LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode loterij bij de primera

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
suzan020
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:12

Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door suzan020 »

verwijderd bericht
Laatst gewijzigd door suzan020 op 29 nov 2012 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door wolk4life »

nou als je t toch oplichterij vind en weet ik t allemaal en t niet eerlijk vind meer enz enz zeg je t toch lekker op......

Als je dit al oplichterij wilt noemen poehee :?

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door superwoman »

Ook ik vind het heel raar dat een loterij die allemaal anstige deelnemers heeft - de pot goud zal toch eens in jouw straat vallen en jij hebt net geen lot meer - nu opeens extra loten gaat verkopen via Primera. Je pakt je trouwe deelnemers door de eenmalige gelukszoekers de mogelijkheid te bieden.

Er zal maar één ding opzitten: laten we allemaal massaal ons abonnement opzeggen, en dan bij een leuke gelegenheid zo'n eenmalig lot kopen.

Postcodeloterij is sowieso een expert in lokkertjes: ik kreeg een brief, met parkeeruitrijkaart, om bij de opname van miljoenenjacht te komen. Dan moest ik wel meteen inschrijven op hun site.

Dat deed ik, want na 15 jaar met lege handen bij iedere trekking is dit toch een aardige geste, en wat denk je ..... juist ...... niets meer van gehoord. Ik had beter moeten weten. Het zijn boeven, die uitzijn op het geld van hun deelnemers. Die goede doelen, die interesseren hun niks. En eerlijk gezegd, ze boeien mij ook niet.

Ik wil eindelijk na al die jaren wel eens een prijs zien. En dan moet die niet naar de een of andere gelukszoeker gaan die een eenmalig lot kocht.

Ren@te283
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 apr 2009 08:39

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door Ren@te283 »

Ik kreeg ook zo'n brief met parkeeruitrijkaart enzo. Nee, ook ik heb niets meer vernomen.....

Maar laten we wel wezen, het is toch belachelijk dat iedereen zomaar op allerlei postcodes mee kan spelen? Het oorspronkelijke concept wordt op deze manier totaal uit zijn verband gerukt. :evil:

Inderdaad; MASSAAL OPZEGGEN!!!!

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door wolk4life »

stel je toch voor dat t geld op een ander lot valt dan op t lot van jullie

stelletje muggezifters die een ander niets gunnen...

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door marietje224 »

nee ik ben het er ook niet mee eens,waarom niet?
we doen al 18 jaar mee,trouw betaald je elke maand.
en dan nu ineens losse loten????ja wij krijgen wel meer omdat we kanjerpunten sparen..ja tuurlijk maar we hadden nog meer gehad als de losse loten er niet bij hadden gezeten!
nu heb ik niks gewonnen hoor,al 18 jaar niet,nee dat is niet waar,1x ijsprijs...
maar ik vind het ook niet eerlijk! het was zoals het was en ineens ruiken ze geld...
en het slaat nergens op om te zeggen nou dan zeg je toch op...erg kortzichtig.
het gaat om het princiepe..mensen doen jaren mee...en dan dit...
nee ik vind het ook niet kunnen..
sterker nog heel veel mensen zijn boos dat hoor je overal...dus!

postcodeloterij.je kan nu veel geld hebben verdient maar er gaan er een hoop opzeggen,bv ik! bij deze heb al een mail verstuurd
van dit soort praktijken hou ik niet,kan ik net zo goed de lotto doen?

veravandijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2010 21:31

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door veravandijk »

De postcode loterij was altijd, dat je postcode en huisnummer samen met een lotnr. je kans op een prijs was. Nu kan je bij Primera een lot kopen, zelf in Groningen wonen en de postcode uit Maastricht opgeven.
Als er dan een prijs in Maastricht gewonnen wordt op die postcode, dan hebben die personen in Groningen ook gewonnen. Dit vind ik zeer vreemd en heb ik een klacht gemaild naar de postcode loterij. Ik kreeg direct een mail terug waarin stond dat ik de "vragen" kan bekijken of kan bellen met een 0.20 per minuut nummer (dus een irritant call center, waar ze niets weten) want
""P.S. Dit is een automatisch toegestuurd antwoord op uw bericht. Uw bericht wordt niet door ons gelezen.""Hoezo klantvriendelijk?? Bij de postcode loterij gaat het nu alleen nog maar om het geld en niet om de mensen die hun al die al jaren meedoen. Nee voor mij geen postcode loterij meer. Dit is nl. niet de eerste stunt die zij flikken in al die jaren. Ik ben al eerder lid geweest totdat ze met dat programma met Robert ten Brink kwamen om mensen met financiele problemen uit de brand te helpen door alle schulden af te betalen. Dit is het einde van de postcode loterij voor ons.

