LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen keuken uit D...... of juist wel

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door scheuj »

Waarom moet een consument geen keuken in Duitsland kopen??? Vanwege het simpele feit dat je dan niet te maken krijgt met geweldige verkopertjes zoals Slik, Pffff, Stefan40, MarcoPolo en noem ze verder maar op. Jaa, dat moet je goed doen Slik, om hier in adem genoemd te mogen worden met Dhr. Pilos. Wat mij telkens weer verbaasd bij deze crema de la creme van de Nederlandse sales force is dat dit soort heren nooit aangeeft bij welke keukenleverancier (natuurlijk geen keukenboer) zij nu eigenlijk werkzaam zijn. Wees vooral niet bang dat de moderator jullie bericht niet plaatst want waarom zouden jullie je nog moeten profileren??? Ik bedoel de klanten komen toch wel. Kom op heren account managers geef eens wat meer openheid, want jullie bedrijf wordt in forum natuurlijk op geen enkele wijze in een negatief daglicht gezet. Er is geen enkele reden tot valse schaamte.

Pfffff

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door Pfffff »

Precies :lol:

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door slik »

En wat wilde je ookalweer weten over keukens..............?

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door scheuj »

Slik, Pffff,
Ik geloof niet dat "topverkopers" of, zal ik zeggen account directors zoals u in staat zijn om mijn vragen over keukens te beantwoorden dus stel ik deze dan maar aan personen die wel op de juiste wijze met dit forum om weten te gaan. Wel eens iets gelezen hier van Scara, PeterR, mrP??? Allemaal mensen die wel een zeer goede bijdrage aan dit forum brengen. Lees maar eens iets van deze personen, er gaat een hele nieuwe wereld voor u open. Kennelijk beseft u nog steeds niet dat u de hele branch die het al redelijk moeilijk heeft in diskrediet brengt. Overigens nog bedankt voor de openheid waar zo nadrukkelijk om gevraagd werd of proef ik toch iets van echte schaamte???

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door slik »

Account directors....? Wat zijn dat......

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door kzin »

en natuuuuurlijk is dit helemaal geen schaamteloze reclame van een stel duitse keukenboeren. Valt t je op met welke grondige duitse regelmaat er eleke keer een nieuw jubelartikel over onze oosterburen wordt gestart ? :roll:

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door scheuj »

Dit is geen schaamteloze reclame van een stel duitse keukenboeren!!! ik ben namelijk gewoon consument die op zoek is naar een goede hoogglans greeploze keuken. Aangezien dat ik slechts 1 keer in de 12 jaar een keuken koop heb ik dus de ballen verstand van keukens en dat wil ik ook graag zo houden. Dus voordat ik de deur van de showroom binnen stap wil ik mij graag zo goed mogelijk orienteren om in ieder geval een beetje beslagen ten ijs te komen. Daarvoor zou dit forum een uitgelezen mogelijkheid moeten zijn. Echter bijna ieder onderwerp wordt verziekt door zgn. verkopertjes die vooral zichzelf belangrijk vinden en daarnaast hun directe collega's afkraken. Omdat je dus ook niet weet wie er achter de loginnaam zit wordt je door dergelijk gedrag nagenoeg direct in de armen van de duitse keukenboer gedreven.

Even een citaat van mijn vriend Slik "de integriteit van de gemiddelde klant is even hoog als zijn schoenveters". Kennelijk denkt deze mijnheer op deze wijze over zijn potentiele klanten maar intussen durft hij zich niet bekend te maken omdat hij hoopt dat dezelfde klant waar hij zo respectloos over schrijft niet zijn winkeltje voorbij loopt. Ik zit dus echt niet te wachten om naar Duitsland te rijden (voor mij zo'n 150 km) dus heb ik Slik aangeboden om zijn winkeltje met een bezoek te vereren maar zoals ik al schreef, hij wil zich niet bekend maken.

