schreef:oeps, tiptoo heeft een grote fan. :( vindt het wel wat te ver gaan......
:lol: denk dat die trol eerder jouw fan is Roy , ben je klaar mee :lol:
Trollen gedachte T7T ? :mrgreen:

Zojuist een nieuw en in prijs verlaagd Abbo bij UPC afgesloten, ondanks de optredende kleine klachtjes en met de onverbeterlijke hulp van [email protected] :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
Zojuist een nieuw en in prijs verlaagd Abbo bij UPC afgesloten, ondanks de optredende kleine klachtjes en met de onverbeterlijke hulp van [email protected] :lol:
:lol: :lol: verwacht je nou een felicitatie of denk je dat je mensen ken overhalen om bij dat snert bedrijf te gaan :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:
Zojuist een nieuw en in prijs verlaagd Abbo bij UPC afgesloten, ondanks de optredende kleine klachtjes en met de onverbeterlijke hulp van [email protected] :lol:
:lol: :lol: verwacht je nou een felicitatie of denk je dat je mensen ken overhalen om bij dat snert bedrijf te gaan :mrgreen:
Tiptoe, ik hoef geen mensen over te halen, de 2.000.000 klanten zeggen voldoende.
Is Snert in deze koude periode een nieuwe bonus van UPC ???. :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef: Is Snert in deze koude periode een nieuwe bonus van UPC ???. :mrgreen:
:lol: ik heb geen idee zou best wel kennen bij dat snertbedrijf :lol: moet jij toch weten Hunrie :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

helaas, gezien het koude weer is ook de snert niet meer leverbaar, vandaag nog op kantoor in a'dam geweesten gevraagd. :lol: :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef:helaas, gezien het koude weer is ook de snert niet meer leverbaar, vandaag nog op kantoor in a'dam geweesten gevraagd. :lol: :lol:
:lol: :lol: laten ze jou wel toe in Mokum :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
renegade66 schreef:helaas, gezien het koude weer is ook de snert niet meer leverbaar, vandaag nog op kantoor in a'dam geweesten gevraagd. :lol: :lol:
:lol: :lol: laten ze jou wel toe in Mokum :mrgreen:

Wat heeft zo,n oneliner met UPC te maken TipToe, hou je bij het onderwerp en reageer niet als een gestoken speenvarken :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:

Wat heeft zo,n oneliner met UPC te maken TipToe, hou je bij het onderwerp en reageer niet als een gestoken speenvarken :mrgreen:
:mrgreen: hunrie hou jij je eens bij het onderwerp en doe iets minder zoals agro al zei met die afgod upc van je , gatver daar word je toch misselijk van hoe jij op upc een reactie geeft alsof je er mee naar bed gaat zo adoreer je upc

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door agro »

Is Snert in deze koude periode een nieuwe bonus van UPC ??
Wat heeft zo,n oneliner met UPC te maken TipToe, hou je bij het onderwerp
Vergeten henri wie er begonnen is met off topic te reageren en vervolgens anderen dit in de schoenen proberen te schuiven.
Nog steeds niet genezen van je eigenaardig trekje henri om andermans nickname te verbasteren, zoals al eerder vermeld hebben sommige kleuters dit ook weleens, meestal gaat dat wel over, maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

[quote="agro]][/quote]Vergeten henri wie er begonnen is met off topic te reageren en vervolgens anderen dit in de schoenen proberen te schuiven.
Nog steeds niet genezen van je eigenaardig trekje henri om andermans nickname te verbasteren, zoals al eerder vermeld hebben sommige kleuters dit ook weleens, meestal gaat dat wel over, maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.[/quote]

UPC zit m.i niemand met opzet te pesten, uitzonderingen blijven er altijd oa zoals terrecht van lui een borg in te houden indien een onderdeel niet geretourneerd wordt, logisch en zakelijk.

Agro een gebruiksnaam ( Nederlands) is maar een naampje, wat is er mis aan om de scherpe lijntjes weg te halen met een grap ??, of mijn gevoel van humor is andes de een stoiciins iemand, mijn naam wordt regelmatig verbasterd of veranderd, tja wie de schoen trekt.
Vanochtend een tijdje geen internet van UPC, via m,n smartphone een mailtje naar [email protected] gestuurd, even resetten en hoppa :), ook dit lijntje beeindig ik salu :)

Gesloten