LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
indysu
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2006 12:22

NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door indysu »

Ik ben erin getrapt. Een dame die leuke beloftes maakt.
94% kans, half jaar lang elke dag meespelen.
2 loten 35 euro per maand. Heb om het service nummer gevraagd maar als ik dat bel zeggen ze dat ze het te druk hebben en na 5 min wachten word mij vriendelijk gevraagd om op een ander tijdstip terug te bellen. Ik heb inmiddels de NKL zelf gesproken en ze kennen dit nummer niet.
Dus helaas ik ben opgelicht.

Dus mensen geloof het niet hoe vriendelijk ze ook klinken.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bedankt voor je waarschuwing. Alleen: er zijn al zoveel topics over.

Maar je weet toch dat je er zonder meer vanaf kunt omdat deze loterij in Nederland illegaal opereert?

Bankmachtiging blokkeren, en je bent ervan af. Laat ze verder maar dreigen met incassobureaus. Als ze dat doen, wijs ze op het feit dat ze hier illegaal bezig zijn.

Oh, voor er slimme reakties komen als: ''dat gaat over de SKL", even het volgende:

SKL en NKL is in feite dezelfde organisatie (in principe in Duitsland volstrekt legaal), maar ze mogen hier op de Nederlandse markt niet opereren (klantenwervend bezig zijn.......), omdat men niet beschikt over een vergunning van het Ministerie van Justitie.

Leonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2006 09:34

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Leonk »

hallo

bij mij werd 71,95 afgeschreven en heb dit bedrag meteen laten storneren door de bank.

een paar dagen later lag er een brief in de bus dat ze het geld niet konden innen en dat ze de automatische incasso meteen hebben gecanceld (gaod van ze hoor) maar als ik alsnog kans wil maken op die "miljoenen"moet ik het bedrag zelf overmaken. (dat doe ik dus niet)

zoals ik die brief lees zullen ze dus volgende maand niet incasseren en doe ik dus ook niet meer mee.

succes allemaal

avos
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2007 18:46

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door avos »

Ja mensen ik kreeg gisteren ook een telefoontje deze man met een gebrekkig accent,het klonk als van een indische man die nederland probeerde te spreken.Maar ik kan mij natuurlijk ook vergissen.
Hij vertelde mij dat er 12 miljoen op de postcode van ons was gevallen dat wil zeggen hij had het over de laatste eind cijfers.
Ik zij tegen deze man wat ik er mee aan moest daarop antwoorde hij dat ik dan mee kon spelen voor 150 euro. Maar toen vertelde ik dat ik al aan meerdere loterijen mee deed en dat ik dat wel genoeg vondt.
Hij vroeg of ik met de staatsloterij mee deed daarop heb ik hem verteld dat ik daar aan mee doe.
Toen zij hij tegen mij dat dit ook 13,50 euro kost en lang niet zoveel winst kansen geeft als bij hun,maar voor 17 euro kon per maand kon ik daar beter aan mee doen.
Ik heb hem daarna gevraagd of hij mij er papieren van kon opsturen toen kreeg ik als antwoord dat dit moeilijk was.
Daarna vroeg ik of ik dit ook op internet kon vinden toen werdt het een poosje stil.
Daarop antwoorde hij toch nog dat ik kon kijken op www.nkl.de. Toen heb ik hem verteld dat ik mij toch ook kon aanmelden via internet,daarna werdt het weer stil en antwoorde hij later dat kan en toen was het gesprek ook over.
En of het nou nep was of niet ik ben er niet aan begonnen.
met vr.gr avo

jaim88
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2007 10:33

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jaim88 »

Hoi

Ik vind het maar een beetje raar, via een enquete op internet zijn ze aan mijn telefoonnummer gekomen , en nu bellen ze dus iedere keer om me een abonnement aan te slepen.

En iedere keer als ze dus bellen (vaak overdag, dan werk ik en nemen mij dochters op)

Dan krijgen ze iemand aan de lijn mijn dochters legen dan uit dat ik werken ben dat is dan prima ze zeggen dat ze later terug bellen, maar te gelijkertijd gaan ze allemaal prive vragen stellen aan mijn dochters , zoals moet je niet naar school of waar werkt je moeder, Ik vind dit een beetje raar en ga daarom een klacht indienen want ik vind dit niet kunnen!!

