LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Inter »

In hele kleine lettertjes staat er dan wel :

Door het activeren van uw WIN-code bestelt u een lot waarmee u elk uur extra kans maakt op een BMW. Een lot kost € 8,50,
incl. JackpotVerdubbelaar per trekking (13 trekkingen per jaar). De helft van dit bedrag gaat naar het goede doel.



Het is dan wel geen bedrog maar wel een slinkse wijze om mensen een extra lot te laten kopen.

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door phv »

gewoon weggooien die reclame voor die bmw en als je al meedoet met de loterij ook weggooien, als je lid ben dan maak je ook gewoon kans op die bmw het gaat ze er alleen maar om, om je loten aan te smeren ik heb het zelf ook meegemaakt 2 jaar geleden en ze zeggen erbij, dan maak je extra kans op die bmw, nou niet dus oplichters zijn het (bankgiro,postcode,sponsorloterij)

xaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2007 11:17

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door xaro »

Op 18 april jl brief ontvangen met eenmalige (?)"persoonlijke" Bmw-wincode, met het dringende advies("U dient....) de code te activeren. Er werd in deze brief niet gesproken over extra loten die daarbij moest kopen, ook niet op de achterzijde in de Alg. Voorwaarden, althans niet op een duidelijke wijze. Natuurlijk niet op ingegaan.
Vermoedelijk de reden waarom ik op 25 april jl. wederom een dergelijke brief ontving met wederom een "unieke" persoonlijke Bmw-wincode, die echter verschilde van de vorige. Waarom, als de eerste al zo uniek was ?. Nu maakte ik zelf kans op 5 extra Bmw`s, niet gek.
Nu stond er wel bij, dat mij werd aangeraden om aan te geven hoeveel extra loten `a 8,50 euro ik wilde bestellen.

In principe ga ik nooit in op een dergelijke zeer wazige, n.m.m. misleidende en misselijke vorm van reklame. Met name van "onze" Nat. Postcodeloterij valt mij dit zwaar tegen, vooral wanneer men op deze wijze geld voor goede doelen wil inzamelen.
Ik hoop dat Tros-Radar aan deze misleidende vorm van reklame, ook door andere zgn. "goededoelen"-organisaties eens stevig aandacht wil besteden.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ik heb die brief ook gehad en iedereen weet dat alleen de zon voor niks op komt.
Als je de brief of folder goed had gelezen, staat er gewoon in dat als je meedoet, je dan een lot besteld.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Inter »

Is dan ook niet de eerste keer .In 2005 deden ze dat ook al .
Kijk maar eens naar Kassa

Of in het forum van toen.
Ja dat was in 09-09-05 .
De Reclame Code Commisie wat is dat /

Anoukvh
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2007 17:53

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Anoukvh »

k speel al mee. Maak ik kans op een vliegvakantie?

Tijdens de Vakantie Vijfdaagse regent het prijzen in de Nationale Postcode
Onderstaande staat op de website van de postcodeloterij. Mensen die al meespelen maken al automatisch kans. Jammer alleen dat dit niet duidelijk wordt aangegeven in brief met de activeringscode.

Onderstaande staat op website van de postcodeloterij:

Ik speel al mee. Maak ik kans op een vliegvakantie?

Tijdens de Vakantie Vijfdaagse regent het prijzen in de Nationale Postcode Loterij. Vijf dagen lang geven we elk uur een vliegvakantie weg ter waarde van 10.000 euro! Van 3 tot en met 7 maart maken we elk uur, van 9 tot 21 uur een winnend lotnummer bekend op www.vakantievijfdaagse.nl. Bij elkaar maken onze deelnemers kans op 65 vliegvakanties!

Speelt u al mee in de Nationale Postcode Loterij? Dan maakt u kans op deze geweldige prijzen wanneer u de inleg voor februari heeft voldaan. Speelt u nog niet mee of wilt u extra kans maken op een vliegvakantie van 10.000 euro? Meld u dan aan op www.vakantievijfdaagse.nl of via telefoonnummer 0909-0092 (15 cpm). Heeft u uw incheck-code niet bij de hand? Klik dan hier om u toch aan te melden. Let op: meld u aan vóór 15 februari!

a.stigter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2008 10:50

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door a.stigter »

Ik kom even hierop terug, want ik kan nergens de voorwaarden vinden op de site van de postcode loterij.

