LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL loterij in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Martijn ten Dijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2007 19:29

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Martijn ten Dijk »

Ik heb een jaar geleden mee gespeeld met de SKL.

Ik werdt toen ook gebeld door hun dat ik die hoge winkans had!
Ik houd wel van een gokje en deed dus mee.

alles netjes thuisgestuurd. smsje ontvangen .

nou ik kan zeggen dat het me erg is bevallen :D , ik heb 3 x prijs gehad in die periode. en 1 x een lekkere prijs!!!

Ik werd toen wel netjes gebeld door ze dat ik een leuke prijs won.

Daarna heb ik een brief geschreven dat ik niet meer mee wilde spelen en werd netjes in orde gemaakt!!!!!

hariete
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2007 00:39

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door hariete »

Maartje75 Geplaatst op: 24 Apr 2007 16:34

weet iemand misschien de bankrekening nummer van SKL waarmee ze geld afschrijven van je rekeningnummer? Dan kan ik deze z.s.m. laten blokkeren bij mijn bank. Alvast Bedankt!
die heb je neit persee nodig want je kan gewoon je machtiging intrekken

thomasje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2007 11:41

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door thomasje »

Dat het een kansspel is weet je van te voren. Ik speel nu ruim een jaar mee en heb toch al aardig e prijzen gewonnen, meer dan ooit in die domme nl staatsloterij........... geef mij duitsland maar. Met NKL en SKL win je tenminste wat en niet met die Oplichters van Postcode Loterij of Sponsorloterij die je zoet houden met een dom ijsje !!!!!!!!!!!!!!!!!

lindjer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2007 21:05

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door lindjer »

Goeie,

Tja ook ik ben benaderd door zo'n figuur.
Hoe zit het nu, het is illegaal in NL maar toch worden er prijzen gewonnen?
Weet iemand hoe dit zit?

Gr, J

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door D1RK »

Het is niet verboden iets in buitenland te kopen,
ook diverse online winkels gaan de grenzen over, dus ik ook!

Omdat er vele Duitsers en Belgen bij mijn 21 online shops kochten worden daar nu ook winkels geopend...

Conrad is de bekendste van dit soort bedrijven!

Dus loterijen mag ook, Probeer eens China of Russia..

En dan niet klagen over bankkosten en wisselkoersen die de winst verlagen!

elvire
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jul 2007 14:38

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door elvire »

het telefoonnummer is 0900-4636755, succes en wedden dat je een prijs wint net nadat je hebt opgezegd. Advies: reageer niet meer!!! Koop liever een nederlands staatslot. :shock:

ashook
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008 15:13

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door ashook »

heb vandaag skl opgezecht via tel nr 0900 4636655.
dus deze tel nr werkt nog.

goedgelovige
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2008 18:37

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door goedgelovige »

hallo,

ik ben ook helaas de dupe van heel die oplichterij! Ik ben zo dom geweest er een jaar aan lang mee te doen. Ik heb dus een jaar lang meegedaan, elke maand werd er 25 euro van mijn rekening afgeschreven. Een jaar lang heb ik geen cent gewonnen, dus ik zou het volledige bedrag weer terugkrijgen. Zo'n verzilveringscheque t.w.v. 350 euro. Helaas reageren ze niet op mijn telefoontjes, niemand neemt op. Mijn brieven blijven ook onbeantwoord, Ik wil mijn geld terug, zoals ze beloofd hebben! Kan iemand mij svp helpen? Bestaat er een kans dat ik mijn geld terugkrijg?

BVD,

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gravedigger »

Geen schijn van kans!

goedgelovige
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2008 18:37

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door goedgelovige »

hoe weet je dat? Eigen ervaring? Als ik een rechtzaak aanspan kan ik dan het geld terugkrijgen denk je?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gravedigger »

Die rechtszaak zal je dan waarschiijnlijk in Duitsland moeten voeren.

tpo
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 20:21

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door tpo »

Hello,

Ik kreeg vandaag een aangetekende brief vanuit duitsland van de NLK loterij waar ik al een tijdje lid van ben ,met de mededeling dat ik 125.000 euro heb gewonnen ik moet mijn certificaat aangetekend naar hun sturen waarna het geld overgemaakt wordt . heeft iemand dit al een ker gehad en hebben jullie het origineel gestuurd ? en hebben jullie dit opgegeven bij de belasting voor kansspel belasting ?
ben heel benieuwd

