LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gewonnen bij SKL/NKL?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door juani »

Zijn er mensen die inderdaad iets gewonnen hebben bij een van deze duitse bedrijven, en hoeveel geld heb je gewonnen?

Ik ben ook gebeld, en laten ompraten om voor 50 euro per maand een half jaar mee te spelen... Ik kan het nog afzeggen, maar als het klopt dat je 99% (!) winkans hebt, wil ik graag meedoen (dit is wat er NU, oktober 2006, tegen mij gezegd is).

Dus graag alleen reageren als je iets gewonnen hebt, en hoeveel, of als je iemand kent die iets gewonnen heeft en hoeveel. Overigens: ze zeiden dat er maar 5 mensen mee gingen doen met deze speciale selectie, en dat de computer van tevoren bepaald wie er gaat winnen.

Bedankt!

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door Wubo »

@Juani

Ik deed al wat langer mee met 4 loten en idd ook voor € 50,- per maand.
Winkans is aardig groot, of nou ja...bij mij tot nu toe wel.
Heb ook al een aantal prijzen gewonnen, maar waar je wel ff rekening mee moet houden is, dat als je een prijs wint, je 1/10 deel v.d. prijs wint.

Dus als je 1000,- wint ontvang je dus 100,-

Daarom hebben wij besloten per 1 december te gaan meespelen met een 1/2 lot van € 62,50
Als je dan een prijs wint doe je mee met 1 lot, dus de winkans is kleiner, maar als je wat wint, krijg je wel 1/2 deel v.d. prijs.

Gewoon ff ijken op de sites hier en daar, je hoort goede en slechte dingen, dus het blijft toch je eigen keuze. Succes!

juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door juani »

@Wubo:

Bedankt voor je reactie!
Waar ik alleen nog benieuwd naar ben: heb je het ingezette bedrag er uitgehaalt of niet?

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door Wubo »

Hmmm.. denk dat ik wel stuk onder zit hoor.
Zo ongeveer 200 a 300 € onder mijn inleg op het moment.
Maar is ook weer geluk hebben.
Vorige maand nog € 100,- ik hoefde voor november en december (nieuwe 1/2 lot) dus niet te betalen, alleen het verschil dan, was iets van 12,50 d8 ik zo.

Vanaf december worden die prijzen die we winnen ook hoger omdat we dan met zo'n 1/2 lot mee gaan doen. Als we nu wat winnen is het dus 1/10 v.d prijs, dus als je 1000 wint, win je eigenlijk 100,- en dat wordt dan verrekend met de loten, dus heb wellis gehad dat ik een aantal loten niet meer hoefde te betalen omdat dit verrekend was.
Tis ook zo dat ik het niet precies weet hoeveel we gewonnen hebben omdat het gewonnen bedrag vaak verrekend wordt met de vervolgloten.

Dus het is nog een maandje en dan maar hopen dat er op het nieuwe lot wat valt, want dat zou erg fijn zijn. :P
Na deze klasse stoppen we er weer mee, want dan hebben we 4 rondes meegedaan, en doen we weer postcode loterij of iets anders.

idi
Berichten: 41
Lid geworden op: 29 nov 2005 13:51

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door idi »

Heb meegedaan met de SKL van 1992 - 1997. 6 jaar dus met 1 heel lot, dat koste ± fl 50,= p.m. in 1992 en ± 75,= p.m. in 1997.
Ik heb gem. 1x per jaar een prijs gewonnen varierend van fl 10,= tot fl 200,=. Dit bedrag kreeg ik nooit uitgekeerd maar werd opgeteld bij mijn saldo(?) waardoor ik de volgende keer minder hoefde te betalen.
En elke zaterdagavond op ZDF-teletekst kijken of ik iets gewonnen had.

In 1998 werd de SKL uitgebreid van wekelijkse naar dagelijkse trekkingen tegen meerprijs, toen was voor mij de maat vol en heb schriftelijk opgezegd (via intermediair Schindler te Venlo).

Nog steeds krijg ik gem. 1x per jaar geadresserde post van de SKL, echter ik gooi dit direct weg.

Meedoen met de SKL is voor mij in ieder geval nooit meer aan de orde; het kostte mij heel veel geld (± fl 4500,=) en leverde nagenoeg niets op (± 500,=).

Lijkt wel DEXIA!

skl10
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2006 22:00

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door skl10 »

Ik ben gebeld door SKL, mijn postcode ging vallen,
moet ik nu wel of niet meedoen???
Ze belt me morgen terug!!
Hoe zit het dan met die uitbetalingen????
Moet ik nog bepaalde vragen stellen aan deze dame die me belooft dat ik stinkend rijk ga worden???

MAXIEM

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag skl10,

Als je binnenkort echt stinkend rijk gaat worden, denk je dan ook even aan mij? :lol:

Maxiem.

skl10
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2006 22:00

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door skl10 »

Ik zal aan je denken als ik op het strand lig, ergens in hawaii of zo!!
Groetjes en veel liefs
-xxx- n miljonair :P

michel40
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 aug 2005 01:44

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door michel40 »

de enige die rijk worden dat zijn ze zelf

skl10
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2006 22:00

Re: Gewonnen bij SKL/NKL?

Ongelezen bericht door skl10 »

Ben terug gebeld en heb er voor gekozen me eerder hard verdiende centen toch in me zak te houden.
We zullen in december wel zien of ik iets heb misgelopen.
Laat me postcode maar voorbij komen in de nederlandse postcode loterij.
Verder voor degene die willen stoppen, ik heb om een telefoonnummer gevraagd!! (elders gelezen in een forum!)
Het nummer wat ze me gaf is 0900 4663755. niet getest!
gegroet slk

Gesloten