Doe er niet aan mee want die loterij is een en al oplichterij!!

groetjes

Soahuku
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2007 20:00

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Soahuku »

Hallo allemaal ,ik zie dat ik niet de enige ben die erin is getrapt ,
ik voel me zwaar belazerd!!!!!
opzeggen gaat niet echt gemakkelijk ,weet iemand waar deze organisatie gevestigd is ,of weet iemand wat meer .
adres,plaats ,iemand die een medewerker kent ,die mij verder kan helpen .

alvast bedankt ,
Roger B

dannybroos
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2007 21:14

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door dannybroos »

Ik werd vandaag gebeld door iemand van de NKL. Hij vroeg of ik nog steeds op het adres woonde dat hij in zijn bestand had staan (waarom heeft iedereen toegang tot mijn telefoonnummer en woonadres?), want op dit adres was maar liefst 96% win kans bla bla bla, miljoenen, bla bla bla, iedere week een miljoen ofzo, bla bla bla. Ik vond het maar vaag, dus ik zei tegen die man: als ik nou écht 96% win kans heb, geef me maar alvast een miljoen dan. Maar dat kon niet, want je moest wel mee spelen zei hij. Toen zei ik: dan zal het wel gewoon onzin zijn van die win kans, anders zou je me dat miljoen wel direct durven geven... Dus ik wil het niet. Begon hij weer hele verhalen op te hangen: hoezo onzin? NKL is gewoon een organisatie die al 59 jaar bestaat en bla bla bla en als je nu loten koopt met een half jaar abo dan bla bla bla. Dus ik breek in op zijn verhaal en zeg: Ik begrijp niet zo goed waarom u nog door gaat met uw verhaal. Mij lijkt het gewoon onzin en ik zeg u dit net en ik zeg ook dat ik er niet aan mee wil doen. Wat maakt dan dat u toch door wilt gaan met een verhaal waar ik niets mee wil?
...
stilte
...
Dus u wilt het niet?
...
Nee!
...
Oh... Oke... Uhm, prettige dag nog verder dan meneer...

Ik vond het wel lachen. Ik kan er gewoon van genieten dat mensen me bellen over onzin aanbiedingen!

Maar goed, ik dacht net: ik zal eens wat opzoeken over die NKL, kijken of er mensen zijn die hierdoor opgelicht zijn ofzo. Toen kwam ik op deze site uit. Ik dacht, ik zal mijn ervaring eens delen...

answels
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2007 11:22

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door answels »

Ik ben er ook igetrapt, in oktober zou i principe de eerste betaling gedaan worden. Het nummer wat hier op het forum staat heb ik gebeld en de jongeman heeft het voor mij gecancelled. Echter vertrouw ik het niet dus ik zou graag willen wetenonder welke naam het wordt afgeschreven en of ik dit alvast kan stopzetten bij mijn bank.

MarjoleinMJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2007 13:52

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door MarjoleinMJ »

Hallo,

Ik ben de zoveelste die dacht 'ach waarom ook niet' en nu toch spijt. Vooral toen bleek aan het einde dat het om een Duitse club ging en dat dat niet kan in NL.

Op zich klonk het wel betrouwbaar, maar na het lezen van vele forums hierover ga ik het toch proberen stop te zetten.

Heb gebeld met NKL Nederland: 0900 4626655, die kunnen mij echter pas helpen na 48 uur (ben vandaag pas 'lid geworden', dus m'n gegevens zijn nog niet verwerkt), dus moet ik donderdag terugbellen, dan kunnen ze de boel cancellen (kosteloos, zo is mij verzekerd).

De dame die mij de loten heeft verkocht vertelde mij dat de afschrijvingen via de bank onder naam van GM Services Club gedaan zullen worden, dus deze naam ga ik alvast aan m'n bank doorgeven, mochten ze toch geld willen gaan afschrijven.

Ik krijg niet het idee dat het echt grote oplichters zijn, maar ze vergeten er alleen gemakshalve even bij te vertellen dat het niet mag in Nederland (wist ik ook niet overigens).

Ik kon trouwens van zowel NKL, als GM Services geen kvk nummer vinden...

Succes allemaal!

