LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is DMG nu precies?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Wat is DMG nu precies?

Ongelezen bericht door Gast »

Meneer Ben is een van de zeer weinige mensen die zich een Maybach kunnen permiteren ( van wie's centen eigenlijk ? )

Grote sprongen in de lijst, die dit jaar voor de achtste keer is samengesteld, maakten ASMI-topman Arthur del Prado (nr 116), keukenboer Ben Mandemakers (nr 129) en projectontwikkelaar Sander van Gelder (nr 40). De grootste dalers zijn John Schaeffer (nr 298), Kommer Damen (nr 419) en Frans van Seumeren (nr 297).
De laatste tekst komt uit een persbericht voor de presentatie van de nieuwe Quote 500.

Oordeel zelf.

Gast

Re: Wat is DMG nu precies?

Ongelezen bericht door Gast »

IS er iemad wel van bewust dat DMG ook al meerderheden heeft in Duitse keuekenfabrieken !!!

Het is/wordt een soort "De Valk"onder de keukens, maar service en kwaliteit is zer goed te noemen.

:idea:

W. Kennelman

Re: Wat is DMG nu precies?

Ongelezen bericht door W. Kennelman »

Tot mijn grote verbazing zit ik, een kleine zelfstandige, deze topic te lezen. Ik doe er alles aan om mijn product zo goed mogelijk te verkopen aan mensen en er voor te zorgen dat ik tevrden klanten heb en krijg en dat ik er zelf finacieël ook beter van wordt.
De heer Mandemakers heeft dit veel beter gedaan als ik. Ik begrijp dat hij eigenaar is vn meerdere keukenzaken en hierdoor een zeer grote omzet maakt maar ook tevreden klanten want anders wordt je niet zo groot! Mag hij dan doen en laten wat hij wil of moet hij toestemming vragen aan alle, in mijn ogen jaloerse, lezers van deze topic.
Iemand die het zover heeft geschopt mag in mijn ogen leven zoals hij wil want laat een ding duidelijk zijn: wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt loopt het risico omgemaait te worden!
En alle verdere beweringen over auto's etc van Dhr. Mandemakers hebben op dit forum niets te zoeken! Een zielige vorm van jalouzie spreek hier allen maar uit!

Gast

Re: Wat is DMG nu precies?

Ongelezen bericht door Gast »

De heer Mandemakers heeft dit veel beter gedaan als ik. Ik begrijp dat hij eigenaar is vn meerdere keukenzaken en hierdoor een zeer grote omzet maakt maar ook tevreden klanten
Ik begrijp dat jij dit pas begrijpt en dan noem jij anderen jaloers?

Gesloten