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als je het originele lot hebt, kan je beter zelf naar Hamburg gaan!!. Ik weet niet of Duitsland al belasting inhoudt. Ook de vraag of Nederland dat inhoudt, kan ik niet beantwoorden. Ik ben geneigd nee te zeggen, want het is een in Nederland niet erkende loterij. Je zou er voor kunnen kiezen om dat bedrag in Duitsland vast te zetten op een bank. Maar ik moet eerst nog zien dat je werkelijk gewonnen hebt :)

danielleoverduin@hotmail.
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2008 19:41

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door danielleoverduin@hotmail. »

ook ik heb me om laten praten heel stom.
nu probeerde ik via onlinebangking het geld terug te halen maar dit lukte niet.er is bij mij 71 euro afgeschreven.
moet ik dit dan nu naar de bank gaan zodat ze het daar voor me terughalen?
ik snap er helemaal niks van.
hoe kon ik zo stom zijn.
groetjes

Mloez
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:36

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Mloez »

danielle,

je kunt tot drie maanden na de afschrijving contact opnemen met je bank om het geld terug te halen. er zijn wel een aantal eisen waaran ze moeten voldoen maar dat verschilt per bank.

Ik ben net zelf gebeld door SKL en ik heb me gelukkig niet over laten halen. Ik hoop alleen niet dat ze het telefoongesprek zo kunnen omvormen dat ze alsnog geld van mijn rekening af gaan halen!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gravedigger »

Geld van een loterij wordt niet gestorneerd!! En ze kunnen alleen maar afboeken, als je zelf je rekeningnr, hebt gegeven natuurlijk.

matje veer
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2008 13:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door matje veer »

Geld van een loterij wordt niet gestorneerd!! En ze kunnen alleen maar afboeken, als je zelf je rekeningnr, hebt gegeven natuurlijk.
Hoe bewijzen ze dat? Ben net ook gebeld door een dronken trol (zo klonk ze toch) met haar wazige verhaal. Toen ik zei dat ik geen belangstelling had en vroeg of ze inderdaad gedronken had, kreeg ik als reactie de vraag of ik mijn moeder al eens.....

Klagen zal wel niet veel helpen.....

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

Ook ik ben akkoord gegaan vorige week om mee te spelen voor 62,50 per maand, het voelde later niet goed en ik ging eens op internet googelen. Indedaad was ik er ook ingetuind, wat kon ik nu doen ????
Ik heb mijn bank gebeld en het eerlijk uitgelegd, zodat ze mijn rekening wilden blokkeren, de telefoonnummers die ze me opgeaven klopte niet , ik werd verwezen naar een ander nummer, een nummer wat op mijn schrijven van hun zou staan, geen schrijven gehad natuurlijk. Wat kon ik nu doen om hun te pakken te krijgen, ik zag een nummer op het forum staan van radar en ja hoor ik kreeg iemand aan de lijn, mijn vraag aan hun '' sta ik ingeschreven bij jullie ?? ja dat stond ik, wat is u probleem dan werd er gevraagd U doet in juni mee voor de hoofdprijs hahahaha wat zijn dan mijn nummers vroeg ik, weet U dat niet dan , ik zei ... NEE... dan sturen we ze U toe zei de oplichter.
Ik vroeg heel onschuldig, kunt U ze opnoemen voor me, ja hoor zei de mijnheer.... Er klopte geen hout van ,van alle nummers niet.

Ik gaf aan mijn rekening geblokkeerd te hebben, en kontakt met radar en de ombudsman heb opgenomen, en geen post wens te ontvangen.
Ik heb inderdaad kontakt opgenomen met radar en hoop dat deze praktijken snel aangepakt worden, laat je niet ondersneeuwen blokkeer je rekening en meld het bij radar.

Marianne

marianversfeld
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2009 10:28

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door marianversfeld »

Het telefoonnummer wat nu gebruikt word is "' 0080045632553. SKL

Mijnheer vroeg me "; hoe ik aan dit nummer kwam, grappig he

Mocht je ervan af willen, zeg dat je het meld bij radar, en doe dit ook.
Samen staan we sterk, laat je niet misleiden door dreigingen van deurwaarders etc......

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gravedigger »

Staat er niet eem 0 teveel voor die 8 ?

Gesloten