Ik heb half februari de postcode loterij opgezegd, netjes daar een bevestiging gekregen..

Tot mijn grote "schrik" krijg ik vandaag een aangetekende brief, heb een reis gewonnen van 10.000 euro..

Hartstikke leuk, maar kunnen ze hier niet op terug komen omdat ik niet meer mee doe? De inleg van februari 2008 is gewoon afgeschreven.

In dit topic staat een quote van de site van de postcodeloterij, maar deze quote kom ik helaas niet tegen op de site van postcodeloterij.

Iemand hier die nog het originele reclamebriefje heeft?

mar9
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2007 14:00

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door mar9 »

Wanneer je hebt betaald voor een bepaalde maand, speel je mee.

U hebt opgezegd half februari, dat is dan per de eerstvolgende (of indien de regels anders zijn de navolgende) incassoronde die eind februari/begin maart voor de maand maart zal zijn geweest.

Zover mijn kennis reikt, heeft u recht op die prijs.

Ietwat andersom is het ook zo dat als het lot niet betaald zou zijn (van februari), je ook de prijs niet gewonnen zou hebben, ook al had je niet opgezegd.

Ofwel, februari betaald, februari speel je mee, half februari opgezegd per eerstmogelijke datum is minstens pas per maart geen deelnemer meer.

a.stigter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2008 10:50

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door a.stigter »

De vakantie is geboekt, heb contact opgenomen met de Postcodeloterij en deze bevestigde de prijs 8)

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door marinepik »

Beste mijnheer Stigter. heeft u echt die prijs gewonnen (20 april 2008) of zit u de boel te besod..... Hoe is e.e.a. in zijn werk gegaan en waarheen bent u met vakantie gegaan.
Hoe was alles georganiseerd inzake de reis??
Laat ons even mee genieten met uw genoten reis!!
Theo

a.stigter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2008 10:50

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door a.stigter »

Hoi Theo,

Waarom zou ik niet eerlijk zijn?

Wij kregen een aangetekende brief van de postcodeloterij thuis, met hierin een cheque van 10.000 euro.

Met deze cheque zijn wij naar Arke gegaan, deze kunnen eveneens zien in het systeem dat je recht hebt op deze prijs (wordt dus gecontroleerd) en je moet je wel legitimeren!

Je kan dan gewoon via Arke een reis boeken en betalen met de cheque, als je het bedrag niet in ene keer opkrijgt krijg je kadobonnen voor het restant.

Je bent dus vrij om te doen en laten wat je wilt, zolang je maar boekt via Arke.
Wij hebben overigens een cruise gemaakt en zijn nog even naar Egypte geweest.

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: Win ieder uur een BMW bij de postcodeloterij.

Ongelezen bericht door marinepik »

Wat een enorme geluksvogels zijn jullie toch.
Op mijn kosten, ja toch, tenslotte is o.a. mijn inleg gebruikt om u op vakantie te sturen naar het land der Farao's en hun laatste rustplaats.
Lekker op zee uitwaaien onder het genot van een drankje en hapje.
En dat allemaal dank zei onze Nationale Postcodeloterij, heerlijk.
Maar alle gekheid op een stokje, je zou het maar winnen.
Helaas zal ik nimmer een van deze geluksvogels zijn omdat ik onlangs mijn deelname heb geannuleerd.
Dit omdat ik het absoluut niet eens ben met de jaarlijkse toelage van ruim 2.200.00,00 die aan Greenpeace wordt uitgekeerd, een club die door middel van misdadige aktie's vissers in heel groot gevaar brengt door rotsblokken in zee te deponeren waaraan dezelfde vissers met hun netten achter blijven haken en zodoende hun (lichte) boten kapzeisen met alle gevolgen van dien.
En omdat ik niet de dood van een stel onschuldige vissers op mijn geweten wil hebben (Greenpeace interesseerd dat niet) omdat mijn inleg gebruikt wordt voor deze moordlustige aktie's doe ik niet meer mee!!
Dus een ieder moet maar eens nadenken of hij of zij dat ook op hun geweten willen hebben.
Theo

Gesloten