LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post en Belterreur Vriendeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Edlewis
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2014 08:53

Post en Belterreur Vriendeloterij

Ongelezen bericht door Edlewis »

Goededag,

Er zullen ongetwijfeld meer mensen last van hebben, de ongewenste geadresseerde post en de constante telefoontjes van de Vriendenloterij. Ik ben NOOIT lid geweest en zal dat ook NOOIT worden.
Het is eigenlijk al jaren bezig, het begon met de vaste telefoon, daarna de eindeloos post(soms elke week) en sinds een paar maanden regelmatig op mijn mobiel! Na al diverse malen te hebben aangegeven dat ik niet langer benaderd wens te worden door die club blijft het gewoon maar doorgaan. Uiteindelijk is de terreur naar de vast lijn gestopt vanwege het Belmeniet register, maar op mijn mobiel gaat het maar door.
Op zich al vreemd, want die telefoon is van mijn werk en staat niet eens op mijn naam, maar ze vragen wel doodleuk naar mij. Dus waar ze die gegevens gestolen hebben zou ik ook wel graag willen weten! Ze hebben het in ieder geval niet van mij persoonlijk.
Kortom ik ben het meer dan beu en wil gewoon door hen met rust gelaten worden, GEEN post meer, GEEN mails, GEEN telefoon, NIETS! Maar dat lijkt vooralsnog niet te lukken, bij deze dus hier een schreeuw om hulp.

Met vriendelijke groet,
Edwin

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Post en Belterreur Vriendeloterij

Ongelezen bericht door Frantic2 »

afmelden op de site van Post.nl, kan je precies aangeven wat je wel of niet wilt. En het belmeniet register voor telefoonterreur. Maar dat lukt niet als je al klant bent bij een bedrijf!

DegrelleII
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2013 11:21

Re: Post en Belterreur Vriendeloterij

Ongelezen bericht door DegrelleII »

Frantic2 schreef:afmelden op de site van Post.nl, kan je precies aangeven wat je wel of niet wilt. En het belmeniet register voor telefoonterreur. Maar dat lukt niet als je al klant bent bij een bedrijf!
Kun je even een specifieke link geven voor wat betreft de site van post.nl? Kan namelijk er niets over vinden. Voor wat betreft het bel me niet register, dat lijkt een beetje lek, zowel vriendenloterij als bankgiroloterij weten me nog steeds te vinden ondanks herhaaldelijk afmelden (ben geen klant en ook nooit geweest)

Gesloten