LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pronorm

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Gast »

Tros Radar,

Op slot a.u.b., want deze discussie is gesloten!
ProNorm is NIET failliet. Einde discussie.

quest

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door quest »

Ik ga na de bouwvak absoluut die keukenleverancier bellen.
Bouwvak is voorbij!
Wat zei hij?

Christa1975
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2004 22:33

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Christa1975 »

Na mijn verhaal te hebben gedaan was hij heel erg verbaasd.

Hij had alle modelen uit zijn showroom laten verwijderen en had ook geen nieuwe boeken ontvangen van Pronorm en via zijn leverancier kreeg hij namelijk te horen dat Pronorm niet meer te leveren was ivm failliesement.

Hij gaat het uitzoeken....hij was erg te spreken over Pronorm en het verkocht goed.

Hij was erg blij met mijn telefoontje volgens mij.

Plien

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Plien »

Zou mooi zijn als die bewuste keukenleverancier hier zelf een reactie plaatst.

Is wel hèèl vreemd dat hij blijkbaar info over faillisement heeft gekregen en andere keukenzaken niet?
Met de leverancier van onze pronorm keuken niks geen problemen.
Keuken staat nog steeds voor begin volgende maand in de planning.
Pronorm opstellingen staan ook nog te pronken in de showroom.

Wellicht een communicatie-stoornis vanwege die overname door Nobia.
Nog 2 weken en dan sta ik te kokkerellen in een nieuwe keuken.

Gast

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Gast »

Beste lezers,

Ik heb met enige verbazing het bericht van pronorm faillisement gelezen.


Ik kan eenieder hierover geruststellen, pronorm is niet failliet, starker nog, pronorm is een onderdeel van de Nobia groep SA Zweden.

Pronorm is een kwaliteits leverancier van aanbouwkeukens.

voor verdere informatie kunt u terecht op onze internetside
www.pronom.de

Ik hoop dat ik deze internet discussie hiermee teneinde is!

met vriendelijke groet,

Roger Klinkenberg pronorm Einbauküchen GmbH
Reactie is al gegeven!

Nu voor de derde! keer richting Tros Radar.

Gooi deze topic op slot!

Plien

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Plien »

Nu voor de derde! keer richting Tros Radar.

Gooi deze topic op slot!

Beste gast,

Wil je ophouden met zeuren?

Ik ben nieuwsgierig naar het verhaal van de keukenleverancier die de topicstarter benaderd heeft voor de uitbreiding van haar keuken.

Dus laat deze topic nog lekker even open ,ja!

Dank u,

Gast

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Gast »

Wil je ophouden met zeuren?
Beste Plien,

Hoe zou jij het vinden dat ik nu ga schrijven dat jij per september 2004 onder curatele gesteld wordt en dat jij de komende 3 jaar onder het schuldsaneringsprogramma zult vallen, teneinde een persoonlijk faillisement te voorkomen.

Ja waarom niet,

PLIEN ZAL DE KOMENDE 3 JAAR ONDER CURATELE STAAN TENEINDE EEN PERSOONLIJK FAILLISEMENT TE VOORKOMEN.

Plien

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Plien »

Gast,

Ik heb deze discussie goed gevolgd en voor de duidelijkheid.Mijn verzoek was gericht aan de keukenleverancier die vermeend faillisement bekent maakte aan topicstarter
Toen begon jij R. Klinkenberg te qouten. En dat vond ik een vreemde reactie wat ik als zeuren benoemde.

Ik ga niet uit van een faillisement van pronorm, maar van een miscommunicatie tussen fabrikant(pronorm) en afnemer (leverancier die benaderd is voor keukenuitbreiding.)
Twee heel verschillende dingen.

Maar ik zal mijn interesse voor dit onderwerp toelichten. Daar heb jij nu wel recht op, gezien je heftige reactie.

Ongeveer een half jaar geleden heb ik een keuken besteld met, jawel, pronorm kasten. Daar hoorden bepaalde bovenkastjes bij, die helaas niet te zien waren in de showroom. Alleen onduidelijk ik een folder.
Maar niet getreurd, voorbeelddeurtjes werden besteld bij pronorm.
Hadden ze toch al nodig voor de showroom.

Deze dingen zijn geen maatwerk, dus binnen een week zou het er zijn. Maar na een aantal weken was er nog niets.Terwijl ze volgens de verkoper normaliter heel accuraat zijn.
En toen begon het grote wachten.

En daar kwam het bericht van Christa, vermeend faillisement van pronorm.
Oeps, dacht ik toen, krijg ik nog een keuken? Dit was _+ maand voor plaatsing.

Al de- vermoedelijk- hooggeplaatste keukeninsiders begonnen paniekvoetbal te spelen.
En jij maakte je ook flink verdacht met je tot 3 keer toe, TOPIC OP SLOT AUB, verzoek.

Onder curatele stelling heeft mogelijk betrekking op je eigen situatie,spijtig, maar maakt je reactie begrijpelijk.

Groet
Plien

Gast

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik een keukentopic open zie ik altijd PLIEN staan!

Gast

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Gast »

Dag Plien,

Gezien je reactie heb ik mijn doel bereikt. Hiermee heb ik willen aangeven hoe het zou zijn als er een of ander "verzinsel" in de wereld geholpen wordt.

Als jij deze topic goed gelezen hebt, zul je zien dat het bedrijf een afnemer van een keukenzaak is, en niet rechtstreeks van ProNorm.

De reden dat ik de qoute erin het gezet is dat iemand van ProNorm zelf reageert op de uitlating van faillissement. Hij reageerde middels een ontkenning, hetgeen volledig correct is, daar ProNorm niet failliet is!

En jij hoeft niet bang te zijn dat ProNorm jouw keuken niet levert.

Dus nu voor de vierde keer, TROS RADAR, SLOTJE?

En je hoeft niet meer te reageren dat dit zeuren is, er wordt alleen iets zeer annoniem op deze topic geschreven dat iemand heeft horen zeggen dat er een bedrijf failliet is, hetgeen onzin is en niet correct is.

Plien

Re: Pronorm

Ongelezen bericht door Plien »

Dag Gast,

Ik ben om, dacht dat je èèn van die gast/gasten was die alles willen verzieken op dit forum.

Zal niet meer over zeuren beginnen. Dit was , blijkt nu, niet terecht.

Als je een slotje op deze topic wil kun je het beste de moderator rechtstreeks benaderen via het e-mail adres wat hier rechtsboven staat.
(Naast logo omroep.nl)
Of de radar lijn bellen.

succes hiermee.
Groet,
Plien

Gesloten