LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vriendenloterij voorwaarden komen niet overeen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Grooverd
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 sep 2012 12:22

vriendenloterij voorwaarden komen niet overeen

Ongelezen bericht door Grooverd »

Hallo,gaarne wil ik u mededelen over een actie bij de vriendenloterij.Het gaat over de actie;spieren voor spieren.Hieraan zijn actievoorwaarden gebonden die in mijn ogen dus correct zijn zoals het er staat.Als ik dan bel met vriendenloterij over de actievoorwaarden,dan hoor ik opeens andere dingen die niet staan in de actievoorwaarden.De actie zegt dat 1:"Iedere deelnemer aan de Actie ontvangt dan in ieder geval een bedrag van € 20,- als welkomstcadeau en maakt daarbij kans op de volgende bedragen: € 15,-, € 20,-, € 250,-, € 500,-, € 2.500,-, € 5.000,-, € 10.000,- of € 25.000,- uit het prijzenpakket van de Actie."...verder in de voorwaarden staat 2:"U heeft gedurende de Actie recht op 1 welkomstcadeau per lot waarmee u gaat meespelen gedurende de Actie, met een maximum van twee loten. Het welkomstcadeau in de Actie bedraagt € 20,-"...Nu heb ik de code geactiveerd om mee te doen en als je de code activeert dan krijg je gelijk te zien welk bedrag je kan winnen uit het prijzenpakket tussen de 15,00 en 25.000,00 euro.Dus met andere woorden ik krijg 20,00 euro en 1 van de bedragen uit het prijzenpakket van de actie(dit is bij mij na het activeren van code 20,00 euro geworden).Nu wilde ik weten wanneer ik het welkomstcadeau en het bedrag na activeren van code zou ontvangen,ik bellen met vriendeloterij en nu beweren ze dat ik alleen maar die 20,00 euro krijg na het activeren van de code wat gelijk ook het welkomstcadeau is en dat er 15,00 euro welkomstcadeau had moeten staan.Maar verder in voorwaarden staat het nogmaals omschreven als hierboven beschreven:"U heeft gedurende de Actie recht op 1 welkomstcadeau per lot waarmee u gaat meespelen gedurende de Actie, met een maximum van twee loten. Het welkomstcadeau in de Actie bedraagt € 20,-".Dan zou daar in die zin ook 15,00 euro moeten staan,lijk mij niet dat ze in voorwaarden 2x een fout neerzetten.Dit klopt toch niet want in mijn geval zou ik dus 20,00 cadeau ontvangen en 20,00 uit prijzenpot van de actie.Erg misleidend en ik loop dus 20,00 mis. Wat kan een mens hieraan doen en mag dit wel,zo misleidend iets neerzetten wat later niet zo is? m.v.g
Bijlagen
vrie (2).jpg
Dit zijn de actievoorwaarden(deel)van de actie spieren voor spieren,deze zijn te vinden onderaan de pagina waar je de wincode moet activeren.
(201.34 KiB) 1821 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

stofzuigertje

Re: vriendenloterij voorwaarden komen niet overeen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vermoedelijk is het eerste lot ter waarde van €20,- gratis met kans op prijs.

Dit staat een beetje moeilijk omschreven helaas.
U kunt meer winnen maar ik denk dat de volgende keer er €20,- minder word afgeschreven voor gratis lot.
Maar ik zou als ze zo onduidelijk zijn nooit meedoen, onleesbare zooi en je moet akkoord gaan, dan is het voor mij wegwezen!

Gesloten