Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
EnergieNeutraal
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2021 15:08

Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Ongelezen bericht door EnergieNeutraal »

Wanneer je een lot online koopt krijgt je het prijzen geld niet op je rekening bijgeschreven maar komt het in je wallet. In mijn geval betrof het Euro 7,50 en heb ik het bedrag vanuit mijn wallet over laten boeken naar mijn bankrekening. Op het moment dat je dit wil dien je wel even je leeftijd te laten verifiëren. Bij mijn vriendin stond er nog Euro 3,-- in de wallet. Dit kan niet worden overgeschreven omdat het bedrag te klein is. Je kan ook geld in je wallet zetten om een staatslot te kopen. De keuze is dan 10, 20 of Euro 30,-- en niet om een bedrag wat overeenkomt met een staatslot. Een slinkse manier om geld afhandig te maken. Een staatslot kost Euro 17,50 en vervolgens houd je Euro 2,50 in je wallet die je niet kan opeisen.
Zo vergaart de Staatsloterij van alle deelnemers een aardig pot zwevend kapitaal.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2021 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid en discussie

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Ongelezen bericht door Jablan »

Oftewel: wie heeft nog meer een wallet met een klein bedrag erop bij de Nederlandse Loterij ??

OperationeelExpert
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 feb 2020 20:58

Re: Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Ongelezen bericht door OperationeelExpert »

Ipv de keuze bedragen kan je ook zelf een bedrag invullen waarmee je je Wallet aanvult. Bijvoorbeeld 3 euro (1/5e lot) of 15 euro (heel lot). Ook kan je in je instellingen aangeven dat je het gewonnen bedrag op je bankrekening krijgt ipv in je wallet. Wat mij betreft een vrij transparant systeem.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Ongelezen bericht door kuklos »

EnergieNeutraal schreef:
08 nov 2021 15:13
In mijn geval betrof het Euro 7,50 en heb ik het bedrag vanuit mijn wallet over laten boeken naar mijn bankrekening. Op het moment dat je dit wil dien je wel even je leeftijd te laten verifiëren. Bij mijn vriendin stond er nog Euro 3,-- in de wallet. Dit kan niet worden overgeschreven omdat het bedrag te klein is.
Inderdaad erg vervelend, maar volgens mij geef je zelf de oplossing al. Extra geld in de wallet storten en dan het gehele bedrag laten uitkeren. Of is dat niet mogelijk?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Ongelezen bericht door grun »

EnergieNeutraal schreef:
08 nov 2021 15:13
Wanneer je een lot online koopt krijgt je het prijzen geld niet op je rekening bijgeschreven maar komt het in je wallet.
Nee, als de prijs in uw wallet komt is dat het gevolg van uw keuze. U kunt ook aangeven dat de prijs overgemaakt moet worden naar uw bankrekening.
Dan doen ze ook voor kleine prijsjes. Gisteren kreeg ik nog 1 euro bijgeschreven van de trekking van 10 november. Er zit nooit geld in mijn wallet, de inleg betaal ik rechtstreeks via Ideal.

lievemarie
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 sep 2021 18:26

Re: Staatsloterij geld in wallet: wie heeft hier ook problemen mee?

Ongelezen bericht door lievemarie »

Ik heb mijn wallet opgeheven (met de nodige moeite) door inderdaad 10 euro bij te storten en vervolgens het gehele bedrag te laten uitkeren. Simpele oplossing voor geen probleem in mijn ogen.

Gesloten