LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bikkel 10
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2009 15:10

postcodeloterij

Ongelezen bericht door bikkel 10 »

Bij ons is het dubbel er afgehaald,wij zijn gepensioneerd.Dit is veel geld voor ons.Er is bij ons niet om toestemming gevraagd. Wij hebben 3 loten. Dat is zat, wij willen ook nog eten.En steeds blijven maar vragen voor nog meer loten. Als ik meer loten wil dan reageer zelf.Ik wil mijn geld terug.Maar hoe kom bij je de postcodeloterij op internet.want bellen kost te veel.Co

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: postcodeloterij

Ongelezen bericht door cvp »

Hallo bikkel 10,

Op de site van de postcodeloterij, www.postcodeloterij.nl, staat aan de linkerkant onder de kop van "Dubbel feest in april" dat de inleg voor beide trekkingen in een keer wordt afgeschreven.
Zie ook de andere postings op dit forum.

Gr. cvp

Jaensj
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 feb 2006 10:51

Re: postcodeloterij

Ongelezen bericht door Jaensj »

Z**? toch niet zo, jij wil toch zelf gokken, de winstkans is minimaal, als je om deze reden niet voldoende te eten hebt, dan heb je ook helemaal geen levenservaring opgedaan. Bovendien heb je zelf getekend voor incasso, je weet ook dat el elk jaar extra trekkingen zijn. Schrijf een brief naar de loterij dat je niet meer wil meedoen, aan de reeds betaalde trekkingen is m.i. niets meer te doen.

bikkel 10
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2009 15:10

Re: postcodeloterij

Ongelezen bericht door bikkel 10 »

En paar jaar geleden hebben ze ook problemen gehad met dubbele inhoudingen.Als toestemming wilt,dan moet je wachten dat je toesstemmig krijgt.Ik wil nog eten.Maar je moet wel begrijpen hoe ik dat bedoelt

E.Noorda
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2009 09:46

Re: postcodeloterij

Ongelezen bericht door E.Noorda »

Ook ik werd vandaag verrast met een dubbele afboeking van mijn inleg van de postcodeloterij. Ik doe mee met twee loten. Maar de organisatie heeft bedacht om twee keer per jaar (las ik net) een "extra trekking" te doen voor een extra miljoen. Maar daar betaal je dan wel een dubbele inleg voor. Ik heb daar geen toestemming voor gegeven. Kan dit dan zomaar??
Toen ik lid geworden ben was hier nog geen sprake van en heb ik hier dus ook geen toestemming voor gegeven.
Hoe krijg ik mijn geld terug?

Met vriendelijke groet,
Ellen Noorda

Ik heb mijn reactie hier gegeven en velen met mij

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=862505#862505

Gesloten