LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werving vriendeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: werving vriendeloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Gohhhhh ja he.. of je via een brief door te verwijzen naar een apart nummer dat voor opzeggingen zg gebruikt wordt en dan de telefoon niet opnemen...
Kassaaaaa of te wel € 020 per minuut tot een max van €10,-

Zo wil je het bellen wel laten denk ik en zij hebben weer extra geld binnen om zogenaamde goede doelen te steunen toch?

En dat allemaal met steun van onze overheid...

WHBarens
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 dec 2011 12:10

Re: werving vriendeloterij

Ongelezen bericht door WHBarens »

ik heb hetzelfde meegemaakt en ben werkelijk woedend. Ik wil iedereen vragen om net als ik te twitteren:
#FAIL #vriendenloterij oneerlijke werving en geldafschrijving! en GEEN response op klachten!

marcogroningen
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26

Re: werving vriendeloterij

Ongelezen bericht door marcogroningen »

Ik speel al een jaar of 5 mee, maar telkens bellen ze me weer voor gratis loten.

Gisteren ook weer: We hebben een cadeautje voor u... 2 gratis loten...
Ik dus: Nee dank je
Zei: Ja maar....
Ik: Nee echt niet
Zei: Jammer, maar mag ik u dan blij maken met 1 gratis lot van de Postcode loterij?
Ik: Wat begrijp je niet aan NEE.

Nu dus weer de rekening in de gaten gaan houden of ze het lef hebben alsnog te incasseren, want als ze dat flikken zeg ik de hele boel op.

WHBarens
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 dec 2011 12:10

Re: werving vriendeloterij

Ongelezen bericht door WHBarens »

ik heb via Twitter een bericht gekregen dat ik het via de website op kon zeggen maar daar stond ook een telefoonnummer en dat werkte nu wel... ik heb nog geen bevestiging dus we wachten af...
als je op twitter zit, zoek dan naar #ontvriendenloterij

postman
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2006 16:09

Re: werving vriendeloterij

Ongelezen bericht door postman »

Mij is hetzelfde overkomen. Ik heb wel na het week-end direct de "vienden"loterij gebeld. Ik heb ze verzocht per onmiddelijk het abonnement stop te zetten. De nummers van de gratis loten had ik nog niet, maar hun wel??
Ik vraag me zowie zo af of je wel een prijs kan winnen met de fictieve nummers.
Het lidmaatschap zou per 1 januari gestopt worden. Ik zou ook nog een bevestiging hiervan krijgen. De nummers van de loten heb ik nu wel, maar de bevestiging van het opzeggen nog niet.
Voor de juristen:
De vriendenloterij had wel de gegevens van mijn vrouw die met de postcodeloterij meespeeld. Heeft de postcodeloterij misbruik gemaakt van de door hun gegarandeerde privatie?
Het tijdstip van bellen is m.i. ook bewust gekozen.Immers met de wachttijden die zij hanteren ben je bijna altijd te laat met het opzeggen van je abonnement.
Ik overweeg het lidmaatschap op de postcodeloterij op te zeggen en een staatslot te nemen, die laten je met rust.

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: werving vriendeloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Ik kan maar een ding zeggen en lees dit:

jody62

Geregistreerd: 25 okt 2011 11:56
Berichten: 5
05 nov 2011 20:24
Beste mensen,

Ik heb mijn geld terug. Heb het bedrag door de bank laten storneren, dit moet/kan voor loterijen binnen 5 dagen gebeuren. Tevens heb ik een selectieve incassoblokkade op mijn rekening laten zetten zodat de Vriendenloterij in de toekomst geen geld meer van mijn rekening kan incasseren.

Kreeg vorige week nog een telefoontje van de Vriendenloterij dat m'n opzegbrief was aangekomen en dat alles nu werd stopgezet.

Tot mijn verbazing krijg ik deze week een brief met o.a. de volgende tekst:
Helaas blijkt het niet mogelijk de inleg van de door u opgegeven rekening af te schrijven. Waarschijnlijk is uw rekening geblokkeerd voor afschrijvingen door de Vriendenloterij. ---- Omdat wij de inleg voor u loten helaas niet kunnen afschrijven, hebben wij uw lotnummers stopgezet. --- bla,bla,bla...

Uit deze tekst trek ik de conclusie dat er opnieuw een poging is ondernomen om het geld van mijn rekening af te schrijven?!
Nou ja, ik weet nu tenminste dat de selectieve incassoblokkade werkt dus eind goed, al goed!

Blokkeer hun rekeningnummer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hieraan moet de bank de medewerking verlenen.

Gesloten