Overigens via dit forum ben ik (mijn vrouw dus) tot de conclusie gekomen dat de Next125 o.i.d het beste bij ons interieur past. Gelukkig is over dit type keuken genoeg te vinden op dit forum. Zo heb ik geleerd dat de scharnieren e.d altijd van Blum moeten zijn inclusief scharnierdempers. Zo heb ik van Maxx begrepen dat de Format ook een prima keuken dat echter onmiddelijk en daar gaan we weer door een collega als een surrogaat merk werd bestempeld. Kortom je wordt er niet vrolijk van. We hebben ons er niet van laten weerhouden om toch maar eens een showroom binnen te lopen. Afgelopen zaterdag hebben we dan ook een bezoek gebracht aan de Next keukenstudio in Leerdam. Prima te woord gestaan, niks mis mee, geen tekening gemaakt, hoeft ook nog niet. Maar ik wacht hoe dan ook op Slik.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door slik »

Geachte heer/mevrouw Scheuj,

Wij komen (ik van ons bedrijf ?) graag bij de mensen thuis....gelijk even inmeten...gratis ja...nee dat is geen moeite scheuj...doen we graag. Alleen even je adres gegevens plaatsen. Ja dat doen we vaker.


Hoogachtend,

Slik

Schippertje
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mar 2006 14:53

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door Schippertje »

Kom maar meten in dat altijd mooie Leeuwarden als je de stad in rij vraag je om schippertje en dan wijzen ze je de weg wel.

8)

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door scheuj »

Jaa....en kom daarna eens langs in Rotterdam. We zijn altijd bereid om een keukenboertje uit de Achterhoek een rondleiding in de grote stad te geven. Zie je ook eens hoe ze hier leven. Doen we wel vaker. Ga maar met een vlaggetje van De Graafschap onder de Euromast staan dan komt het helemaal goed. En gratis natuurlijk................

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door scheuj »

Oooh eh Slik, ik was nog wat vergeten te melden.....Rotterdam da's een havenstad in Zuid-Holland. Menig LBO-er weet dat niet. Jij natuurlijk wel maar ik wil toch graag voorkomen dat je ergens in Limburg verdwaalt. Succes en roep maar ...Oehoehoehoerendhard als je gearriveerd bent. Kom ik je oppikken.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door loesjes »

Scheuj, ik vind je zo onderhand een behoorlijk irritant persoontje worden. getverderrie.
Ga toch lekker in duitsland je keuken kopen man, ik denk dat menig nederlands keukenzaak er gewoon blij mee is dat je niet bij hen koopt.

als jij denkt dat het daar zoveel beter is, nou koop dan en loop hier niet zo het forum te bevuilen,
het enige wat je hier nog maar geplaatst heb is commentaar op anderen, maar heb nog geen enkele zinvolle reactie van jou gezien.

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door scheuj »

Goh....Ik lijk Slik wel!!!!!

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door gozik »

Hoewel ik wel zou willen, vanuit Noord Holland is het te ver, en hoe gaat het met service en garantie?
Vele grensbewoners gaan al jaren creatief winkelen, niet alleen wij hollanders daar, maar ook Duitsers hier...
We zijn toch nu EUROpeanen.... en met deze valuta....
soms is hetzelfde merk goedkoper, en verschillen de garantie voorwaarden, maar online zag ik dat ik hier vlakbij in Hoorn NH goedkoper was als de Duitsers, die minder groot inkopen, maar de garantie was wel korter....
Dus Duitsers, koop Uw Duitse keuken ver weg in Nederland!
Gezien het transport zou het anders moeten zijn, maar goede handelaren die nog uit de V.O.C. tijden stammen gezien de stamboom kunnen meer.....

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: geen keuken uit D...... of juist wel

Ongelezen bericht door maxx »

Tja,

Iedereen moet de keuken kopen op de plek waar hij/zij denkt dat zijn budget het best besteed is.

Zoals ik begrijp sluiten onze duitse vrienden nooit iets aan en verrichten ook nooit de leidingwerkaanpassingen. Je kunt dan ook niet spreken van een totaaloplossing. Ik denk dat daar de winst ligt voor kleine regionale keukenzaken zoals wij.

Onze klanten willen meestal graag het totaalplaatje van a tot z en weten dat voor kwaliteit betaald wordt. Wij de zorgen, zij de keuken. Zolang de duitse collega's dat niet bieden maak ik me geen zorgen.

Daarbij durven wij onze offerte nog steeds naast de duitse te leggen. Al vaak genoeg is gebleken dat de verschillen toch niet zo groot waren.

MVG

Gesloten