Gr
Marjolein

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Nee natuurlijk vind je die niet. Het is overigens niet verboden om mee te spelen. Wel verboden is om de loten ik Nedeland te verkopen. Vandaat dar de kantoortjes van NK: en SKL (een en dezelfde loterij!) allrmaal langs de grens te vinden zijn. Emmerich en Kaldenkirchen b.v. Ze kunnen je dus wel aangeboden worden, maar je krijgt de loten nooit in handen.

Hoiii
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2007 18:48

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Hoiii »

Hallo iedereen...

Vandaag heb ik het telefoonnummer dat ik heb gekregen van NKL gebelt om te kijken of deze wel bestond..dat is 0900-4636655!!
Als je dit nummer belt krijg je een man of vrouw aan de lijn en die helpt je heel vriendelijk met al je vragen!!Ook kan je telefonisch je 'lidmaatschap' opzeggen!!!
Hoop dat iemand hier wat aan heeft...

xqlusive
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2007 12:27

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door xqlusive »

ik ben net een half uur geleden gebeld door een man met een gebrekkig nederlands accent die me ook dol enthousiast maakte over die 96% winstkans, ik kon niet overleggen ik moest het pakket direct aanvragen. hij was maar bezig over wettelijk dit en wettelijk dat dus daarna begon bij mij een vlammetje te branden.
Daarna heb ik ff op het internet gesurfd en kwam op deze site uit.
**** wat voel ik me dom nu!! Nou heb ik dus de SKL gebeld op het op te zeggen maar ik was nog niet geregistreerd dus moest ik vrijdag of anders maandag nog maar eens terug bellen, mn bank heb ik ook al gebeld maar die kunnen niets zonder rekening nummer.
Heeft iemand nog tip dat er geen geld (waar we HARD!! voor werken) van ons wordt afgetroggeld?!
alvast bedankt!

blossum
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2007 15:09

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door blossum »

hoi gisteren ben ik ook in de mooie praatjes in getrapt met 98 % kans met de nkl winkans. na informatie te gaan zoeken daarover ben ik hier op deze site gekomen. heb ook al gebeld na het nummer wat ze me gegeven hadden en ind de man die ik aan de telefoon kreeg zei dat ze het pas na 48 uur binnen hadden en dat ik morgen of vrijdag maar terug moest bellen :( . morgen bel ik maar weer terug en hopelijk kom ik er nog optijd vanaf want de 1 ste houden ze het van mijn rekening af. vandaag ben ik gelijk al na de bank gegaan maar ze kunnen niks doen, ze moeten een rekeningnummer van hun hebben . het enige wat ik kon doen was alles te blokeren maar mijn huur essent enz gaat bij mijn ook automatisch van de bank maar dan ook niet meer als ik dat zou doen. mocht ik vrijdag er nog niet van af zijn, dan moet ik het toch maar doen anders 70 euro weg .laat het wel weten hoe het afgelopen is.

JerryCan
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2007 14:59

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door JerryCan »

shipssss, ik ben er in getrapt. Niet te geloven zo dom.
96,88% kans op winnen inleg 70€ en minimale prijs is 140€
Nou kan alleen maar goed gaan denk je dan....
Toch maar effe gekeken op internet, kom je hier... :s
Help what have I done?


Ik heb nu dus gebeld met het 0900 nummer, kost een paar centen wachttijd natuurlijk, maar goed uiteindelij kiemand aan de lijn die mijn gegeven navroeg encontroleerde of ik de "echte" persoon was.
En er werd me vriendelijk gezegd dat nu deze zaak is geannulleerd.
Nou maar hopen dat ze de waarheid spreken en niet ook nog op deze manier de boel belazeren...

Felista
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:28

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Felista »

Hallo allemaal

Ook ik was zo dom om mee te doen. Nadat ik hier had gelezen over de problemen heb ik meteen de NKL gebeld en opgezegd.
Op dat moment was er nog geen geld van mijn rekening gehaald.
Vreemd genoeg wel 5 minuten later.
Ik heb meteen het nederlandse nummer weer gebeld en ik werd doorverwezen naar het Duitse nummer (00494066961392)
Daar uitgelegd en gezegd dat ik mijn geld terug wil. Het vrouwtje zei dat het geld werd teruggestort.

Nu is het natuurlijk nog afwachten, maar tot nu toe heb ik geen problemen gehad met het NKL qua opzeggen e.d.

