LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zijn de problemen met internetplusbellen van kpn er nog.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tasso
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 sep 2005 12:37

zijn de problemen met internetplusbellen van kpn er nog.

Ongelezen bericht door tasso »

Je hoort er eigenlijk niet zoveel meer van, maar was eigenlijk wel benieuwd of de problemen nu opgelost zijn met het internetplusbellen van kpn of planet. Wilde het toen al nemen maar ben blij dat ik het toen niet gedaan heb en is het slim om het nu wel te doen.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: zijn de problemen met internetplusbellen van kpn er nog.

Ongelezen bericht door skippy »

ik heb de laatste paar maanden weer aardig wat internet plus bellen
pakketten aangesloten en de problemen zijn nihiel,zelfs de provider xs4all lkan het nu leveren. ook heb ik het gerucht gehoord dat kpn de snelheden van de adsl abonnementen gaat verhogen. veder zijn er nu ook alice en telfort(ook kpn) deze bieden ook een dergelijke dienst
voor rond de 30 euro.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: zijn de problemen met internetplusbellen van kpn er nog.

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik hoop dat KPN binnenkort haar snelheden aanpast aan de andere providers!, het is ondertussen trage meuk daar bij KPN!, :(

Providers zoals Speedlinq, Tele2, hebben goedkopere én snellere pakketten liggen voor de helft van de prijs als die van KPN!, :?

Volgens mij probeert KPN winst te maken over de rug van haar klanten die bij KPN geabonneert zijn, terwijl ze zeer waarschijnlijk verlies draaien op de Speedlinq abonnee's, die prachtige snelheden kunnen halen met het goedkopere Speedlinq abonnement!,

Jammer dat de service van Speedlinq zeer slecht is!, anders was ik al lang weg geweest bij KPN, prima kwaliteit bij KPN, maar snelheden zijn breed gedateert, jammer! :cry:


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

anna84
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:03

Re: zijn de problemen met internetplusbellen van kpn er nog.

Ongelezen bericht door anna84 »

KPN mag van de OPTA niet al te veel stunten met de aboprijzen, dat is de reden van de prijsverschillen.
Verder vallen de problemen de laatste tijd wel mee. Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat een aanvraag niet goedloopt, maar die kans is er bij elke aankoop.

Gesloten