suzan020
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:12

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door suzan020 »

verwijderd bericht
Laatst gewijzigd door suzan020 op 29 nov 2012 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

diny1
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2005 11:17

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door diny1 »

Het is gewoon belachelijk die losse verkoop, iedereen om mij heen zegt op, want zeggen ze als we willen kunnen we er zo een kopen op ons postcodeadres. en dan niks geen verplichtingen.
Eerst lokken met vaste loten alleen als je lid wordt, en dan zoiets, kom op postcodeloterij doe even normaal.
Maar u zult het merken aan de omzet, helaas voor de goede doelen, weet je wat je gaat krijgen mensen kopen dan alleen in april en december voor de zomerkanjer enz.

gr.gijs

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

De PostcodeLoterij is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
Ze kunnen op deze manier extra inkomsten genereren en doen dat met alle plezier. En ik persoonlijk geef ze groot gelijk. Op deze manier voldoen zij namelijk aan hun belangsrijkste doelstelling: winst maken.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door marietje224 »

ja ik denk dat ze alleen nu heel veel leden kwijt zijn en nog wel ff achter de oren krabben?
idd die envelop u bent geselecteerd ,uitrijkaart enz...bleek dat het halve kantoor bij mijn man hem had gehad ihihi wat een grap.je wordt bedonderd waar je bij staat...ik vind het wel een goed onderwerp voor radar...voel ze maar eens aan de tand,wij komen niet verder....
ze weten je wel te vinden als ze extra loten willen verkopen....

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door GGG »

Kijk aan, hier het bewijs dat we worden belazerd met die losse loten toestand:
http://primera.nl/2/uitslagen/assortiment/24/

De grote prijzen vallen dus niet meer op loten van vaste deelnemers, maar op loten uit de losse verkoop.
Mooi geregeld, om zo de losse verkoop te stimuleren. De gewone vaste deelnemers zijn kennelijk alleen maar goed voor hun inleggeld en worden afgescheept met af en toe een bekertje ijs!

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door marietje224 »

nog wat...
vorige week werden we gebeld...ja u bent morgen jarig ik mag u loten aanbieden dan speelt u gratis mee?ik zeg nou laat maar,er zal wel weer een addertje onder het gras zitten,is meestal.
nee nou ja,als we na die maand(feb mochten we gratis met de postcode en bankgiro is dus 1dezelfde/)meespelen....ja u moet na die maand wel opzeggen.
ik zeg nee ik hoeft het niet,ik heb het 3 gezegd maar ik mocht niet weigeren...nou ja okee...toen zegt ik start het bandje...nu..oke..dus bij de laatste zin heb ik gezegd...oke maar ik beiendig het ook gelijk...
gekeken op internet staat er dus vol mee...gebeld ,het is nu geregeld,,..van die zooi af! opzouten.
ja staat niet op het bandje dat u nee zegt...nee wandt nadat ze agressief iets aansmeerd waar je geen nee op kon zeggen bij haar!!!!!
heeft ze pas het bandje gestart!
van mij is het helemaal over en uit....dan maag goede doelen zo steunen.
ik steun,kanker alle ziektes eigenlijk,haitie heb ik gegeven...vind het best...
18 jaar lid heb genoeg nu gegeven...
en van deze methodes +dat met die losse loten en die uitnodigingen ben het spuug en spuugzat.....

Clubict
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2011 14:33

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door Clubict »

Wat ik nou wel eens wil weten, is op wat voor manier de postcode`s getrokken worden en hoe en door wie dit na nagetrokken wordt, zodat de mensen zeker kunnen weten dat het op een eerlijke manier gebeurd.. :?:

Daneron
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2008 20:34

Re: Postcode loterij bij de primera

Ongelezen bericht door Daneron »

Na 10 jaar was ik het beu, een maand geleden maar opgezegt en wat denk je....prijs !! en als klap op de vuurpijl een blik met stroopwafels. :roll:

Van de prijs heb ik 2 extra staatsloten gekocht (weet je gelijk wat de prijs was :wink: ). Want van een staatslot heb ik 9 van de 10 x m'n inleg terug.


ps, ze waren best lekker de koeken.

Gesloten