LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen kleine keukenzaken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Anna1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2010 12:39

ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door Anna1970 »

Ik ben op zoek naar een kleine keukendealer die betrouwbaar is, geen lange levertijden heeft en niet de hoofdprijs wil hebben voor een keuken in Zuid-Hoilland. Ik ben zelf al bij verschillende dealers geweest, bij DMG dealers (vreselijk!) en nu dan bij een kleine zelfstandige, maar ik blijf mijn twijfels houden. Deze kleine waar ik nu ben geweest is erg hoog geprijsd en dan is hij ook nog een aantal kasten vergeten in de offerte. ik word er een beetje moedeloos van. Een van de DMG'ers tekende een veel grotere keuken dan eigenlijk past in de ruimte, de andere zegt goedkope keukens te leveren, maar die levert rare maten keukenkastjes waardoor bepaalde apparaten (90 cm oven) niet kunnen en de prijs viel ook behoorlijk tegen en dacht ik bij een betrouwbare zelfstandige te zitten heb ik weer een offerte die niet klopt.

Iemand goede ervaringen (vooral ook eerlijke prijzen) en nauwkeurig in Zuid-Holland?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door zelfstandigste »


Raven001
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 dec 2007 18:24

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door Raven001 »

www.keukenveilingbeverwijk.nl

Hanteren netto netto prijzen.

Mvg,

alopo
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010 20:32

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door alopo »

je moet eens naar van noord gaan, zit in zuidland (vlakbij spijkenisse). is een kleinere zaak, maar er staan genoeg keukens. zeer goed advies. verwacht geen kado's en mega kortingen, maar wel een eerlijke prijs. een klein beetje korting krijg je wel, maar ze werken gelijk met netto prijzen. je krijgt ook gelijk de prijzen van apparatuur en kasten te zien, en ze ook mee naar huis.

Ik heb zeer goed advies gekregen, en ze zeiden ook eerlijk wat goed was (en das niet altijd het duurste). je hoeft niks aan te betalen, en toen bij ons de keuken was geleverd, was er een beschadiging op de kraan, of dat nu komt door het plaatsen (zelf geplaats) weet ik niet, maar ze deden niet moeilijk en na een mailtje had ik na drie dagen het onderdeel thuis.

MLB
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 okt 2009 23:00

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door MLB »

nivokeukens in pijnacker, levert Schmidt en Schröder.
we hebben hier nog niet gekocht, maar gevoel na eerste bezoek is goed.

selectiv
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2009 16:12

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door selectiv »

Goede tip! Paul van Vliet keukens, Dorpstraat 35A - NOOTDORP en nee, ik heb niets met dit bedrijf te maken, maar er wel een erg geode ervaring mee, Succes.

IanLJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2009 18:20

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door IanLJ »

Ik ben heel erg tevreden over een keuken die ik gekocht heb bij Schouw Keukens in Almere.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: ervaringen kleine keukenzaken

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ik ben op zoek naar een kleine keukendealer die betrouwbaar is, geen lange levertijden heeft en niet de hoofdprijs wil hebben voor een keuken in Zuid-Hoilland
Ik ben heel erg tevreden over een keuken die ik gekocht heb bij Schouw Keukens in Almere.
:lol: :roll:

Gesloten