LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankgiroloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Renmar
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2012 09:52

Ongelezen bericht door Renmar »

Is er iemand die het rekeningnummer van de Bankgiroloterij heeft, zodat ik deze rekening kan laten blokkeren voor automatische incasso?


Het rekeningnummer van de bankgiroloterij staat op het rekeningafschrift met 4 cijfers t.w.
2163

Ik heb inmiddels ook deze loterij laten blokkeren. Telefonisch opzeggen lukt niet. Opzeggen op hun site per mail lukt ook niet. Schriftelijk opzeggen, vergeet het maar. Met een rode kaart cq intrekking incasso evenmin. Doodse stilte aan de overkant.
Nu heb ik, gelet op de opzegtermijn, de incasso laten blokkeren bij de bank. Een voorbeeldbrief kreeg ik van een medewerkster van de bank aangereikt.
Veel succes ermee. :|

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Bankgiroloterij

Ongelezen bericht door grun »

Renmar schreef:Is er iemand die het rekeningnummer van de Bankgiroloterij heeft, zodat ik deze rekening kan laten blokkeren voor automatische incasso? Het rekeningnummer van de bankgiroloterij staat op het rekeningafschrift met 4 cijfers t.w. 2163.|
Dat kan kloppen, als het een voormalig gironummer is. Denk maar aan giro 555 voor hulpacties. Het is dus niet gezegd dat een rekeningnummer altijd uit 9 cijfers moet bestaan, dat kan ook (veel) korter zijn. Je zou het eens met P000002163 kunnen proberen.

william.22
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 nov 2012 14:25

Re: Bankgiroloterij

Ongelezen bericht door william.22 »

het woord 'gratis' wordt toch zoveel keer gebruikt voor de slechte redenen in deze tijd..man man

Gesloten