LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

GGG schreef:@ Gezondverstand: Dat is ijzersterk bewijs! Je ziet zelfs exact dezelfde reflecties!!!
Stuur dit naar de Volkskrant of een ander kritosch dagblad, want hier moet iets aan gedaan worden.
Kennelijk worden we in NL belazerd door de loterijen.
De Lotto zal wel aanvoeren uit "praktische" overwegingen alle ballen van tevoren gefilmd te hebben of dat SBS6 de regie erover voert. In ieder geval geen manier om vertrouwen op te wekken.

Van de ballen die niet als eerste of laatste getrokken werden, hadden nummers 2, 37, 38, 39, 40, 42 en 43 een andere voorgaande bal (waarop een "1" lijkt te staan).
Laatst gewijzigd door Gezondverstand op 26 sep 2014 03:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

In een "steekproef" op de lottomachine gelet in de uitzendingen van gisteren 20 september en 31 mei. Zoals te verwachten was heeft ook de lottomachine NIETS met de werkelijkheid te maken.
De Lotto is zich volledig bewust van deze poppenkast en kan zich niet achter SBS6 schuilen.
Waar zijn de beelden van de trekkingen van de afgelopen maanden? Wij willen ze zien. Maar ik gok op a) die beelden zijn er niet of b) de winnende getallen worden op een andere manier bepaald.

Op deze site zei iemand eens aan de Lotto gevraagd te hebben een trekking te mogen bijwonen en dat de Lotto daar niet op reageerde.

Feit is dat de lottospeler niets maar dan ook NIETS te zien krijgt van de echte trekking als die tenminste plaatsvindt. Een dame leest de getallen voor die ze van de Lotto krijgt en wij moeten de Lotto en hun notaris maar vertrouwen. Vertrouwen is goed maar controle in de vorm van een transparante uitzending zoals de Duitse lotto dat zo prachtig doet is beter.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Ongelezen bericht door GGG »

Gezondverstand schreef: Op deze site zei iemand eens aan de Lotto gevraagd te hebben een trekking te mogen bijwonen en dat de Lotto daar niet op reageerde.
Dat klopt. Dat was ik. Ik heb het meermaals geprobeerd, maar ik kreeg domweg geen reactie.
Dat doet bij mij alle alarmbellen rinkelen. Officieel is de trekking openbaar, maar als je op de vraag een trekking bij te mogen wonen geeneens antwoord krijgt, dan weet ik wel hoe laat het is!

Ik durf dus wel te stellen dat de trekkingen bij de lotto vrijwel zeker ook gemanipuleerd worden. Het is aan Lotto om het tegendeel te bewijzen door de trekkingen voortaan weer live op tv uit te zenden. En dan graag met een meneer of mevrouw achter de trekkingsmolen die een dagblad van de betreffende dag in beeld houdt. Doet de Lotto dit niet, dan is het feitelijk een organisatie waar gemalverseerd wordt en blijkt Nederland andermaal een bananenmonarchie.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Ongelezen bericht door puma73 »

Jij kunt jouw uitlatingen over manipulatie van de trekkingen met deugdelijke bewijzen onderbouwen??

Anders is het doodordinaire laster.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Ongelezen bericht door GGG »

puma73 schreef:Jij kunt jouw uitlatingen over manipulatie van de trekkingen met deugdelijke bewijzen onderbouwen??

Anders is het doodordinaire laster.
Meneer of mevrouw Puma, leest u eens wat andere forumleden hier al schreven over steeds weer identieke beelden van de gevallen lotto-balletjes. Dat wijst erop dat je niet de beelden van de trekking krijgt te zien. De vraag is: waarom niet?

Het is aan Lotto om te bewijzen dat de trekking eerlijk verloopt en het is aan Lotto om te voldoen aan de wettelijk vastgestelde eis dat de trekking openbaar is. Wij als publiek hebben recht om die trekkingen bij te wonen! Toch blijkt de praktijk anders. Verklaar dat maar eens. Het betichten van een ander van laster vind ik een ordinaire poging tot het monddood maken van iemand die kritische vragen durft te stellen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Staatsloterij verdacht van Manupilatie trekkingen.

Ongelezen bericht door tenormin »

Dacht eigenlijk dat het topic over de Staatsloterij gaat, waar nu onderzoek wordt gedaan naar eventueel frauduleuze handelingen (wat trouwens niet de eerste keer is). http://www.opgelicht.nl/nieuws/detail/7597/10/ Daar is men mee bezig om te onderzoeken. Nog veel meer voorbeelden te vinden op Google.

Gesloten