LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Freelotto.com

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Manuela_Raymon
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2007 14:44

Freelotto.com

Ongelezen bericht door Manuela_Raymon »

Hoi,

Mijn vriend heeft een aantal keer een mailtje gekregen van freelotto.com dit moet een loterij uit amerika zijn. Hij heeft zich toen "aangemeld" en een spelletje meegespeeld. Nu krijgt hij steeds een emailtje dat hij een aantal miljoen dollar heeft gewonnen. Uiteraard is dit te mooi om waar te zijn en zit er van mijn kant enorm veel argwaan achter. Een aantal bekenden van hem, hebben het spel ook meegespeeld en die kregen een mailtje dat zij niks gewonnen hebben.
Het enigste wat hij moet doen om het geld te krijgen is zich even aanmelden, creditcard nummer doorgeven en elke maand $10,- betalen.

Hebben jullie hier meer van gehoord en wat is jullie mening erover. Ik zelf vertrouw dit absoluut niet en denk dat dit pure afzetterij is om mensen geld uit de zakken te kloppen.

Alvast bedankt!

Manuela

Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: Freelotto.com

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

Je hebt die emails verkeerd gelezen. Het is reclame om mensen te strikken voor automatisch meespelen. Hij krijgt dus geen emails dat hij gewonnen heeft.
Er staat: "... confirms The Awards Committee's nomination of MijnNaam as a guaranteed prize winner pending submission of the winning entry".
Oftewel je kan die bedragen tot 10 miljoen winnen ALS je met de winnende getallen meespeelt in hun F.A.S.T. systeem.

Maar je kan gewoon gratis met freelotto blijven spelen hoor! Die $10 per maand is voor automatisch elke dag meespelen. Dat hoeft helemaal niet. Gewoon dagelijks zelf spelen.

Gesloten