LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Delaux2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2014 16:38

Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Delaux2 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar ervaringen met http://www.prijsvragen.nl/winactie/4596 ... 10000.html.
Via grondontwikkeling kan je je inschrijven en winnen. Maar je kunt ook investeren. Of moet investeren. Hier ben ik nog niet achter.

Op internet zijn wel wat berichten over grondontwikkeling en de AFM te vinden. En ook over de directeur
http://www.afm.nl/~/media/files/lod/200 ... dvies.ashx.

Wie wil hierover iets kwijt?
Ben benieuwd voordat ik überhaupt hier mee in zee ga.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jij gelooft in sprookjes ?

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door ruud_a »

ik heb geen ervaringen hiermee en als ik u was zou ik er voor zorgen, dat u ze ook niet krijgt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als je meedoet, wat gebeurt er dan?

Ze gaan je bellen, om te kijken of je wil investeren.
Dan bellen ze je nog eens, om even een presentatie te laten zien (materiaal kunnen ze niet mailen, of per post)

Helaas, dit bedrijf doet ook zaken met spammers - wat voor mij de reden was om direct alle verbindingen te verbreken, en ze per mail te kennen te geven dat ik niet meer meedoe met die 'winactie'.

Delaux2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2014 16:38

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Delaux2 »

Ik ben ook niet van plan met hen in zee te gaan.
Maar was wel benieuwd wat men voor ervaringen met dit bedrijf heeft. En ook om mensen die net als ik zijn opgebeld van informatie te voorzien.

Check hun https://www.facebook.com/GrondontwikkelingNederland Facebookpagina.

Misschien moet Antoinette hier maar eens aandacht aan besteden :)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb dus meegedaan - onder het mom van, wie niet waagt, wie niet wint.
En dus werd ik gebeld.

Geen informatie direct - behalve heel algemeen "projecten hier en daar" - maar voor meer info wilde men per se een afspraak maken voor het laten zien van een presentatie.
Omdat zij met oneerlijke partijen (spamverzenders) samenwerken, heb ik hen laten weten niet van enig contact of deelname meer gediend te zijn.

Veel meer info heb ik dus ook niet.
Het mailadres is een tijdelijk adres - dat word dus gewist - en telefoonnummer.. ach, die heb je zo weer een andere prepay voor.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door sadfly »

Even op de site gekeken, maar dat is echt iets waar ik met een grote boog omheen loop.
Naast dat een stuikje grond van 10.000 euro nooit veel kanb wezen. of het moet in africa gelegen zijn.

Niet doen !

stofzuigertje

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je weet hoeveel de grondprijs voor een Kavel, geschikt voor huis in zowel Aardbevingsgebied Groningen en Centrum Amsterdam verschillen.....

Dus locatie en toekomst bepalen de waarde.
Een stuk land voor Koeien en bloemkolen waar misschien ooit een huis mag komen....
Die kavels worden vaak te duur aangeboden dus over 100 jaar is er enige kans dat je mag bouwen.

Ook mislukte en overschot aan kavels worden via dit soort verkocht.
De Gemeente heeft dus soms als bestemmingsplan aangepast, mag je bouwen maar wegens crisis zullen ze er komende jaren zeker geen gebruik van maken.

Misleiding met foute aankoop gemeente en bewijs stukken die verouderd zijn zullen ze zeker bijvoegen als bewijs voor hogere prijzen....

Hans van Breemen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2015 11:44

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Hans van Breemen »

Ik heb ook via internet wat rond gekeken maar lees bijna alleen maar positieve verhalen van mensen over het bedrijf. Juist de de heldere communicatie en transparantie rondom het investeren worden daarbij genoemd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Stuk grond winnen t.w.v. €10.000 ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hans van Breemen schreef:Ik heb ook via internet wat rond gekeken maar lees bijna alleen maar positieve verhalen van mensen over het bedrijf. Juist de de heldere communicatie en transparantie rondom het investeren worden daarbij genoemd.
Zo helder, dat ze verzoeken om geen contact meer op te nemen negeren.
Zo helder, dat ze ondanks alles het blijven proberen - lijken wel stalkers.

Als een bedrijf met spammers werkt, plus een verzoek van "niet meer bellen" negeren - vermoed ik dat al die positieve berichten mogelijk een beetje partijdig zijn.

Gesloten