LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kingolotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Koi-karper
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2007 13:16

Kingolotto

Ongelezen bericht door Koi-karper »

Graag zou ik van mensen, die ook meespelen aan kingolotto, willen weten of zij al een keer iets gewonnen hebben. Ik zelf speel al een geruime tijd mee aan deze gratis loterij maar het valt me op dat ik altijd maar een of twee, af en toe drie juiste getallen heb. Hoewel wij met drie personen meespelen, dat zijn in totaal dus dertig lotto formulieren.
Dus zijn er mensen die al eens 4 goed hadden of 5 of zelfs 6 ?
Ik heb het gevoel dat het allemaal nep is en dat de gevallen nummers bij iedereen anders is en dat deze worden afgestemd op jou lottoformulier en ipadres.
Mensen die meespelen zou ik willen verzoeken om de trekking die zij hebben ontvangen, dus de 6 nummers die 's nachts worden getrokken, naar mij te mailen zo kan ik eens kijken of bij iedereen dezelfde getallen zijn gevallen.
Natuurlijk is het een gratis lotto maar dat wil niet zeggen dat het niet eerlijk hoeft te gaan, ik zeg ook NIET dat ze de boel flessen.
Een Duitser zegt altijd: Vertrauen is gut, kontrolle ist besser.
Andre reacties over deze loterij zijn ook welkom, dus ook positieve
Mijn emailadres is [email protected]

MvG

Harry

Vyb
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2008 02:32

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Vyb »

Hey Koi-karper,

In verband met kingolotto moet je je goed realiseren dat 't een loterij is. 't is dus relatief onmogelijk om te winnen - verwacht dat dan ook niet. Ik heb me daarpas even beziggehouden met het berekenen van de winstkansen. Als je er al bijrekent dat je 10 lotjes per dag hebt kom je aan de volgende kans per dag om iets te winnen:
120% kans om 1 juist te hebben
12% om er 2 juist te hebben (laat ons stellen om de week ofzo)
1% om er 3 juist te hebben (ongeveer 1 keer per seizoen gemiddeld)
0,0707% om er 4 juist te hebben (reken maar enkele jaren voor je dat hebt)
0,0031..% om 5 cijfers juist te hebben: een 90tal jaar dagelijks spelen gemiddeld
en 0,00000071...% om alle 6 cijfers te hebben en de hoofdprijs te winnen. Na 100 jaar dagelijks spelplezier heb je dan nog geen 2,6% kans om het te winnen.

Gelukkig zijn jullie met drie, koi-karper! Dat betekent dat je al bovenstaande tijden door 3 mag delen! Na 30 jaar zou je dus wel al zo'n bon moeten te pakken hebben...

Veel succes nog!

lindorayna
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2008 12:49

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door lindorayna »

Ik speel nu een paar maanden mee met Kingolotto en heb al een keer een irischeque ter waarde van 25 euro gewonnen.
Gewoon blijven proberen denk ik , het is toch gratis , en anders kun je sparen voor een leuke dvd of zo.

hendrikjankamerik
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2008 10:05

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door hendrikjankamerik »

Hallo harry2065,

Ik doe aan dit soort dingen mee om als spaarpotje aan mijn kleinkinderen te geven. Heb nu bijna 11000 punten. Ik zie nergens een adres waar ik een vraag naar toe kan mailen. De DVD's zijn namelijk niet meer te kiezen (OP) en de MP3 speler kost 80000 punten. Geen probleem om daar voor te sparen, duurt iets meer dan een jaar verwacht ik, maar als die dan ook op is, wat dan?

Dus je speelt nog wel maar weet niet wat je kunt bestellen. Tenzij je een paar honderd maskers wilt of een paar pennen. en daar doen we het niet voor. Ze zien me aankomen.

Harry, even reageren aub, dan stuur ik je dagelijks de getrokken nummers toe.

Groet,

hendrikjan

foreyou
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 feb 2007 23:12

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door foreyou »

Als jongeman van 41 jaar speel k al geruime tijd kingolotto,
Aangezien het een kansspel is moet een deelnemer tenminste 18 jaar zijn,dit wordt gelukkig ook vermeld in hun voorwaarde,
Maar als je de getuigeneisse leest op de site kan het niet anders zijn dan deze afkomstig zijn van minderjarige zoals kicken,vet,cool,gaaf,Kingolotto speelt hier handig op in,de prijzen zijn merendeel alleen op de minderjarige gericht zoals een magneet,pen,carnavalsmasker enz!
Kortom Kingolotto houdt zich niet zo nauw aan de voorwaarde in deze en moet het merendeels van de jeugd hebben!

alfran
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2008 14:30

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door alfran »

26-02-2008 had ik 5 cijfers goed in de kingoloterij.
Ik kreeg een email met de mededeling,dat ik een iris(vvv)cheque t.w.v.
€ 40,- heb gewonnen en dat ik mijn profiel moest aanpassen om de prijs naar mij te kunnen sturen.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen (mijn profiel was trouwens up to date).Ben benieuwd..?
Ik laat later nog zeker iets van me horen of ik iets gekregen heb of niet.
Zijn er eigenlijk mensen,die ooit iets gewonnen c.q. gekregen hebben van kingolotto,zoals lindorayna?
Hoelang duurde het bij jou voor je de € 25 kreeg??

