Unibet

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Mark250
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 apr 2014 10:15

Unibet

Ongelezen bericht door Mark250 »

Beste sinds 5 weken speelde ik bij Unibet na verlies te hebben geleden sloten zij mijn account na 5 weken met als reden dat mijn stortingen plaatsvonden vanaf mijn zakelijke rekening nr , hadden zij dit niet eerder moeten constateren? Graag een advies

Groet Mark

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Unibet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Had dat uit gemaakt of ze het direct gemerkt hadden of pas na 5 weken? Dan had u direct op een andere manier moeten betalen en had u ook verlies geleden.

Als u een manier zoekt om uw verlies op een ander af te schuiven dan zal dat niet gaan lukken.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Unibet

Ongelezen bericht door Hophophop »

Ik ging er vanuit dat TS zijn geld terug wil, maar inderdaad goed om dat even te verifiëren.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Unibet

Ongelezen bericht door sjohie »

Mark250 schreef:
02 sep 2022 10:33
Beste sinds 5 weken speelde ik bij Unibet na verlies te hebben geleden sloten zij mijn account na 5 weken met als reden dat mijn stortingen plaatsvonden vanaf mijn zakelijke rekening nr , hadden zij dit niet eerder moeten constateren? Graag een advies

Groet Mark
U gaat akkoord met de algemene voorwaarden bij aanmaken van een account, en onder 4.01 A daarvan, staat duidelijk dat stortingen alleen afkomstig mogen zijn van een particuliere rekening. Zij gaan er van uit, dat u zich houd aan de geaccepteerde voorwaarden. Het zou wel wonderlijk zijn, als ze andersom zouden redeneren, als in, elk nieuw lid zal wel iets doen wat tegen de voorwaarden is, ook al accepteren ze die voorwaarden. Gezien het bezit van een zakelijke rekening bent u ook zakelijk actief, hoe zou u het vinden als u zou moeten opereren met de aanname dat elke klant liegt over zeg de geaccepteerde betaaltermijn? :wink:

En die termijn, 4 weken is voor financiële transacties een veel geziene, want het is een kalendermaand, en zo worden rapportages en KPI's vaak gemaakt voor het management. Doorgaans vind er in zo'n cyclus wel een signalering plaats, vermoedelijk automatisch, maar dat moet doorgaans even gecheckt en verwerkt worden, want je wilt een verse klant die mogelijk een onschuldige fout ook niet meteen wegjagen. Dat kost zo paar dagen tot weken, en hey, we zitten verdacht dicht in de buurt van die 5 weken..

Plaats reactie