LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting nationaal sporttotalisator

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
lambregts
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2009 22:39

stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door lambregts »

Laatst keek ik op mijn rekening en toen bleek vanaf februari geld was afgeschreven van de stichting nationaal sporttotalisor, zonder dat ik iets heb getekend. Deze klacht ben ik al meerdere keren op internet tegen gekomen.
Het blijkt een loterij van de lotto te zijn. Ik wil er zo snel van af komen en het liefst mijn geld terug zien, want ik weet van niks! Maar wat moet ik doen? Elke maand wordt het afgeschreven bedrag met ongeveer 2,50 euro verhoogt, dus hoe sneller ik er van af ben hoe beter!

Kunnen jullie mijn helpen?

Reijden
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2009 20:28

Re: stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door Reijden »

Ik heb reeds 3x geprobeerd de incasso stop te zetten hetgeen niet lukt. Ik ontvang nog niet eens een reactie. Het bedrag loopt steeds op en is nu al 18 euro per maand. Incasso terugdraaien kan niet, een reactie krijg ik niet m.a.w. ik zit mijn leven lang vast aan afschrijvingen

A Millie
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jul 2009 18:07

Re: stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door A Millie »

Je kan het beste het rekeningnummer laten blokkeren bij je bank.

Cheezy
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:51

Re: stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door Cheezy »

Rekening laten blokkeren m.b.t. afschrijvingen van de Lotto!
Heb ik ook gedaan.
Lees maar eens mijn topic "lotto"

mooie oplichterij!!!!!!!

nadezda
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2012 18:01

Re: stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door nadezda »

Ik werd gebeld en gevraagd of ik gratis lotto wou proberen, ik heb duidelijk twee keer gevraagd is het echt helemaal gratis en kreeg ja als antwoord, vervolgens vragen ze mijn gegevens en bankrekeningnummer; ik vroeg, waarom heeft u mijn bankrekening nummer nodig als het gratis is. ze zei als u wat wint dan kunnen we geld storten, dat leek me logisch dus ik gaf mijn bankrekening nummer, paar weken later merkte ik dat er een automatisch incasso wordt afgeschreven t.w.v 20.00,- zonder enig toestemming. Ik ben naar de bank geweest en zei kunnen geen Lotto terugboeken maar ook niet blokkeren.
Ik ben een alleenstaand moeder en 20,00.- Betekent veel voor mij en ik kan het echt niet missen plus lees ik dat de bedragen elke maand worden verhoogd bij mensen ondanks het feit dat er nooit toestemming voor gegeven is en het afzeggen van deze automatisch incasso gaat ook niet makkelijk aangezien er veel klachten zijn dat mensen er al half jaar mee bezig zijn terwijl de incasso in de tussentijd doorloopt en niet terug kan worden gevraagd.

Als iemand ook een probleem heeft met deze oplichters zou u zo vriendelijk mogen zijn om het ook aan te melden zodat deze oplichterij kan worden stopgezet.

Met Vriendelijke Groet, Nadia

Renmar
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2012 09:52

Re: stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door Renmar »

Ik heb deze brief geschreven naar de St. nationaal sporttotalisator.
Voorbeeld brief zie hieronder: :)
(HIER je naam,adres invullen)

Stichting de Nationale Sporttotalisator
Postbus 3074
2280 GB RIJSWIJK

Plaatsnaam en datum

Betreft: Opzegging (KN- ………) - STOP Incasso.

Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zeg ik het automatisch meespelen met jullie loterij per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.

Je naam en adres
Telefoonnummer:
Rekeningnummer:


Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Je handtekening zetten.
Na deze brief werd de incasso stopgezet. Succes ermee.

Vincentmartens
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2014 17:02

Re: stichting nationaal sporttotalisator

Ongelezen bericht door Vincentmartens »

Zo was ik dus ook aagemeld, en wat ik heb gedaan is eventjes gegoogled en kwam ik uit op deze pagina: https://www.lotto.nl/lotto/Faq-Onderwer ... t=opzeggen

Het gratis nummer heb ik vervolgens gebeld, en heb ik het opgezegd. Als het goed is word het per 11 november opgezegd, want voor zo lang heb ik schijnbaar betaald.

Ben benieuwd! we gaan het afwachten...

Gesloten