LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een goede offerte en nu....

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Multi1980
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 mar 2009 09:28

Een goede offerte en nu....

Ongelezen bericht door Multi1980 »

Goedemorgen allen,

Ben voor het eerst in mijn leven op weg in de wereld die keukendoolhof heet. Verschillende zaken bezocht en afgelopen week bij Superkeukens geweest. Wil graag eerst even melden dat wij daar zeer netjes geholpen zijn door de betreffende verkoper. Er werd alle tijd genomen, alles helder uitgelegd en geen woord over 'nu tekenen, dan speciale prijs'. Ook netjes de offerte meegekregen. Voor mijn gevoel heeft de verkoper een nette offerte gemaakt. Keuken staat in brochure voor €3600,-. Onze afmetingen zijn wat langer, andere apparatuur en we zouden op €5000,- komen. Dit is excl. plaatsing. Nu ben ik niet iemand die liever de korting koopt dan de keuken, maar wilde toch graag even vragen of er mensen zijn die weten of er qua prijs nog wat mogelijk is na een offerte van Superkeukens. Er zit volgens de verkoper wel wat korting bij inbegrepen, omdat er het één en ander via één leverancier komt. Volgens offerte zou dit €2000,- zijn.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Mvg,

John

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Een goede offerte en nu....

Ongelezen bericht door rayke »

Superkeukens geeft je direct hun beste prijs dus zal er weinig te onderhandelen zijn, anders verliezen ze toch hun geloofwaardigheid.

keukenverkoperdelden
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 feb 2009 09:01

Re: Een goede offerte en nu....

Ongelezen bericht door keukenverkoperdelden »

Rayke zeker werkzaam bij superkeukens!!!

Raven001
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 dec 2007 18:24

Re: Een goede offerte en nu....

Ongelezen bericht door Raven001 »

Beste,

Superkeukens geeft gelijk een eerlijke prijs mee.
Met een beetje mazzel misschien nog 2a3 honderd extra om de dael te sluiten.
Tevens één van de weinige bedrijven naast ons bedrijf die de offerte gewoon meegeven " omdat wij niets te verbergen hebben "

Eerlijk en open zaken doen :lol:

Succes met u keuze :D

Gesloten