LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL BOESHE

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Christiaan17
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2015 11:33

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door Christiaan17 »

Ik heb nog maar net een discussie met ze afgerond. Ik heb alles gestorneerd, incasso stil gezet etc. En aangeboden al het prijzengeld (40 euro) terug te storten. Dit nadat ze me hebben laten luisteren naar een bandje waarin ik inderdaad ja heb gezegd op deelname. Echter de dame (erg aardig en zij volgt ook maar een script van de baas) maakt niet duidelijk dat dit niet de echte Staatsloterij is. Een gegeven dat ik al uit mijn jeugd ken (35 jaar terug toen mijn ouders er ook al een keer in zijn gestonken. Door mijn snelle handelen, verwittigen van de bank etc konden ze niet zoveel (hoewel juridisch ze best een deurwaarder hadden kunnen sturen, ze stonden in hun recht) Echter ik denk dat door zogenaamd powerplay, stopzetten betalingen en zelfs storneren ze eieren voor hun geld hebben gekozen. Ik heb ze ook geschreven dat het wettelijk allemaal misschien wel net kan wat ze uitspoken maar episch natuurlijk niet. Ik hoop dat dit bedrijf meer aandacht krijgt door rubrieken zoals Radar want wettelijk kun je weinig.
Ik ben niet naïef, sterker ik ben zelfs tijdelijk commissielid geweest van de reclame Code Commissie in het verleden, ben al heel erg lang werkzaam in het marketingvak en zelfs ik stonk erin. Voor mij is het geld niet echt een probleem maar als ik me realiseer hoe andere mensen echt misleidt worden, tegen hoge vaste kosten dan word ik echt woest. Dat zullen ze bij het bedrijf ook wel in mijn mails hebben gelezen. Ik hoop dat Radar en of anderen weer eens aandacht besteden aan dit soort praktijken. En mensen, storneer, mail ze, achtervolg ze. Want daar zitten ze niet op te wachten.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door sjoegel »

Heeft er iemand al eens iets gewonnen ?

ElsDG
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2015 15:45

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door ElsDG »

Ik heb helaas ook toegestemd vandaag. Ze zeiden ook dat het om de staatsloterij ging.
Hoe kan ik nu al opzeggen of heeft iemand een schuldeisersnummer of mandaatnummer die ik kan blokkeren?

RobiVde
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2015 13:44

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door RobiVde »

dit heb ik ook ontvangen in SPAM

Sehr geehrter Herr Van der Elst,

herzlichen Dank für Ihre Anmeldung.

Bitte klicken Sie hier http://lotterie-kiosk.de/skl/doi-bestel ... 3e9848dabd , um Ihre Anmeldung abzuschließen.
Mit dem Klick auf den unterstrichenen Link stellen wir sicher, dass Sie sich persönlich angemeldet haben und kein Missbrauch Ihrer E-Mail-Adresse vorliegt.

Herzliche Grüße,
Ihr BOESCHE-Team

RobiVde
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2015 13:44

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door RobiVde »

Muts1402 schreef:Hallo,

Ook ik ben in maart dit jaar benaderd door deze loterij. Ik dacht och ja waarom niet. Nu kreeg ik om te beginnen direct 5 lotdelen, totaalbedrag ca. € 77,--; dit aantal kon ik pas achteraf wijzigen. Toen ik de bevestigingsbrief kreeg heb ik dit ook direct gedaan. Ik heb 't telefoonnummer op de brief gebeld (0049-40-27888238) en kreeg een Nederlandstalige dame aan de lijn, die dit in orde heeft gemaakt. Nu een aantal maanden later en nog geen Euro rijker, heb ik besloten om ook dit laatste lot op te zeggen en heb naar hetzelfde nummer gebeld.
Na een aantal keren proberen, kreeg ik uiteindelijk een Duitse dame aan de lijn van de SKL en in een vloek en een zucht was het geregeld, tenminste dat is de bedoeling.
Ik wacht even af wat volgende maand gebeurd. Als het goed is wordt er dan niets meer afgeschreven.

geen enkel nummer wat ik hier overal lees is bereikbaar

ik gaan mijn geld van mijn bank halen en nieuwe rekening openen bij mijn bank

ik vertrouw dit niet langer

Ezeltjes
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2013 20:53

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door Ezeltjes »

Zolang jullie niets getekend hebben kunnen ALLE incassos tot maanden na datum worden teruggehaald.

Ik kan het weten want ik heb voor een van de loterijen gewerkt en ondanks het feit dat ik alle details die ik weet aan de Kansspelautoriteit heb doorgegeven blijven ze gewoon vanuit een Nederlands Callcenter liegen en bedriegen.

Niet bellen niet schrijven. Gewoon incassos terughalen. Tenzij je iets gewonnen hebt natuurlijk. Alleen op die manier leren ze het. Echt een schande dat dit nog steeds gebeurt

RobiVde
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2015 13:44

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door RobiVde »

Ezeltjes schreef:Zolang jullie niets getekend hebben kunnen ALLE incassos tot maanden na datum worden teruggehaald.

Ik kan het weten want ik heb voor een van de loterijen gewerkt en ondanks het feit dat ik alle details die ik weet aan de Kansspelautoriteit heb doorgegeven blijven ze gewoon vanuit een Nederlands Callcenter liegen en bedriegen.

Niet bellen niet schrijven. Gewoon incassos terughalen. Tenzij je iets gewonnen hebt natuurlijk. Alleen op die manier leren ze het. Echt een schande dat dit nog steeds gebeurt
dag beste,

bedankt voor je antwoord. mijn bank heeft alles geblokkeerd en ik heb mijn geld terig gekregen de dag nadien
hopen dat ik er vanaf ben ?

groeten

Ezeltjes
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2013 20:53

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door Ezeltjes »

Ze gaan je vast nog wel een brief schrijven of heel misschien zelfs opbellen, maar niets van aantrekken als je niets ondertekend hebt. Wat ze doen is Illegaal. Ze hadden je nooit mogen opbellen.

RobiVde
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2015 13:44

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door RobiVde »

Ezeltjes schreef:Ze gaan je vast nog wel een brief schrijven of heel misschien zelfs opbellen, maar niets van aantrekken als je niets ondertekend hebt. Wat ze doen is Illegaal. Ze hadden je nooit mogen opbellen.
weet dat wel maar ik gooi gewoon af ! ik krijg veel van die aanbieders met onbekende telefoons
mar zei toen was met een belgisch nummer mar daar naar terug bellen gat niet (wekt niet dat nummer)
ik heb mijn centen terug KBC heft dat terug gehaald en alles laten blokkeren van hun

Gesloten