Nu maar hopen dat het geld ook daadwerkelijk wordt teruggestort. Anders blijf ik gewoon elke dag bellen.

Het is eigenlijk te gek voor worden dat dit kan en mag.
Je hebt ook zo'n vrouwtje (weet even haar naam niet) die beweert de toekomst te kunnen zien en die dan zegt dat je op een bepaalde datum geld wint ofzo.

Maar elke keer vraagt ze om een bedrag van 50 euro, 60 euro, ga zo maar door. Ik vind persoonlijk dat er iets gedaan moet worden tegen dit soort bedrijven. Mensen die in geldproblemen zitten of gewoon goedgelovige mensen vallen voor die trucs. Net als ik, ik ben net verhuisd en heb 2 leningen lopen. Dus extra geld klonk super goed. Maar ja..

Dus trap er niet in! Het is allemaal bedrog

Mizzgurl
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2007 18:05

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Mizzgurl »

Grrrr.. Ik ben er dus ook in getrapt.!!
Ik kan wel janken nu..

Ik lees hier dus wel dat je het makkelijk kunt opzeggen?!

Heeft er iemand een bankrekeningnr. van hun. Dan kan ik in ieder geval al dat nummer laten blokkeren.?!

Ik ben vanmiddag dan lid geworden, maar ik kan pas na 48 uur afmelden als ik het goed begrijp.. Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.. want ik zit even met mijn handen in het haar!

Groetjes, Stefanie

JerryCan
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2007 14:59

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door JerryCan »

Volgens de bank heb je bij telefonisch deelname aan een loterij 5 werkdagen de tijd om afgeschreven bedrag terug te laten boeken.
Dus hou je bankrekining in de gaten. Als er eenmaal iets is afgeschreven, dan direct terugvorderen, en vervolgens blokkeren van die rekening die van jou incasseren wil.

8urtje8
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 22:04

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door 8urtje8 »

Ik heb vanmiddag een smsje gekregen van de nkl waarin stond dat ik koos voor 4 loten met winkans 96,88%. U betaalt 70€ per maand via auto.incasso. Wat is dit nu weer dacht ik....
Ik heb nergens voor gekozen. en ik betaal helemaal niets.
Maar ik vraag me nu wel af of ik nu ergens aan vast zit.
Hoe komen zij uberhaupt aan mijn nummer en kan en mag dit zo maar.
Ik heb nooit iemand van hen aan de telefoon gehad, dan enkel en alleen dit smsje. Zijn er nog meer mensen die zo benadert zijn door hen, want ik lees eigenlijk alleen maar dat mensen echt gebeld zijn door mensen van de nkl. Ik weet niet goed wat ik nu moet....

Margie

Ruud86
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2007 15:03

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Ruud86 »

Ik was er ook ingestonken.

Vandaag heb ik het nummer 0900-4636655 gebeld. Ik moest ongeveer 4 minuten wachten voor 25 cent/min.
Ik zei dat ik me af wilde melden en de mevrouw controleerde eerst wat gegevens. Ze zei dat ze me af zou melden. Ook zei ze dat ik transacties van GM Consult moest laten blokkeren bij de bank. Vrijdag nog zeiden ze dat het op naam van GM Services Club afgeschreven zou worden, maargoed. Ik ga zo naar de bank om dat te regelen.

Opzich is dit wel goed gegaan dus. Ik ben alleen €1,25 kwijt, en wat tijd bij de bank. Best goedkoop voor een goede les :wink:

Veel sterkte iedereen!

Ruud86
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2007 15:03

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Ruud86 »

Ik ben bij de bank langsgeweest. Nu blijkt dat het niet mogelijk is om een automatische incasso van tevoren te blokkeren. Dus blijf ik voorlopig mijn bankrekening goed in de gaten houden. Zodra er iets wordt afgeschreven kan ik dat laten storneren.

@ Mizzgurl: Je kan hetzelfde doen als ik heb gedaan. Bel 0900-4636655 en zeg dat je je hebt bedacht en je uit wilt schrijven. Succes!

@ 8urtje8: Misschien heeft iemand bij het aanmelden bij de loterij een verkeerd telefoonnummer opgegeven (de jouwe). Als het goed is heeft niemand jouw bankrekeningnummer. Je kan 0900-4636655 bellen om het recht te zetten. Je bent dan wel wat geld kwijt (€0,25 pm)

Gesloten