annytheo
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 okt 2006 13:17

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door annytheo »

Ook ik speel mee met kingo lotto
Ik heb nog nooit meer dan drie goede getallen gehad.
En als je de punten wilt inleveren zijn de kadeau`s niet beschikbaar
van de meeste prijzen zijn er maar tien en ik heb mijn punten
nog nooit kunnen ruilen tegen een kadeau

alfran
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2008 14:30

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door alfran »

Vandaag heb ik 2 iris-cheques ter waarde van € 20.- ontvangen van kingolotto..!!
Ik schreef al, dat ik op 26-02-08, 5 goede cijfers had.Vandaag 22-03-08 heb ik de prijs ontvangen,een kleine maand later dus.
Mijn conclusie is,dat ik best tevreden ben met kingolotto.Dit is echt een leuke gratis loterij,die de prijzen daadwerkelijk uitkeert.
Hoe groot of klein de kans is om te winnen is oninteressant.Als je maar echt KUNT winnen.En dat is idd zo.
Voor harry2065,mijn winnende nummers waren:3,5,19,21,7,17.Alleen 31 had ik niet.

Veel succes een fijn Paasfeest voor iedereen!

panic
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2007 11:48

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door panic »

ik doe ook al langere tijd mee met kingolotto.
Het valt me inderdaad op dat op het moment dat er prijzen beschikbaar zouden moeten zijn ze alweer op zijn op het moment dat ze beschikbaar komen..
Ik heb nu aardig wat punten verzameld maar heb ze nog nooit in kunnen leveren... Zelfs niet op de 1e dat dat er nieuwe prijzen zijn...
:roll:

alfran
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2008 14:30

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door alfran »

Ongeveer 3 of 4 dagen geleden waren er "nieuwe" kado's.
Het klopt,dat ze de datum en de frequentie nogal varieëren.
Sinds mijn winst in Maart heb ik ook al weer veel punten en heb een balpen laten komen.
Dat duurde ong. een maand,toen had ik hem thuis.

WIDOWTJE
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mar 2006 18:13

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door WIDOWTJE »

ook ik doe mee en heb nog niets gewonnen,doe ook nog niet zo lang mee
maar wat niet is kan nog komen he
heb ook een hele stomme vraag,en die is
als ik mijn punten zou willen inruilen tegen een cadeau klik ik op dit winnen maar meer zie ik niet geen formulier of zo wat je zou moeten invullen,dus hoe ruil je de punten dan in,waar moet je dan op klikken?of is dit dus echt een stomme vraag.

koewartje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 okt 2008 13:41

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door koewartje »

wij spelen ook al enige tijd mee met kingolotto . je kunt emails sturen naar ze . over de prijzen hebben we onze twijfels of die werkelijk worden uitgekeerd . maar jah , je speelt gratis mee , wat wil je dan . zie het als tijdverdrijf dan is het leuk als je wat wint .

tineke50
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2008 09:34

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door tineke50 »

ik heb een maand terug een cheque van 20 euro gewonnen,,,binnen 14 dagen kreeg ik hem thuisgestuurd

ravelijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2006 18:12

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door ravelijn »

Ik heb een keer in één spel 3 rijtjes van 5 goed en ontving netjes 3x Irisbon van 20 euro, zestig bij elkaar dus. Binnen 14 dagen.

ilsejansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:37

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door ilsejansen »

Hallo mensen,

Ik heb een truc ontdekt waardoor je snel een hoop extra punten kunt krijgen.
Wil je het weten dan kan je mailen.

Groetjes

cornflakes
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2008 11:38

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door cornflakes »

ok.. mijn getrokken cijfers voor vandaag en gisteren\:
02/11/2008 25 3 24 14 27 22
01/11/2008 1 9 34 42 2 3
komen die overeen met die van jou? Volgens |Kingolotto, ik heb ze gemaild, is de trekking voor iedereen gelijk.
laat maar weten.. groet,..

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Bailey »

05/11

7 - 14 -39 - 49 - 19 - 11

cornflakes
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2008 11:38

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door cornflakes »

oh heb ik net gister niet meegedaan, zul je net zien.
ik zal het vandaag weer doen.. nog es dan?

cornflakes
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2008 11:38

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door cornflakes »

5/11: 26 6 36 25 20 19 hier zijn ze toch, er is wel getrokken al heb ik niet meegedaan..
zijn ze hetzelfde? nee dus.,. het lijkt me dat hiermee is aangetoodn dat kingolotto dus voor ten minste twee verschillende deelnemers twee verschillende trekkingen heeft gedaan. wel vreemd dan dat het niet is berekend naar aanleiding van wat ik heb ingediend. of misschien toch, voor niets indienen echt een random getallenreeks.

cornflakes
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2008 11:38

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door cornflakes »

aaahhh.. .. nee wat ik zei klopte als ik alleen naar de trekking van 5/11 keek en die met de jouwe vergeleek. maar jij hebt de cijfers van 4/11 gegeven zag ik nu net, en die zijn wel gelijk met wat er in mijn lijstje staat.

Gesloten